Χατσίκου Ιωάννα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στιγμές του χωριού μας από το παρελθόν και το παρόν.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία και Ρομποτική
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Σήμερα θα μιλήσουμε για το ηλεκτρικό ρεύμα. Εσείς πως τι νομίζεται πως είναι; Γράψτε στο τετράδιό σας τι πιστεύετε.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚAI ΓΡΑΦΗΣ «Η ΡΟΠΗ»
Δημιουργία παρουσίασης:
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Χτένα. καπνίζει πιάτο αγελάδα ράβει ψαλίδι ανακατεύει.
Στην τάξη μου.
Modern Greek Lessons 29, 30.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Εθνικό θεματικό δίκτυο «Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας» ΚΠΕ ΦΙΛΙΠΠΩΝ.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
Μαρία Μιχαήλ Β’3 25/04/2012 Χάνσελ και Γκρέτελ (…μια σύγχρονη εκδοχή)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Στοματική υγιεινή»
Lesson 31. Nouns ο δάσκαλος, η δασκάλα ο καιρός, η χαρά, το αυγό ο μαθητής, η μαθήτρια ο ουρανός, η ζώνη, η φωτιά ποιος, ποια, ποιο ο Χριστός, ο Χρίστος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Children learn about water circle. Τα παιδιά μαθαίνουν για τον κύκλο του νερού.
Ο τρύγος Ελάτε να τρυγήσουμε στα καρπερά αμπέλια με κέφι και με γέλια , ελάτε απ’ την αυγή . Τα κλήματα βεργολυγούν απ’ τη βαριά σοδειά τους , τ’ αφράτα.
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Χ Ο Ρ Ω Δ Ι Α. Πριν το τραγούδι Μην στέκεσαι κορδωμένος- άφησε τους ώμους ελεύθερους Σκέψου τι πρέπει να προσέξεις στο τραγούδι σου Σκέψου τις πρώτες.
 Τα σκυλιά λένε πως είναι η καλύτερη φίλοι του ανθρώπου και ζουν πολλά χρόνια και υπάρχουν διάφορα σκυλιά όπως τα Δαλματίας.
Μια γατούλα έχω εγώ ποπό! Να τη χαρώ έχει γούνα τρυφερή παίζει, τρέχει εδώ κι εκεί.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΨΥΛΛΑ ΟΥΡΑΝΙΑ 4497 ΕΞΑΜΗΝΟ ΄Ζ ΜΑΘΗΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Σχολικός εκφοβισμός (1)
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ιωάννα Σαμπέρ Άρης Ορφέας Μαρίνα Μολύβιος παππούς
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Η καλύτερη Πρωτοχρονιά.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Τα τρία μικρά λυκάκια. Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια. Το πρώτο ήταν άσπρο, το δεύτερο μαύρο και το τρίτο γκρίζο με πράσινη ουρά.
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χατσίκου Ιωάννα

Πρώτη στάση: Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος. Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος. Πάμε να δούμε τι έγινε;

Τι βλέπουμε στην εικόνα;

Ο Πινόκιο διαβάζει…

Τι ακούμε σε όλες τις λέξεις;

Παίζουμε με τη μπάλα και λέμε λέξεις με τσ!

Κυκλώνουμε με μολύβι τις λέξεις με τσ και χρωματίζουμε πράσινο το τσ.

Τι κάνει η γάτα;

Χμ… Ο Μολύβιος κάτι κάνει πάλι…

Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος Τετράδιο εργασιών

Διαβάζουμε.

Τι βλέπουμε στην εικόνα;

κατσαβίδι τσιμπιδάκι τσατσάρα βούρτσα βότσαλα

λάστιχο ποτιστήρι κάστανα στιλό

Τι άλλο μπορεί να είναι αστείο;

Φτιάξτε κι εσείς το δικό σας τσουκάλι του τσ.

Μαθαίνουμε το ποίημα «Τσιριτρό» από το Ζαχαρία Παπαντωνίου και το ακούμε μελοποιημένο. Σε μια ρώγα από σταφύλι έπεσαν οχτώ σπουργίτες και τρωγόπιναν οι φίλοι. Τσίρι - τίρι, τσιριτρό, τσιριτρί, τσιριτρό! Εχτυπούσανε τις μύτες και κουνούσαν τις ουρές κι είχαν γέλια και χαρές. Τσίρι -τίρι, τσιριτρό, τσιριτρί, τσιριτρό! Πω πω πω πω σε μια ρώγα φαγοπότι και φωνή! την αφήσαν αδειανή. Τσίρι -τίρι, τσιριτρό, τσιριτρί, τσιριτρό! Και μέθυσαν κι ολημέρα πάνε δώθε, πάνε πέρα, τραγουδώντας στον αέρα: Τσίρι -τίρι, τσιριτρό, τσιριτρί, τσιριτρό! Ζαχαρίας Παπαντωνίου