ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 13 : Ηλεκτρονική βιβλιογραφική αναζήτηση Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Δρ. Στέφανος Μαντζούκας
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Ενότητα 5 : Μέθοδοι συλλογής δεδομένων Δρ. Στέφανος Μαντζούκας
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 3 : Επιστημολογία, Μεθοδολογία και Μέθοδος Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 11 : Διαδικασία Κριτικής Αξιολόγησης Ερευνητικών άρθρων Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Διανομή – Διακοπείσες Δραστηριότητες Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 5: Στρατηγική Αναζήτησης Δεδομένων σε Ηλεκτρονικές Βάσεις Δεδομένων- Εργαστηριακή Άσκηση Κλαίρη Γουρουντή,
Μακροοικονομική Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Α) Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Δομή ομίλου Εταιρειών και προσδιορισμός του ποσοστού συμμετοχής Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI Διαφύλαξη Λογιστικών Αρχείων (Άρθρο 7) Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Ισοζύγιο Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Παραδείγματα της λογιστικής του Leasing σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι Ενότητα 13: Αυθεντικότητα Τιμολογίου Άρθρο 15 Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 12 : Δευτερογενής έρευνα, Μετα-σύνθεση και Μετα-ανάλυση Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 4 : Στάδια παραγωγής φωνημάτων Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Το θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Λογιστικές Διαδικασίες για την κατάρτιση ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Λογιστική ισότητα και ισολογισμός Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Μεταβολές της οικονομικής κατάστασης, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Μακροοικονομική Ενότητα: Χρήμα και νομισματικό σύστημα (Μέρος Δ)
Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 1 : Είδη γνώσεων Δρ. Στέφανος Μαντζούκας
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου
Ενότητα 1 : Τονική ακοομετρία - Είδη βαρηκοΐας Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 10 : Συχνές ακοολογικές παθήσεις (Μέρος Α’) Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Λοιμώδη Νοσήματα – Υγιεινή Αγροτικών Ζώων
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Ενότητα 10 : Κατασκευή ΝΠΑ Αλέξανδρος Τζάλλας
Ενότητα 4 : Τελεστές της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Γεωργική Χημεία Ενότητα 1 : Γενικές αρχές χημείας, άτομα και μόρια
Γεωργική Χημεία Ενότητα 6: Οξέα, βάσεις, pH, γινόμενο διαλυτότητας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 13 : Ηλεκτρονική βιβλιογραφική αναζήτηση Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου

Τμήμα Νοσηλευτικής Μεθοδολογία της Έρευνας Ενότητα 13 : Ηλεκτρονική βιβλιογραφική αναζήτηση Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Επίκουρος Καθηγητής Ιωάννινα, 2015 Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Σκοποί ενότητας ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Κατασκευή και εφαρμογή “απαντήσιμης” ερώτησης, αξιολόγησης, εφαρμογής

Περιεχόμενα ενότητας ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εστίαση του προβλήματος Μη – “απαντήσιμες” ερωτήσεις Μηχανές ηλεκτρονικής αναζήτησης

