Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2007-2008 Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:

2 ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ-ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Οι εργασίες είναι ομαδικές (2-3 άτομα). Επιλέξτε ένα θεωρητικό θέμα ή ένα πρακτικό θέμα. Μέγιστος αριθμός λέξεων της εργασίας: 3500. Το θέμα που επιλέξατε, τα ονόματα των μελών της ομάδας και η ημερομηνία παρουσίασης της εργασίας θα πρέπει να δηλωθούν μέχρι την Παρασκευή 4 Απριλίου 2008. Όλες οι εργασίες θα παραδοθούν σε έντυπη μορφή την Παρασκευή 9 Μαΐου 2008 κατά την διάρκεια του μαθήματος.

3 ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Από την Παρασκευή 9 Μαΐου και μέχρι το τέλος του εξαμήνου θα γίνουν οι παρουσιάσεις των εργασιών κάθε τελευταία ώρα διεξαγωγής του μαθήματος. Όλες οι εργασίες θα παρουσιασθούν στην τάξη (η παρουσίαση δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 15 λεπτά και θα πρέπει να συμμετέχουν όλα τα μέλη της ομάδας). Η χρήση powerpoint ή slights είναι επιβεβλημένη!

4 ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ. «ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΕ ΚΟΙΝΟ!» 1-3 ΒΑΘΜΟΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.

5 ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Θ1:«ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ-ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ» Θ2:«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» Θ3:«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ»

6 ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (Π1)
- Επιλέξτε ένα αγαπημένο σας προϊόν. Προσδιορίστε και περιγράψτε/αναλύστε 3 κοινά-στόχους (target groups) χρησιμοποιώντας δημογραφικές, κοινωνικές, οικονομικές, ψυχολογικές κτλ μεταβλητές. Δημιουργήστε μια τηλεοπτική, μια έντυπη και μια ραδιοφωνική διαφήμιση αντίστοιχα για τα τρία ξεχωριστά κοινά-στόχους (target groups) που προσδιορίσατε προηγουμένως (θα φτιάξετε συνολικά τρεις διαφορετικές διαφημίσεις: μια τηλεοπτική για το target group 1, μια έντυπη για το target group 2 και μια ραδιοφωνική για το target group 3). Τεκμηριώστε γιατί πιστεύετε ότι οι διαφημίσεις σας είναι αποτελεσματικές σε σχέση με τα χαρακτηριστικά/προφιλ των τριών target groups.

7 ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (Π2)
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (Π2) Επιλέξτε μια πολυεθνική εταιρεία. Προσδιορίστε και περιγράψτε/αναλύστε τρεις διαφορετικές κατηγορίες ομάδων (π.χ. πελάτες, προμηθευτές, τοπική κοινωνία, τράπεζες, εξωτερικοί συνεργάτες, δημόσιο, ΜΜΕ και δημοσιογράφοι, μέτοχοι επιχείρησης κτλ, τις οποίες η επιχείρηση επιθυμεί να επηρεάσει με σκοπό να βελτιώσει την εικόνα της. Οι διαφορετικές κατηγορίες μπορεί να αποτελούν και υποκατηγορίες βασικών κατηγοριών π.χ. τμηματοποίηση πελατών με χρήση μεταβλητών και δημιουργία τριών target groups. Επιλέξτε-περιγράψτε τουλάχιστον 3 ενέργειες δημοσίων σχέσεων για την κάθε μια ομάδα που προσδιορίσατε προηγουμένως (3χ3=9 ενέργειες) Τεκμηριώστε γιατί πιστεύετε ότι οι ενέργειες δημοσίων σχέσεων σας είναι αποτελεσματικές σε σχέση με τα χαρακτηριστικά/προφιλ/στόχους των τριών ομάδων.


Κατέβασμα ppt "ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google