Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πορτρέτο του Ρώσου αγοραστή ακίνητων στο εξωτερικό. Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας μεσιτικών γραφείων κ. Α. Λουπάσκο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πορτρέτο του Ρώσου αγοραστή ακίνητων στο εξωτερικό. Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας μεσιτικών γραφείων κ. Α. Λουπάσκο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πορτρέτο του Ρώσου αγοραστή ακίνητων στο εξωτερικό. Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας μεσιτικών γραφείων κ. Α. Λουπάσκο

2 Ο πιο συνηθισμένος αγοραστής ακινήτου στο εξωτερικό είναι ένας επιχειρηματίας, ένας άντρας άνω των 30 ετών (και, κατά κανόνα,νεότερος των 45ετών), παντρεμένος με παιδιά. Το πιο πιθανόν είναι πως κάνει αγορά για πρώτη φορά.

3 Η βασική ομάδα αγοραστών - οι επιχειρηματίες, οι ιδιοκτήτες μιας επιχείρησης. Ποιός αγοράζει τα ακίνητα στο εξωτερικό; Π Π Ο αριθμός των συμμετεχόντων του γκάλοπ που διάλεξαν τη μεν ή τη δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μία από μερικές προτεραιότητες) Επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μιας επιχείρησης – 91,2% Managers υψηλής κλίμακας – 29,4% Υπάλληλοι, συνεργάτες των υπηρεσιών – 26,5% Διασημότητες της Show biz – 6,9%

4 Η πλειοψηφία των αγοραστών είναι άντρες μέσης ηλικίας: από 40 ετών και άνω. Ποιό γένος επικρατεί μεταξύ αγοραστών; Άνδρες – 48,8% Γυναίκες – 15,6% Δεν υπάρχει υπερισχύουσα ομάδα – 35,6%

5 Μεταξύ των αγοραστών ακινήτων του εξωτερικού επικρατούν οικογενειάρχες, ως επί των πλείστον με παιδιά. Ποιά είναι η οικογενειακή κατάσταση της πλειοψηφίας αγοραστών; Οικογενειάρχες - 85,1% Ανύπαντροι – 2,5% Δεν υπάρχει υπερισχύουσα ομάδα – 12,4%

6 Η αγορά των ακινήτων του εξωτερικού βρίσκεται μακριά από το κορεσμό. Στα πλησιέστερα χρόνια επιφυλλάσεται ένα σταθερό ενδιαφέρον από την πλευρά των ρωσόφωνων αγοραστών. Είναι πολλοί αυτοί που αγοράζουν ακίνητα στο εξωτερικό όχι για πρώτη φορά; Ελάχιστοι ή δεν υπάρχουν γενικώς – 63,7% Πολλοί άλλα όχι η πλειοψηφία – 26,8% Η Πλειοψηφία – 9,5%

7 Οι μεσίτες σημειώνουν, ότι συναντιούνται αγοραστές πραγματικά διαφορετικού επιπέδου γνώσεων στον τομέα ακινήτων του εξωτερικού. Πόσο καλά γνωρίζουν τα ζητήματα περί των ακινήτων του εξωτερικού; Διάφορες περιπτώσεις – 59,0% Γνωρίζουν καλά – 24,9% Γνωρίζουν ελάχιστα – 16,1%

8 Μολονότι η πλειοψηφία των ρωσόφωνων αγοραστών ακινήτων ενδιαφέρετε για παραθαλάσσια οικοδομήματα, μεγάλο μέρος εξ αυτών, αγοράζουν και διαμερίσματα στις μεγαλουπόλεις για να διαμένουν εκεί λόγω των επιχειρήσεων και της εργασίας τους.