Μεθοδολογία της Έρευνας Ηλεκτρονική βιβλιογραφική αναζήτηση ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Τα βασικά στοιχεία του μαθήματος » δημιουργία “απαντήσιμης” ερώτησης, αξιολόγησης, εφαρμογής » το πρακτικό μέρος στο πώς μπορεί να επιτευχθούν τα παραπάνω ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Βήματα στην ανακάλυψη αποδείξεων Βήμα 1: η δημιουργία ερώτησης που μπορεί να ερευνηθεί και να απαντηθεί “απαντήσιμη” ερώτηση (με σύστημα P.I.C.O.) Βήμα 2: εφαρμογή μεθόδου έρευνας σε μηχανές αναζήτησης Βήμα 3: κριτική αξιολόγηση των αναχθέντων αποτελεσμάτων (εντοπισμός αδυναμιών και δυνατοτήτων) Βήμα 4: Σύνθεση των έγκυρων αποδείξεων (εντοπισμός κοινών στοιχειών μεταξύ όλων των έγκυρων ερευνών) Βήμα 5: εφαρμογή των παραπάνω αποδείξεων Βήμα 6: αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των πράξεων που βασίστηκαν στις παραπάνω αποδείξεις ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Άσκηση εντοπισμός προβλήματος Σημειώστε σε μια παράγραφο (όχι περισσότερο από 200 λέξεις) ένα πράγμα ή θέμα ή ζήτημα που θα θέλατε να αλλάξετε στον επαγγελματικό σας χώρο (15 λεπτά έχετε στη διάθεση σας) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Εστίαση του προβλήματος Για να γίνει συγκεκριμένο πρόβλημα και συγκεκριμενοποιηθούν οι παράμετροι του (ώστε να μπορεί να απαντηθεί), πρέπει το πρόβλημα να μετατραπεί σε ερώτηση (απαντήσεις έχουν μόνο οι ερωτήσεις). Δηλαδή το πρόβλημα θα πρέπει να γίνει ερώτηση που μπορεί να απαντηθεί – “απαντήσιμη ερώτηση” Ερωτήσεις που δεν μπορούν να απαντηθούν επιστημονικά δεν μπορούν να έχουν επιστημονικές αποδείξεις ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Μη – “απαντήσιμες” ερωτήσεις «Πρέπει οι νοσηλευτές να υποστηρίζουν τους ασθενείς να κάνουν ευθανασία?» - αυτή είναι ηθική απόφαση, αν πρέπει ή όχι, και όχι επιστημονική ερώτηση «Πως οι σχιζοφρενικοί ασθενείς που νοσηλεύονται Ιδρύματα Ψυχικής Υγείας αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα, όταν δεν τους χορηγούνται φάρμακα» - αυτή η ερώτηση έχει δεοντολογικά χαρακτηριστικά και δεν μπορεί να απαντηθεί, αφού δεν είναι δεοντολογικά επιτρεπτό να σταματήσουμε την φαρμακευτική αγωγή Άρα – ερωτήσεις που ενέχουν ηθική κρίση και αφορά δεοντολογικά ζητήματα δεν είναι “απαντήσιμες” ερωτήσεις ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Μηχανές ηλεκτρονικής αναζήτησης (ελληνικά άρθρα) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Κάθε μηχανή αναζήτηση έχει τη δική του εμφάνιση και δυνατότητες. Οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν κοινούς βασικούς μηχανισμούς στην εύρεση άρθρων: Λέξεις κλειδιά Advanced search (προηγμένη αναζήτηση) Boolean operators (AND ή OR ή + ή -) Παράμετροι (πχ ημερομηνία δημοσίευσης) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Boolean operators (AND ή OR ή + NOT -) AND όταν θες να υπάρχουν και οι δυο λέξεις/φράσεις στην αναζήτηση πχ months AND butterfly OR όταν θες να υπάρχουν ή η μια λέξη/φράσεις ή άλλη στην αναζήτηση πχ months OR butterfly NOT όταν θες αποκλείσεις μια από τις δυο λέξεις πχ months ΝΟΤ butterfly

+ όταν θες να υπάρχει οπωσδήποτε η λέξη/φράση στην επιστροφή της αναζήτησης πχ +nurse theory - όταν δεν θες να υπάρχει η λέξη/φράση στην επιστροφή της αναζήτησης πχ –nurse theory “” όταν θες να υπάρχει να αναζητήσεις τη φράση στο σύνολό της (ενιαία) πχ “nurse theory” ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Παράδειγμα How effective are supplemental vitamins (I) in improving cognition (O) in the elderly (P) in addition to addition to routine exercise (C) Πόσο αποτελεσματικές είναι οι συμπληρωματικές βιταμίνες (Ι) στην προαγωγή των γνωστικών ικανοτήτων (Ο) των ηλικιωμένων (P) όταν συμπληρώνουν τις ασκήσεις ρουτίνας (C) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

How effective are supplemental vitamins (I) in improving cognition (O) in the elderly (P) in addition to addition to routine exercise (C) Πόσο αποτελεσματικές είναι οι συμπληρωματικές βιταμίνες (Ι) στην προαγωγή των γνωστικών ικανοτήτων (Ο) των ηλικιωμένων (P) όταν συμπληρώνουν τις ασκήσεις ρουτίνας (C) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

3535 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου 35 Σημειώματα ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

3636 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αδειοδότησης ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί. [1]

3737 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αναφοράς ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Copyright Τεχνολογικό Ίδρυμα Ηπείρου. Στέφανος Μαντζούκας. Μεθοδολογία της Ερευνας. Έκδοση: 1.0 Ιωάννινα, Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

3838 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη Δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

3939 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαΐτσα Τσακστάρα Ιωάννινα, 2015

4040 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιβλιογραφία ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 13, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δαρβίρη Χ Μεθοδολογία Έρευνας στο Χώρο της Υγείας Πασχαλίδης Αθήνα Μερκούρης Α., Μεθοδολογία Νοσηλευτικής Έρευνας. Έλλην, Αθήνα. Mantzoukas S., “Issues of representation within qualitative inquiry”. Chapter in the edited book: Bryman A. “Qualitative Research 2 ”. Sage Publication, London. Μαντζούκας Σ “Έρευνα και αντιληπτικά περιγράμματα: Τα είδη και η χρησιμότητα τους για τους ερευνητές νοσηλευτές”. Νοσηλευτική, 42(4), Μαντζούκας Σ.., “Ποιοτική έρευνα σε έξι εύκολα βήματα: Η επιστημολογία, οι μέθοδοι και η παρουσίαση”.Νοσηλευτική, 46(2), Mantzoukas S., “Facilitating research students in formulating qualitative research questions”. Nurse Education Today, 28(3), Mantzoukas S., “Exploring ethnographic genres and developing validity appraisal tools”. Journal of Research in Nursing (published early online). Σαχίνη Κ Μεθοδολογία έρευνας. Βήτα, Αθήν

4141 Τέλος Ενότητας