Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΡΟΦΙΜΟΠΟΣΟΤΗΤΑΓΡΑΜΜ. ΦΥΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ Φασόλια1 φλιτζάνι16 Ξερά δαμάσκηνα310,5 Δημητριακά τύπου Bran½ φλιτζάνι6,6 Πατάτα στο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΡΟΦΙΜΟΠΟΣΟΤΗΤΑΓΡΑΜΜ. ΦΥΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ Φασόλια1 φλιτζάνι16 Ξερά δαμάσκηνα310,5 Δημητριακά τύπου Bran½ φλιτζάνι6,6 Πατάτα στο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17 ΤΡΟΦΙΜΟΠΟΣΟΤΗΤΑΓΡΑΜΜ. ΦΥΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ Φασόλια1 φλιτζάνι16 Ξερά δαμάσκηνα310,5 Δημητριακά τύπου Bran½ φλιτζάνι6,6 Πατάτα στο φούρνο με τη φλούδα1 μέτρια4,8 Φυστίκια¼ του φλιτζανιού4,6 Φακές2/3 φλιτζανιού4,5 Αγκινάρες4-5 μικρές4,5 Πίτουρο βρώμης¼ του φλιτζανιού4,4 Ψωμί ολικής αλέσεως2 φέτες4 Αρακάς½ φλιτζάνι3,9 Μήλο με τη φλούδα1 μέτριο3,7 Φράουλες ωμές1 φλιτζάνι3,4

18 Τροφές με υψηλό ποσοστό νερού % Νερό Αγγούρι95 Ντομάτα 93,5 Καρπούζι 92,6 Μελιτζάνες, πιπεριές92 Μανιτάρια 91,4 Πεπόνι90,5 Κολοκυθάκια, φράουλες90 Φασολάκια, μπάμιες, ροδάκινα89 Γιαούρτι ημιάπαχο89 Γάλα ημιάπαχο 87 Βερίκοκα85

19 Αλλαγές στο ύψος Το 15-20% του ύψους ενός ενήλικα έχει καθοριστεί από την εφηβεία Η αυξητική αιχμή ξεκινάει αργότερα στα αγόρια απ’ ότι στα κορίτσια και η ανάπτυξη των αγοριών είναι ταχύτερη απ’ ότι των κοριτσιών Αλλαγές στο βάρος Το 25-50% του τελικού ιδανικού βάρους αποκτάται στην εφηβεία Ο χρόνος και η ποσότητα αύξησης του βάρους σχετίζονται άμεσα με την ενεργειακή πρόσληψη και ενεργειακή απώλεια. Στην προ-εφηβική περίοδο, οι αναλογίες λίπους και μυών σε αγόρια και κορίτσια είναι παρόμοιες όπως και η άλιπη μάζα. Τα αγόρια μεγαλώνοντας αναπτύσσουν περισσότερη μυϊκή μάζα απ’ ότι λίπος (επομένως υπάρχει και μεγαλύτερη ανάγκη σε πρωτεΐνες) σε σχέση με τα κορίτσια. Το 45% περίπου της ενήλικης σκελετικής μάζας «φτιάχνεται» στη διάρκεια της εφηβικής περιόδου. Μέχρι το τέλος της δεύτερης δεκαετίας του ανθρώπου το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί στο 90%. Αυτό δείχνει τη χρησιμότητα πολλών θρεπτικών συστατικών, ιδανικών για την ανάπτυξη των οστών, όπως είναι το ασβέστιο, η βιταμίνη D, το μαγνήσιο κ.ά.

20 ΚορίτσιαΑγόρια Ενέργεια kcals Πρωτεΐνες gr Σίδηρος mg15 12 Ασβέστιο mg1.200 Ψευδάργυρος mg12 15 Βιταμίνη Αμg RE Βιταμίνη D μg10 Βιταμίνη C mg Φολικό οξύ mcg Βιταμίνη Ε mg8810

21 Συμπερασματικά, η διατροφή κατά τη διάρκεια της εφηβείας καλό είναι να: Παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την αντιμετώπιση των αναγκών της φυσικής και νοητικής ανάπτυξης και εξέλιξης. Παρέχει επάρκεια θρεπτικών συστατικών που η αποθήκευσή τους θα βοηθήσει σε περιπτώσεις ασθένειας ή εγκυμοσύνης. Είναι προσεγμένη για να προφυλάσσει την ενήλικη ζωή από ασθένειες που σχετίζονται με τη διατροφή όπως τα καρδιαγγειακά, ο σακχαρώδης διαβήτης, η οστεοπόρωση και ο καρκίνος. Ενθαρρύνει τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες και έναν καλύτερο τρόπο ζωής που θα περιλαμβάνει και ένα είδος φυσικής δραστηριότητας (χαμηλή φυσική δραστηριότητα έχει συσχετισθεί με την αύξηση βάρους και την παχυσαρκία).

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34


Κατέβασμα ppt "ΤΡΟΦΙΜΟΠΟΣΟΤΗΤΑΓΡΑΜΜ. ΦΥΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ Φασόλια1 φλιτζάνι16 Ξερά δαμάσκηνα310,5 Δημητριακά τύπου Bran½ φλιτζάνι6,6 Πατάτα στο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google