Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παραδείγματα-Εφαρμογές στη Ναυτιλία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παραδείγματα-Εφαρμογές στη Ναυτιλία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3

4

5

6

7 Παραδείγματα-Εφαρμογές στη Ναυτιλία

8

9

10 Περιβαλλοντικές Πολιτικές

11

12

13

14

15

16

17 Σύγκριση εκπομπών CO2 από διάφορα μεταφορικά μέσα.

18 Βλέπουμε στον πίνακα ότι ένα μεσαίου μεγέθους πλοίο εκπέμπει μόλις το 1/3 της ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα ενός φορτηγού και το 1/30 ενός εμπορικού αεροπλάνου

19 Συγκριτικά αποτελέσματα από εκπομπές καυσαερίων (γραμμ./τον-χλμ).

20 στο σύνολο των αερίων αυτό το ποσοστό ανεβαίνει αλλά και πάλι είναι πολύ μικρό συγκριτικά με των άλλων μέσων μεταφοράς. Τα συστατικά των καυσίμων που επιβαρύνουν περισσότερο την ατμόσφαιρα βλέπουμε ότι κυμαίνονται σε υψηλότερα επίπεδα στα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς καθιστώντας τα όχι μόνο εξαιρετικά ρυπογόνα αλλά δαπανηρά τόσο σε δικαιώματα εκπομπών ρύπων όσο και σε τακτή χρήσης τους από το παγκόσμιο εμπόριο.

21 Υπολογιζόμενη Ποσότητα από Πετρελαιοκηλίδες (σε χιλ. Τόνους)

22 τα ατυχήματα σε δεξαμενόπλοια έχουν μειωθεί δραστικά τα τελευταία 15 χρόνια και η ρύπανση από τις κηλίδες πετρελαίου από διαρροή αντιμετωπίζεται γρήγορα και αποτελεσματικά

23 Μέσος Όρος Πετρελαιοκηλίδων από Θαλάσσιο Ατύχημα (Άνω των 700 τόνων)

24 Με την θέσπιση κανόνων όπως η Oil Pollution Act του 1990 καθώς και την υποχρεωτική αντικατάσταση όλων των δεξαμενοπλοίων μονού τοιχώματος με διπλό, κατάφεραν να περιορίσουν όχι μόνο τα ατυχήματα αλλά και τις διαρροές από αυτά. Τώρα έχουμε φθάσει να μιλάμε για ένα μέσο όρο μόλις 3 ατυχημάτων τον χρόνο με ελάχιστη διαρροή πετρελαίου

25

26

27

28

29

30 Fighting pollution… - Slow Steaming - Low Carbon Fuels - Cold Ironing - Selective Catalytic Reduction - Improved Ship Hull Design - Improved Port Management - Voyage Optimization - Real Time Tracking - Charter Renegotiation - Sky Sails

31 Proposed cold ironing Η διαδικασία αυτή, η οποία είναι επίσης γνωστή ως Alternative Marine Power (AMP), περιλαμβάνει συνδέοντας ένα πλοίο στο λιμένα άμεσα με μια πηγή ενέργειας (κυρίως γεννήτρια ηλεκτρισμού). Συνήθως, ένα σκάφος χρησιμοποιεί τις βοηθητικές μηχανές ενώ βρίσκεται στο λιμάνι για την παροχή ενέργειας. Το Cold Ironing επιτρέπει στο σκάφος να τερματίσει όλες τις μηχανές και δίνει τη δυνατότητα να υπάρξει σημαντική μείωση στην κατανάλωσης καυσίμων και στα επίπεδα ρύπανσης εντός του λιμένα. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι ότι για κάθε κιλοβάτ ανά ώρα καταναλώνεται περίπου 200gm καυσίμου οπότε για κάθε ένα λίτρο καυσίμου παράγονται 3,125 κιλά διοξειδίου του άνθρακα. Έχει υπολογισθεί ότι παγκοσμίως καταναλώνονται 411 εκατ τόνοι καυσίμου τον χρόνο.

32 Proposed cold ironing


Κατέβασμα ppt "Παραδείγματα-Εφαρμογές στη Ναυτιλία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google