1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
1 Μικροοικονομική Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Διανομή – Διακοπείσες Δραστηριότητες Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Ασώματα Πάγια Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Βασικές Θεωρήσεις της Στρατηγικής - Κύριες Σχολές Στρατηγικής Σκέψης Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Πρακτική Εφαρμογή του ΔΛΠ 17 Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Κατασκευαστικά Έργα Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Leasing Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μακροοικονομική Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Α) Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ακοολογία Ενότητα 13 : Κοχλιακά εμφυτεύματα Ναυσικά Ζιάβρα Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Δομή ομίλου Εταιρειών και προσδιορισμός του ποσοστού συμμετοχής Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI Διαφύλαξη Λογιστικών Αρχείων (Άρθρο 7) Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Ισοζύγιο Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
1 Ακοολογία Ενότητα 12 : Αποκατάσταση ακοής με ακουστικά βαρηκοΐας Ναυσικά Ζιάβρα Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 10 : Φωνολογική και φωνητική συνειδητοποίηση Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Παραδείγματα της λογιστικής του Leasing σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι Ενότητα 13: Αυθεντικότητα Τιμολογίου Άρθρο 15 Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 4 : Στάδια παραγωγής φωνημάτων Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Το θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Λογιστικές Διαδικασίες για την κατάρτιση ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Λογιστική ισότητα και ισολογισμός Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ Στρατηγική Μάρκετινγκ και Μίγμα Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Μεταβολές της οικονομικής κατάστασης, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Η λογιστική της χρηματοδοτικής μίσθωσης σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Μακροοικονομική Ενότητα: Χρήμα και νομισματικό σύστημα (Μέρος Δ)
Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη
Ενότητα 3 : Tυμπανομετρία - Ακουστικά αντανακλαστικά (Μέρος Β’)
Μάθημα : Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Γεωργική Χημεία Ενότητα 2 : Περιοδικός πίνακας στοιχείων, ιδιότητες
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 1 : Τονική ακοομετρία - Είδη βαρηκοΐας Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 10 : Συχνές ακοολογικές παθήσεις (Μέρος Α’) Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Ενότητα 10 : Κατασκευή ΝΠΑ Αλέξανδρος Τζάλλας
Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Γεωργική Χημεία Ενότητα 1 : Γενικές αρχές χημείας, άτομα και μόρια
Γεωργική Χημεία Ενότητα 6: Οξέα, βάσεις, pH, γινόμενο διαλυτότητας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου

2 Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 5: Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Πρέβεζα, 2015 Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

3 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. 3

4 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα.

5 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σκοποί ενότητας Η προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου μάρκετινγκ σκιαγραφεί ποιους πελάτες θα εξυπηρετήσει η εταιρεία και πως θα δημιουργήσει αξία για τους πελάτες, έτσι ώστε να μεταφέρει την επιδιωκόμενη αξία στους καταναλωτές – στόχους. Τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιεί είναι τα 4Ps του μάρκετινγκ ( product, price, place, promotion ). 5

6 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Προετοιμασία ενός Σχεδίου και Προγράμματος Ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Η στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας σκιαγραφεί ποιους πελάτες θα εξυπηρετεί η εταιρεία και πως θα δημιουργήσει αξία γι αυτούς. Ο υπεύθυνος του μάρκετινγκ αναπτύσσει ένα πρόγραμμα ολοκληρωμένου μάρκετινγκ για να μεταφέρει την επιδιωκόμενη αξία στους καταναλωτές-στόχους. Ουσιαστικά το πρόγραμμα μάρκετινγκ οικοδομώντας τις σχέσεις με τους πελάτες μετατρέπει τη στρατηγική μάρκετινγκ σε δράση 6

7 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Προετοιμασία ενός Σχεδίου και Προγράμματος Ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Αποτελείται από το μίγμα μάρκετινγκ της εταιρείας, τη δέσμη των βασικών εργαλείων που χρησιμοποιεί η εταιρεία για την εφαρμογή της στρατηγικής της. Τα βασικά εργαλεία χωρίζονται σε 4 μεγάλες ομάδες, τα 4 Ps του μάρκετινγκ : – Product (Προϊόν). – Price (Τιμή). – Place (Χώρος/τόπος). – Promotion (προβολή). 7

8 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιβλιογραφία Perreault W.D.Jr.,Cannon J.P., McCarthy J.E.,(2012) "Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ, Μία στρατηγική Προσέγγιση", Broken Hill Publishers LTD Philip Kotler, ‘Marketing” in Chicago Humanities Festival (2012) Armstrong G.,Kotler Ph., (2009), Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Επίκεντρο Copyright 2011, Pearson Education Inc., Publishing as Prentice-Hall Galbraith J.R. (2005),Designing the Customer-Centric Organization Fahy J., Jobber D., (2014),«Αρχές Μάρκετινγκ», Εκδόσεις Κριτική

9 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιβλιογραφία

1010 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου 10 Σημείωμα Αναφοράς Τριάρχη Ε. (2015) Αρχές Μάρκετινγκ. ΤΕΙ Ηπείρου. Διαθέσιμο από:

1 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

1212 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαφειάδης Νικόλαος Πρέβεζα, 2015

1313 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου 13 Σημειώματα

1414 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου 14 Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη Δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

1515 Τέλος Ενότητας