ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Μαθηματικα και χορος.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
To Teach Curricular Subjects
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΛΙΑΠΗ ΣΤΕΛΛΑ(ΑΕΜ:810) ΚΟΜΟΤΗΝΗ 2013

παραδοσιακός χορός «τσακώνικος» Χορεύεται στο νομό Αρκαδίας, από άντρες και γυναίκες οι οποίοι είναι πιασμένοι από τον βραχίονα(λαβή αγκαζέ) Χορεύεται στο νομό Αρκαδίας, από άντρες και γυναίκες οι οποίοι είναι πιασμένοι από τον βραχίονα(λαβή αγκαζέ) Αποτελείται από δύο στροφές, εκ των οποίων η πρώτη έχει τέσσερα βήματα και μία παύση και η δεύτερη έχει πέντε βήματα και στο τρίτο βήμα γίνεται αναπήδηση. Αποτελείται από δύο στροφές, εκ των οποίων η πρώτη έχει τέσσερα βήματα και μία παύση και η δεύτερη έχει πέντε βήματα και στο τρίτο βήμα γίνεται αναπήδηση. Ανοιχτός-κυκλικός χορός όπου κάποιες φορές σχηματίζει σπείρα σε αργό ρυθμό και ξεδιπλώνεται σε γρήγορο. Ανοιχτός-κυκλικός χορός όπου κάποιες φορές σχηματίζει σπείρα σε αργό ρυθμό και ξεδιπλώνεται σε γρήγορο.

Χαρακτηριστικά του ατόμου Ο Γιάννης είναι 10 ετών και έχει 2 χρόνια προηγούμενη εμπειρία. Ο Γιάννης είναι 10 ετών και έχει 2 χρόνια προηγούμενη εμπειρία. Αίσθηση του χώρου και του χρόνου, συνεργασία, αυτοέλεγχος Αίσθηση του χώρου και του χρόνου, συνεργασία, αυτοέλεγχος Κίνηση στα επίπεδα του χώρου και προς όλες τις κατευθύνσεις Κίνηση στα επίπεδα του χώρου και προς όλες τις κατευθύνσεις Κατανόηση των εννοιών ευθεία, μακριά-κοντά, μέσα-έξω Κατανόηση των εννοιών ευθεία, μακριά-κοντά, μέσα-έξω Είναι κίνητρο γι'αυτόν να μάθει έναν χορό της ιδιαίτερης πατρίδας του, τον τσακώνικο. Είναι κίνητρο γι'αυτόν να μάθει έναν χορό της ιδιαίτερης πατρίδας του, τον τσακώνικο. Σωστή παρουσίαση του χορού Σωστή παρουσίαση του χορού Επιβράβευση-θετικά σχόλια κοινού Επιβράβευση-θετικά σχόλια κοινού Προσωπική ικανοποίηση-βελτίωση αυτοεκτίμησης Προσωπική ικανοποίηση-βελτίωση αυτοεκτίμησης Φυσικές ικανότητες. Φυσικές ικανότητες. Υπάρχουν και έχουν εξασκηθεί έμμεσα ως αποτέλεσμα της μάθησης των δεξιοτήτων(ικανότητα συντονισμού) Υπάρχουν και έχουν εξασκηθεί έμμεσα ως αποτέλεσμα της μάθησης των δεξιοτήτων(ικανότητα συντονισμού) Προοδευτική ένταξη της νέας δεξιότητας στην προηγούμενη κινητική εμπειρία Προοδευτική ένταξη της νέας δεξιότητας στην προηγούμενη κινητική εμπειρία Συνδέσεις σε επίπεδο μορφής-επαναλαμβανόμενο κινητικό πρότυπο Συνδέσεις σε επίπεδο μορφής-επαναλαμβανόμενο κινητικό πρότυπο Αποφυγή χαμηλής διέγερσης Αποφυγή χαμηλής διέγερσης Ο χορός απαιτεί ζωντάνια κι όχι ανία και χαλαρότητα Ο χορός απαιτεί ζωντάνια κι όχι ανία και χαλαρότητα Ο Γιάννης βρίσκεται στο κινητικό στάδιο αλλά η μάθηση του καινούργιου χορού απαιτεί επιστροφή στο γνωστικό στάδιο μάθησης. Ο Γιάννης βρίσκεται στο κινητικό στάδιο αλλά η μάθηση του καινούργιου χορού απαιτεί επιστροφή στο γνωστικό στάδιο μάθησης.

