ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ 2 o Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα αποτελεί σήμερα την μοναδική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
1 Απογραφή Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να πραγματοποιεί πραγματική απογραφή των αποθεμάτων της τουλάχιστον μία φορά μέσα σε κάθε χρήση και συγκεκριμένα.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Αξιολόγηση επενδύσεων
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
Ανάγκες των ασθενών Φυσικές ανάγκες
Τιμολόγηση, Προώθηση και Επικοινωνία
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Συνείδηση Επίπεδα Προϋποθέσεις καλής λειτουργίας Διαταραχές.
Ανατρίψεις Εν τω βάθει θωπείες
Προδιαγραφές Αναλυτική περιγραφή μαθήματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ (CONTRACTING OUT)
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Α. Αρχή της προτεραιότητας
Διαφημιστική εκστρατεία
Βιοηθική Κατά το δεύτερο ήμισυ του προηγούμενου αιώνα αναπτύχθηκε μια νέα τεχνολογία, η Βιοτεχνολογία, βασισμένη στην απίστευτα γοργή ανάπτυξη των Μοριακών.
Δραστηριότητες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας 1/2
Η θεωρητική βάση της εργασίας με την οικογένεια 1/2
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
Συνέντευξη Συζήτηση με σκόπιμο στόχο τον οποίο οι συμμετέχοντες αποδέχονται. Η συνέντευξη μοιάζει με τη συζήτηση: Περιλαμβάνουν λεκτική και μη λεκτική.
Το Marketing Β΄.
Ψυχική Υγεία - Ψυχική Νόσος - Φυσιολογικότητα (Ορισμός, κριτήρια, βασικές έννοιες) (Ι) Α. Ψυχική Υγεία Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας σαν "ψυχική.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ Σύστημα Παραγωγής Διανομής Σύστημα Διεύθυνσης
Αρχή του αρχειακού δεσμού
Φροντίδα μετά την αιμοληψία 1/3
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
Διατροφή Ενότητα 22: Διατροφή και άθληση
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Υπηρεσίες Πληροφόρησης
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Πολιτική πληροφόρησης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ψυχιατρική Ενότητα 6: Οριακή σύγκρουση Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Ψυχιατρική Ενότητα 8: Μηχανισμοί άμυνας Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 6: Κάτω άκρο - Εφαρμογές
1ο Γυμνάσιο Ανατολής 28 0κτώβρη 2016.
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Ψυχιατρική Ενότητα 4: Συνέχεια ψυχικών λειτουργιών
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αξιολόγηση επενδύσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 12: Πρόσωπο – Εφαρμογές
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Ειδική Κοσμητολογία (Θ)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Εφαρμοσμένη Ενζυμολογία (Θ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ 2 o Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα αποτελεί σήμερα την μοναδική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών εταιρειών, έχουμε σαν στόχο να γίνουμε έμπιστοι συνεργάτες των πελατών μας και να αποτελέσουμε την γέφυρα που θα τους δώσει την ευκαιρία να διεισδύσουν δυναμικά σε αγορές εκτός Ελλάδος. o Με “tailor-made” μελέτες για κάθε χώρα και κάθε προϊόν σχετικά με εξειδικευμένα θέματα πωλήσεων και marketing συμβάλλουμε στη λήψη επιτυχημένων επιχειρηματικών αποφάσεων. o Η TONIC exports αποτελεί νέα δραστηριότητα της TONIC Advertising, Public Relations SA και δημιουργήθηκε με στόχο να υποστηρίξει και να συμβάλλει στην επιτυχή διείσδυση ελληνικών προϊόντων σε αγορές εξωτερικού.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Τα 4 βασικά στάδια o ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ – ΣΤΟΧΟΣ o ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ o ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ - ΟΡΟΙ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ o SUPERVISION ΜΑRKETING & ΠΩΛΗΣΕΩΝ 3

Στάδιο 1. ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Α. Η ΑΓΟΡΑ o Βασικά στατιστικά και οικονομικά στοιχεία της χώρας o Κοινωνικο-οικονομικές τάσεις o Ορισμός, μέγεθος, τμηματοποίηση της αγοράς o Ανταγωνισμός o Εντοπισμός κενού στην αγορά – Που θα στοχεύσουμε o Πηγή άντλησης πωλήσεων 4

Στάδιο 1. ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Β. Ο ΧΡΗΣΤΗΣ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ o Το προφίλ του o Οι αγοραστικές του συνήθειες (πως καταναλώνει τα συγκεκριμένα προϊόντα, πότε, γιατί, ποιά ανάγκη του καλύπτει) o Η γνωριμία των κατηγοριών o Οι αξίες της κάθε κατηγορίας o Εικόνα μαρκών, αξιολόγηση προϊόντων, συσκευασιών διαφημίσεων, ιδανικό προϊόν, προσδοκίες 5

Στάδιο 2. ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ - ΤΟ MARKETING MIX 6 6 Συσκευασία Γκάμα Σημεία πώλησης Προώθηση - υποστήριξη Τιμή Χαρακτηριστικά (rational- emotional)

Στάδιο 3. ΟΡΟΙ – ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ o Δομή εμπορίου - καναλιών Τύποι - μεγέθη - αριθμός καταστημάτων, καταστήματα ανά περιοχή και μέγεθος. o Προσδιορισμός καναλιών που διακινούν την κατηγορία του προϊόντος που θα λανσαριστεί. o Μοντέλο συνεργασίας (αντιπρόσωποι εκπαιδευμένοι στην συγκεκριμένη μεθοδολογία) 7

Στάδιο 4. SUPERVISION MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΩΝ o Συμμετοχή στην υλοποίηση του marketing plan o Παρακολούθηση της τήρησης από πλευράς του διανομέα των όρων του συμβολαίου που θα υπογραφεί με τον εκάστοτε πελάτη o Παρακολούθηση πωλήσεων και stock διανομέα o Τακτικές επισκέψεις στην αγορά - store-checks o Υποβολή προτάσεων προς τον διανομέα με στόχο την βελτίωση της θέσης των προϊόντων στην συγκεκριμένη αγορά και την αύξηση των πωλήσεων 8

ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ TONIC EXPORTS o Μεθοδολογία προσέγγισης νέων αγορών o Γνώση των ειδικών χαρακτηριστικών της αγοράς o Μεθοδολογία επιτυχούς συνεργασίας με διανομείς o Συνεργασία με φερέγγυους, δραστήριους διανομείς, που διακινούν επιτυχώς γνωστά προϊόντα o Γνώση – εμπειρία στο κτίσιμο μάρκας 9