Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το διαδίκτυο, που στόχο έχουν να επηρεάσουν την ψυχολογία και τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Σιούτης Ιωακείμ Ντάνου Λία Παυλοπούλου Ιωάννα Τσαμαδιάς Γιάννης

2 Η Επίδραση της Διαφήμισης Η διαφήμιση χρησιμοποιεί την πειθώ. Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι τρόποι για να πείσει κανείς. Χρησιμοποιώντας το συναίσθημα, τη λογική, την αυθεντία και τέλος σύμβολα και αρχέτυπα που μιλούν κατευθείαν μέσα μας. αρχέτυπα χρησιμοποιούνται για να μεταφέρουν μηνύματα και ως σύμβολα να εισχωρήσουν κατευθείαν στις εσώτερες πτυχές της φύσης μας και να αντικαταστήσουν αυθεντικά στοιχεία που υπάρχουν εκεί. Μια πιο σύνθετη δομή τέλος έχουν εκείνες οι διαφημίσεις που προάγουν ένα ύφος ζωής (life style). Παρουσιάζουν μια πραγματικότητα εικονική κι επίπλαστη που υπόσχεται ευτυχία και υπαρξιακή ικανοποίηση. Έτσι το πραγματικό πρότυπο για ζωή, αυτή η εικόνα που έχουμε μέσα μας σιγά - σιγά αλλοιώνεται κι αντικαθίσταται από μια άλλη, παρόμοια μεν, αλλά που αντί του εσωτερικού της περιεχόμενου που ελεύθερα θα αναπτυσσόταν μέσα μας έχει ένα εξωτερικό περιτύλιγμα που το μόνο που εξυπηρετεί είναι η κατανάλωση.

3 Πώς επηρεάζει η διαφήμιση την κοινωνία; Ένα θετικό στοιχείο της διαφήμισης είναι η βελτίωση της ποιότητας της ζωής του ανθρώπου καθώς δεν είναι λίγες οι διαφημίσεις με μηνύματα τα οποία είναι ενάντια σε βλαβερές για την υγεία συνήθειες ή ενημερώνουν για κινδύνους όπως το AIDS Από την άλλη, όμως, πλευρά η διαφήμιση δημιουργεί στους ανθρώπους ψεύτικες ανάγκες αυξάνοντας τις επιθυμίες τους. Στην προσπάθειά του ο καταναλωτής να τις ικανοποιήσει εντείνει τις προσπάθειές του και επιφορτίζεται με παραπάνω άγχος προκειμένου να ανταποκριθεί στο πρότυπο της διαφήμισης

4 Πόσο επιδρά η τηλεοπτική διαφήμιση στην καθημερινή μας ζωή; Σκοπός των διαφημίσεων είναι να αιχμαλωτίσουν την προσοχή των τηλεθεατών όσο χρόνο χρειάζεται για να κερδίσουν χρήματα (δηλαδή να πουλήσουν ένα προϊόν). Ένα σημαντικό ζήτημα που τίθεται σχετικά με την τηλεόραση είναι ότι μας κάνει να ξεχνάμε τα τόσα προβλήματα που υπάρχουν στη σημερινή κοινωνία. Επιπλέον, οι διαφημίσεις έχουν έναν άμεσο οικονομικό αντίκτυπο στην αγορά, επειδή εξαιτίας τους οι τιμές των διαφημιζόμενων προϊόντων αυξάνονται δυσανάλογα σε σχέση με εκείνες των μη διαφημιζόμενων προϊόντων, και πολύ συχνά ανεξάρτητα από την ποιότητά τους.

5 Για παράδειγμα Στα πλαίσια μιας έρευνας της γαλλικής κυβέρνησης για το πληθωρισμό, χιλιάδες κομμάτια συσκευασμένου τυριού ίδιας ποιότητας και βάρους διατέθηκαν στην αγορά προς 37 εκατοστά του φράγκου τα μισά και προς 58 εκατοστά του φράγκου τα άλλα μισά. Τα ακριβότερα κομμάτια πουλήθηκαν πρώτα. Οι καταναλωτές, συνεπώς, κρίνουν την ποιότητα του προϊόντος από την τιμή του

6 Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή Ο καταναλωτής επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες Οι Ανάγκες Οι βασικότερες ανάγκες αφορούν στην παροχή τροφής, νερού, και καταλύµατος.Στη δεύτερη βαθµίδα κατατάσσεται η ανάγκη για ασφάλεια, κι όταν κι αυτή ικανοποιηθεί πλήρως, οδηγεί στην ανάγκη για ένταξη σε µια κοινωνική οµάδα και αγάπη. Ακολουθούν οι ανάγκες για κοινωνική υπόληψη (κύρος, επιτυχία, κ.λ.π.) και οι ανάγκες αυτοεκπλήρωσης. Τα Κίνητρα Το κίνητρο είναι µία κατάσταση, η οποία ωθεί τα άτοµα της την εκπλήρωση των σκοπών της. ∆ηλαδή,το κίνητρο βρίσκεται στον ψυχικό και πνευµατικό κόσµο του καταναλωτή, στον οποίο δεσπόζει και τον επηρεάζει, έτσι ώστε να επιζητεί την ικανοποίησή του.

7 Η αντίληψη του καταναλωτή Αντίληψη είναι ο τρόπος µε τον οποίο κάθε άτοµο ερµηνεύει το περιβάλλον του.Η αξιολόγηση, πάλι, του αντικειµένου βασίζεται στις ανάγκες καις τις πνευµατικές ικανότητες που έχει κάθε άτοµο. Με την αξιολόγηση δηµιουργούνται τρεις καταστάσεις: α. Απόρριψη του αντικειµένου. β. Αποδοχή του αντικειµένου. γ. Αποδοχή του αντικειµένου και ενεργοποίηση του ατόµου.


Κατέβασμα ppt "Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google