Στόχος μάθησης Η μάθηση της δεξιότητας απαιτεί την απόκτηση ενός κινητικού προγράμματος - μάθηση χορευτικού μοτίβου. Η μάθηση της δεξιότητας απαιτεί την απόκτηση ενός κινητικού προγράμματος - μάθηση χορευτικού μοτίβου. Προσαρμογή του προσωπικού ρυθμού στα επιβαλλόμενα ρυθμικά πρότυπα Προσαρμογή του προσωπικού ρυθμού στα επιβαλλόμενα ρυθμικά πρότυπα Καλλιέργεια οπτικοακουστικής αντίληψης Καλλιέργεια οπτικοακουστικής αντίληψης Απόκτηση συναίσθησης των εναλλακτικών χρήσεων του χώρου(δεξιά, αριστερά, σταμάτημα, αναπήδηση) Απόκτηση συναίσθησης των εναλλακτικών χρήσεων του χώρου(δεξιά, αριστερά, σταμάτημα, αναπήδηση) Απόκτηση αίσθησης διαφορετικών επιλογών χρήσης των μερών του σώματος(θέση και στάση σώματος, λαβή χορού ) Απόκτηση αίσθησης διαφορετικών επιλογών χρήσης των μερών του σώματος(θέση και στάση σώματος, λαβή χορού ) Εντοπισμός και διόρθωση λαθών είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της απόδοσης. Εντοπισμός και διόρθωση λαθών είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της απόδοσης. Τελειοποίηση της δεξιότητας. Τελειοποίηση της δεξιότητας.

Χαρακτηριστικά της δεξιότητας Διαδοχική, κλειστή, σύνθετη, αδρή, κινητική δεξιότητα. Διαδοχική, κλειστή, σύνθετη, αδρή, κινητική δεξιότητα. Απαίτηση το ερέθισμα να συμπέσει με την απάντηση.(πρόβλεψη-διαθέσιμες πληροφορίες πριν την εμφάνιση του ερεθίσματος) Απαίτηση το ερέθισμα να συμπέσει με την απάντηση.(πρόβλεψη-διαθέσιμες πληροφορίες πριν την εμφάνιση του ερεθίσματος) Κλειστό κύκλωμα ελέγχου Κλειστό κύκλωμα ελέγχου Περιορισμένος φόβος τραυματισμού. Περιορισμένος φόβος τραυματισμού.

Χαρακτηριστικά της δεξιότητας

Περιβάλλον απόδοσης Στη γιορτή του σχολείου του ο Γιάννης έχει να παρουσιάσει τον παραδοσιακό χορό τσακώνικο, με παρουσία κοινού. Στη γιορτή του σχολείου του ο Γιάννης έχει να παρουσιάσει τον παραδοσιακό χορό τσακώνικο, με παρουσία κοινού. Έχει αρκετό χρόνο (3 μήνες) για την προετοιμασία και την επίτευξη του στόχου. Έχει αρκετό χρόνο (3 μήνες) για την προετοιμασία και την επίτευξη του στόχου. Πιθανά φόβος αποτυχίας λόγω άγχους. Πιθανά φόβος αποτυχίας λόγω άγχους.

Προετοιμασία εξάσκησης Mερική εξάσκηση (υψηλή συνθετότητα και χαμηλή οργάνωση) Mερική εξάσκηση (υψηλή συνθετότητα και χαμηλή οργάνωση) Εξάσκηση στα επιμέρους τμήματα της δεξιότητας και μετά στο σύνολο της Εξάσκηση στα επιμέρους τμήματα της δεξιότητας και μετά στο σύνολο της Μεταφορά μάθησης Μεταφορά μάθησης Συνδέσεις σε επίπεδο μορφής-επαναλαμβανόμενο κινητικό πρότυπο Συνδέσεις σε επίπεδο μορφής-επαναλαμβανόμενο κινητικό πρότυπο Τρόπος αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης(με κριτήριο τα σημαντικά σημεία) Τρόπος αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης(με κριτήριο τα σημαντικά σημεία)  Οι χορευτές να κρατιούνται σφιχτά, σαν να προσπαθούν να μη χάσει ο ένας τον άλλο(σημείο μορφής)  γρήγορος ρυθμός μουσικής-γρήγορη εκτέλεση δεύτερου μέρους του χορού(σημείο αποτελέσματος)