9 Στις περισσότερες χώρες οι αγοραστές ενδιαφέρονται περισσότερο για τα ακίνητα στα παραθεριστικά κέντρα (πρώτα από όλα στη θάλασσα), παρά σε μεγαλουπόλεις. Ποιά ακίνητα ενδιαφέρουν περισσότερο τους αγοραστές; Τα παραθεριστικά ακίνητα – 80,9% Τα αστικά ακίνητα – 19,1%

10 Τα διαμερίσματα σε πολυκατοικίες είναι περισσότερο δημοφιλή από τα χτισμένα οικοδομήματα (μονοκατοικίες, βίλλες). Τι αγοράζεται πιο συχνά τα σπίτια ή διαμερίσματα; Διαμερίσματα – 68,2% Σπίτια – 31,8%

11 Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει επιφανής επικράτηση των πρωτεύων ή των δευτερεύων ακινήτων, μολονότι στις διαφορετικές χώρες διαφέρει. Οι αγοραστές πρώτα από όλα ενδιαφέρονται για τα ακίνητα σε χαμιλή τιμολογιακή κατηγορία ( έως ντολλάρια).

12 Πολλοί αγοραστές επιθυμούν να αγοράσουν τα ακίνητα επί πιστώσει ή με δόσεις. Είναι πολλοί αυτοί που ετοιμάζονται να αγοράσουν το ακίνητο επί πιστώσει ή με δόσεις; Η πλειοψηφία – 23,3% Πολλοί αλλά όχι η πλειοψηφία – 37,3% Λίγοι ή δεν υπάρχουν γενικώς – 37,3%

13 Η πλειοψηφία των αγοραστών αγοράζουν τα ακίνητα τους για διακοπές’ ως δεύτερος δημοφιλής σκοπός έρχονται οι δουλειές και οι επιχειρήσεις. Με τι θα ασχοληθούν οι αγοραστές στην χώρα, όπου έγιναν κάτοχοι των ακινήτων; Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε γκάλοπ, που διάλεξαν η την μεν ή την δε κατηγορία αγοραστών βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Διασκέδαση, διακοπές – 71,5% Ενασχόληση με τν επιχειρηματικότητα, την εργασία – 48,7% Εκπαίδευση στα τοπικά εκπαιδευτικά ιδρύματα – 17,6% Θεραπεία, βελτίωση της υγείας – 15,5% Κοινωνικές επαφές με τους συγγενείς και φίλους – 7,3% Συμμετοχή στις εκδηλώσεις – 2,1%

14 Μεγάλο μέρος αγοραστών, αγοράζουν ακίνητο υπολογίζοντας το μέλλον. Είναι πολλοί οι αγοραστές που αναμένονται να διαμείνουν στο εξωτερικό για πολλά χρόνια; Πολλοί άλλα όχι η πλειοψηφία – 50,3% Πλειοψηφία – 10,7% Ελάχιστοι ή δεν υπάρχουν γενικώς – 39,0%

15 Δεν είναι λίγοι από τους συμπατριώτες μας που αγοράζουν ακίνητα του εξωτερικού για να μετακομίσουν εκεί μόλις λάβουν την σύνταξη.

16 Οι εντυπώσεις από τις διακοπές σε οποιαδήποτε χώρα, είναι ο πιο συνήθης λόγος για την αγορά ακινήτου στην χώρα αυτή. Ποιοι είναι οι λόγοι που ωθούν τους αγοραστές προς την αγορά ακινήτων; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν ή την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Εντυπώσεις από τις διακοπές – 66,0% Ύπαρξη οικονομικών δυνατοτήτων – 49,5% Συμβουλές των συγγενών, φίλων, συναδέλφων – 29,9% Ανασφάλειες για την κατάσταση στην πατρίδα – 29,4% Διαφήμιση – 7,7% Αλλαγές στην ζωή – 2,6%

17 Οι δυνητικοί αγοραστές ακινήτων εμπιστεύονται περισσότερο τις συστάσεις των γνωστών τους παρά την διαφήμιση.

18 Το ευχάριστο κλίμα και οι καιρικές συνθήκες είναι το βασικότερο, που προσελκύει τους αγοραστές ακινήτων στις χώρες του εξωτερικού. Ποιες οι ιδιότητες των χωρών του εξωτερικού προσελκύουν τους αγοραστές ακινήτων; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν ή την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Κλίμα, καιρός – 70,8% Καλή συμπεριφορά προς τους Ρώσους – 43,6% Επενδυτική ελκυστικότητα – 40,0% Φύση, όμορφα τοπία - 37,4% Προσβασιμότητα των μεταφορικών μέσων – 24,6% Οικολογική ασφάλεια – 19,0% Κατάλληλο νομικό πλαίσιο – 17,4% Εξωτικό περιβάλλον, τοπικές παραδόσεις – 10,3% Ιστορικά αξιοθέατα – 8,7%