Προετοιμασία εξάσκησης Περιγραφή δοκιμασίας αξιολόγησης Περιγραφή δοκιμασίας αξιολόγησης  Στην αρχή ο εκπαιδευόμενος θα χορέψει μόνος του χωρίς μουσική και στη συνέχεια θα χορέψει με άλλους χορευτές με συνοδεία μουσικής. Περιβάλλον τελικής εκτέλεσης Περιβάλλον τελικής εκτέλεσης  Σταθερό περιβάλλον  Περιβάλλον αναψυχής

Παρουσίαση δεξιότητας  Σημαντικά σημεία Λαβή του χορού, αγκαζέ Λαβή του χορού, αγκαζέ Αναπήδηση Αναπήδηση Εναλλαγή αργού-γρήγορου ρυθμού Εναλλαγή αργού-γρήγορου ρυθμού  Έμπειρο μοντέλο(ο πατέρας του)-επίδειξη δεξιότητας  Πώς-Πότε Στο κέντρο ο διδάσκων-μπροστά του ο εκπαιδευόμενος, στη συνέχεια με πλάτη ο διδάσκων σε ημικύκλιο-το σώμα στραμμένο προς τη φορά του χορού Στο κέντρο ο διδάσκων-μπροστά του ο εκπαιδευόμενος, στη συνέχεια με πλάτη ο διδάσκων σε ημικύκλιο-το σώμα στραμμένο προς τη φορά του χορού Με την έναρξη της μουσικής-στην εκδήλωση/όποτε ζητηθεί Με την έναρξη της μουσικής-στην εκδήλωση/όποτε ζητηθεί

Παρουσίαση δεξιότητας Ο εκπαιδευτής φορώντας την κατάλληλη παραδοσιακή στολή δείχνει το πρώτο μέρος του χορού, χορεύοντας πρώτος και ο ασκούμενος ακολουθεί με ή χωρίς συνοδεία μουσικής. Ο εκπαιδευτής φορώντας την κατάλληλη παραδοσιακή στολή δείχνει το πρώτο μέρος του χορού, χορεύοντας πρώτος και ο ασκούμενος ακολουθεί με ή χωρίς συνοδεία μουσικής. Το ίδιο γίνεται και για το δεύτερο μέρος του χορού Το ίδιο γίνεται και για το δεύτερο μέρος του χορού Ο εκπαιδευόμενος χορεύει πρώτος χωριστά τα επιμέρους κομμάτια και τελικά εκτελεί ολόκληρο το χορό με μουσική Ο εκπαιδευόμενος χορεύει πρώτος χωριστά τα επιμέρους κομμάτια και τελικά εκτελεί ολόκληρο το χορό με μουσική

Δομή εξάσκησης Δομή εξάσκησης  Ενίσχυση εσωτερικής ανατροφοδότησης Εκτέλεση του χορού με κλειστά μάτια(κιναισθητική αντίληψη) Εκτέλεση του χορού με κλειστά μάτια(κιναισθητική αντίληψη) Ομαδοποιημένη-σειριακή εξάσκηση Ομαδοποιημένη-σειριακή εξάσκηση Εξάσκηση στα δύο μέρη του χορού ξεχωριστά και στο τέλος εξάσκηση σε όλο το χορό Εξάσκηση στα δύο μέρη του χορού ξεχωριστά και στο τέλος εξάσκηση σε όλο το χορό Κατανεμημένη εξάσκηση Κατανεμημένη εξάσκηση [4΄εξάσκηση, 6΄διάλειμμα] χ3φορές [4΄εξάσκηση, 6΄διάλειμμα] χ3φορές Διάρκεια προπονητικής μονάδας 30΄