19 Μεταξύ των πολιτικών και κοινωνικών παραγόντων ιδιαίτερα σημαντική είναι η προσωπική ασφάλεια. Εκτός από αυτό, πολλοί εκτιμούν την γαλήνη και την ηρεμία, καθώς επίσης την πολιτική και οικονομική σταθερότητα. Ποιοι πολιτικοί και κοινωνικοί παράγοντες είναι σημαντικοί για τους αγοραστές ακινήτων; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Προσωπική ασφάλεια, χαμηλή εγκληματικότητα – 52,1% Ησυχία και γαλήνη – 39,6% Πολιτική και οικονομική σταθερότητα – 33,9% Νόμος και τάξη, η απουσία της αναρχίας – 31,8% Διαφύλαξη των οικονομιών και της ιδιοκτησίας – 28,6% Άνεση του σπιτιού – 27,6% Καθαριότητα και τάξη στους κοινοχρήστους χώρους – 20,8% Ιδιωτικότητα, η ασφάλεια της ιδιωτικής ζωής – 12,5% Υψηλό επίπεδο κοινωνικού πολιτισμού – 11,5% Δημοκρατία, δυτικές αξίες – 9,4% Πολυτέλεια, προνόμια – 4,7%

20 Μεταξύ των ακινήτων οικόσημων και κοινωνικών υποδομών οδηγούν τα καταστήματα και οι υπηρεσίες παράδοσης – παραλαβής προϊόντων, σε δεύτερη θέση βρίσκεται η ιατρική περίθαλψη. Ποιες υποδομές είναι σημαντικές για τους αγοραστές ακινήτων; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν ή την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Καταστήματα, υπηρεσίες παράδοσης – παραλαβής προϊόντων – 60,7% Ιατρική περίθαλψη – 38,2% Υποδομές διασκέδασης – 36,6% Οικιακές υπηρεσίες – 30,9% Τηλεφωνικές υπηρεσίες, διαδίκτυο – 24,6% Δημόσιες υπηρεσίες (ΔΕΗ,ΕΥΔΑΠ) – 22,5% Διαχειριζόμενες εταιρείες – 17,3% Μέσα μαζικής μεταφοράς – 12,0% Εξυπηρέτηση των οδών και των κοινοχρήστων χώρων – 10,5% Αστυνομικές αρχές – 8,9% Υπηρεσία διαχείρισης δρόμων – 7,9% Αθλητικές εγκαταστάσεις – 6,8% Υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης – 0,5%

21 Τα καταστήματα, οι υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων και άλλων υποδομών για το shopping είναι τα σημαντικότερα, που ενδιαφέρουν τους ιθαγενούς από την Ρωσία και των χωρών της πρώην ΕΣΣΔ στις αλλοδαπές χώρες, όπου αγοράζουν το ακίνητο τους.

22 Το βασικότερο μέσο επικοινωνίας των αγοραστών και των πωλητών ακινήτων είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ενώ πολύ σημαντικές επίσης είναι και οι προσωπικές συναντήσεις.

23 Ο πιο συνήθης λόγος για την άρνηση από την αγορά είναι η αγορά ακινήτου σε άλλον πωλητή. Γιατί οι αγοραστές αρνούνται την αγορά ακινήτου; Ο αριθμός συμμετεχόντων του γκάλοπ, που διάλεξαν ή την μεν ή την δε κατηγορία βάση προτεραιότητας (ή μιας από μερικές προτεραιότητες) Μετέθεσαν την ιδέα αγοράς μέχρι νεοτέρας – 69,8% Αγόρασαν σε άλλον πωλητή – 46,0% Γενικώς άφησαν την ιδέα αγοράς ακινήτου – 25,9% Αγόρασαν σε άλλη χώρα εξωτερικού – 16,4% Αγόρασαν ακίνητο στην Ρωσία – 7,4%

24 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "Πορτρέτο του Ρώσου αγοραστή ακίνητων στο εξωτερικό. Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας μεσιτικών γραφείων κ. Α. Λουπάσκο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google