Δομή εξάσκησης Αύξηση των εναλλακτικών συνδυασμών στη σχέση ερέθισμα-απάντηση Αύξηση των εναλλακτικών συνδυασμών στη σχέση ερέθισμα-απάντηση ο ασκούμενος να χορεύει το πρώτο μέρος του χορού όταν ο εκπαιδευτής χτυπάει μία φορά παλαμάκια και το δεύτερο όταν χτυπάει δύο. ο ασκούμενος να χορεύει το πρώτο μέρος του χορού όταν ο εκπαιδευτής χτυπάει μία φορά παλαμάκια και το δεύτερο όταν χτυπάει δύο.  Μείωση της συχνότητας παροχής ανατροφοδότησης Στις εκτελέσεις που απαιτείται παρέμβαση παρέχονται καθοδηγητικές πληροφορίες-( ίσια η πλάτη, μη κοιτάς τα πόδια σου, χαμόγελο) Στις εκτελέσεις που απαιτείται παρέμβαση παρέχονται καθοδηγητικές πληροφορίες-( ίσια η πλάτη, μη κοιτάς τα πόδια σου, χαμόγελο) Εξάσκηση για την μάθηση παραμέτρων-μεταβαλλόμενη – τυχαία μέθοδος εξάσκησης-μεταβαλλόμενη σχέση ερεθίσματος/απάντησης Εξάσκηση για την μάθηση παραμέτρων-μεταβαλλόμενη – τυχαία μέθοδος εξάσκησης-μεταβαλλόμενη σχέση ερεθίσματος/απάντησης ο ασκούμενος θα βρίσκεται μπροστά από δύο μπάλες, μια μπλε και μια κόκκινη. Όταν ο εκπαιδευτής σηκώνει το δεξί του χέρι, τότε ο ασκούμενος θα κάνει σπειροειδή κίνηση γύρω από την κόκκινη μπάλα, και θα επιστρέφει στην αρχική θέση, ενώ όταν θα σηκώνει το αριστερό, ο ασκούμενος θα πηγαίνει στη μπλε και θα αναπαριστά το ξετύλιγμα της κίνησης ο ασκούμενος θα βρίσκεται μπροστά από δύο μπάλες, μια μπλε και μια κόκκινη. Όταν ο εκπαιδευτής σηκώνει το δεξί του χέρι, τότε ο ασκούμενος θα κάνει σπειροειδή κίνηση γύρω από την κόκκινη μπάλα, και θα επιστρέφει στην αρχική θέση, ενώ όταν θα σηκώνει το αριστερό, ο ασκούμενος θα πηγαίνει στη μπλε και θα αναπαριστά το ξετύλιγμα της κίνησης

Ανατροφοδότηση  Εσωτερική ανατροφοδότηση Να αποκτήσει την αίσθηση των διαφορετικών επιλογών χρήσης των μερών του σώματος και συνδυασμών τους(θέση και στάση σώματος, λαβή χορού) Να αποκτήσει την αίσθηση των διαφορετικών επιλογών χρήσης των μερών του σώματος και συνδυασμών τους(θέση και στάση σώματος, λαβή χορού)  Εξωτερική ανατροφοδότηση Σωστή η θέση των χεριών σου αλλά σήκωσε το κεφάλι σου και χαμογέλασε όταν ξεκινάει ο χορός(γνώση απόδοσης-μορφής) Σωστή η θέση των χεριών σου αλλά σήκωσε το κεφάλι σου και χαμογέλασε όταν ξεκινάει ο χορός(γνώση απόδοσης-μορφής) Βιάστηκες στην εκτέλεση των βημάτων και βγήκες εκτός ρυθμού(γνώση αποτελέσματος) Βιάστηκες στην εκτέλεση των βημάτων και βγήκες εκτός ρυθμού(γνώση αποτελέσματος)  Επαυξημένη ανατροφοδότηση ορισμένου εύρους Μεγαλύτερη σταθερότητα στη μάθηση των κινήσεων Μεγαλύτερη σταθερότητα στη μάθηση των κινήσεων  Οπτική-προφορική ανατροφοδότηση  Φθίνουσα συχνότητα ανατροφοδότησης(KR με σχετική συχνότητα 50% και στα τελευταία στάδια της μάθησης KR 25%

Παρουσίαση εξάσκησης Παρουσίαση του χορού στην οικογένεια του ή στους φίλους του για μείωση του άγχους. Παρουσίαση του χορού στην οικογένεια του ή στους φίλους του για μείωση του άγχους. Συγκέντρωση προσοχής. Συγκέντρωση προσοχής. Νοερή πρόβα Νοερή πρόβα → Ο Γιάννης έχει παρακολουθήσει σε video τον πατέρα του να χορεύει σε μια παράσταση τον χορό τσακώνικο, φέρνει στο μυαλό του τη σωστή κίνηση και τη σωστή στάση του σώματος. Εκδήλωση. Εκδήλωση.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!!!  Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!