Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

VISIBILITY AND DEOR: SPREAD THE FIRE! Mollina (Malaga), Spain 9 – 16 Νοεμβρίου 2014 Συμμετέχοντες: Αντωνία Μυλορδή, Μόνικα Πότσου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "VISIBILITY AND DEOR: SPREAD THE FIRE! Mollina (Malaga), Spain 9 – 16 Νοεμβρίου 2014 Συμμετέχοντες: Αντωνία Μυλορδή, Μόνικα Πότσου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 VISIBILITY AND DEOR: SPREAD THE FIRE! Mollina (Malaga), Spain 9 – 16 Νοεμβρίου 2014 Συμμετέχοντες: Αντωνία Μυλορδή, Μόνικα Πότσου

2

3 ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Ενίσχυση των τρόπων διάχυσης των αποτελεσμάτων των σχεδίων που υλοποιούνται στα πλαίσια του Erasmus+, μέσω της ανάπτυξης σχετικών στρατηγικών.

4 VISIBILITY / ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ Θέλετε να κάνετε τα προγράμματα σας ορατά αλλά πως και σε ποιούς;

5 ΣΕ ΟΣΟΝ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΤΟΜΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΜΕ: Διαφημίσεις σε τοπικά τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικούς σταθμούς, εφημερίδες (συνέντευξη, βίντεο ή κάποιο σχετικό άρθρο). Δημιουργία ιστοσελίδας ή Blog σχετικά με το πρόγραμμα. Δημιουργία POSTER / FLYERS και να τοποθετούνται σε χώρους όπου συχνάζουν νέοι. Χρησιμοποιήστε διαφημιστικό υλικό για την προώθηση του σχεδίου σας (για παράδειγμα τσάντες με το λογότυπο, φανέλες με τύπωμα, κλπ).

6

7 ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΔΩΣΕΤΕ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΣΑΣ (χρήματα, χρόνο, άτομα, κλπ).

8 RESULT / ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Όταν αναφερόμαστε σε «αποτέλεσμα» στην περίπτωση του Erasmus+: Youth in Action, αναφερόμαστε σε κάτι νέο το οποίο δημιουργήθηκε έπειτα από κάποιο Youth in Action πρόγραμμα. Μπορεί αυτό να είναι κάποιο υλικό ή ένα νέο πρόγραμμα / σχέδιο.

9 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΥΛΙΚΟ (Result - Product) Κάτι το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλους νέους ή άλλους οργανισμούς νεολαίας, για παράδειγμα ένα βίντεο.

10 ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΥΛΙΚΟΥ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟΥ ΩΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΒΙΝΤΕΟ: Εάν αυτό το βίντεο περιγράφει το σεμινάριο, περιέχει φωτογραφίες, μουσική, κλπ, τότε απευθύνεται περισσότερο στους συμμετέχοντες και αυτό δεν είναι υλικό το οποίο θα θεωρηθεί ως αποτέλεσμα. Εάν όμως αυτό το βίντεο περιέχει πληροφορίες οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλα άτομα ή οργανισμούς με σκοπό να προωθήσουν το Erasmus+ ή διδάσκει μια νέα μεθοδολογία / εργαλείο, τότε αποτελεί αποτέλεσμα.

11 ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Δημιουργία ιστοσελίδας με χρήσιμα εργαλεία Tools Guide: Ηλεκτρονικός οδηγός με χρήσιμα εργαλεία σχετικά με το θέμα του προγράμματος.

12 Σκέφτείτε να έχετε ένα αποτέλεσμα μετά από κάποιο πρόγραμμα αλλά το μόνο που κάνετε είναι να το αποθηκεύσετε στον Η/Υ σας, αφού πρώτα δώσετε την αναφορά στον Εθνικό Οργανισμό ώστε να πάρετε τη χορηγία για το πρόγραμμα που παρακολούθησατε... ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

13 Αυτό είναι που θέλουμε να αποφύγουμε μέσω της διάδοσης. Dissemination / Διάδοση: Προέρχεται από τη λατινική λέξη «disseminare» που μπορεί να μεταφραστεί ως « σπέρνοντας σπόρους».

14 Μπορείτε να φανταστείτε το αποτέλεσμα ως ένα σπόρο που θέλετε να τον φυτέψετε. Πρώτα από όλα πρέπει να το κοινοποιήσετε σε άλλα άτομα και άλλους οργανισμούς. Εάν θεωρηθεί ότι το αποτέλεσμα σας είναι χρήσιμο, τότε θα χρησιμοποιηθεί και από άλλα άτομα / οργανισμούς οι οποίοι θα επωφεληθούν από αυτό και εσείς θα νιώθετε περήφανοι για τη δουλειά σας! Η διάδοση όμως δεν σταματά στο να διαδόσεις κάτι σε άλλα άτομα μόνο. Είναι επίσης το ότι γίνετε αξιοποίηση των πόρων που παρέχει η Ευρωπαϊκή Ένωση και με αυτό τον τρόπο να ενδυναμώνονται οι συμμετέχοντες.

15 ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Αν πάμε πίσω ξανά στην ετυμολογία και σκεφτούμε το αποτέλεσμα ως ένα σπόρο, ακόμα και ο πιο όμορφος σπόρος εάν δεν φυτευτεί, τότε θα είναι εντελώς άχρηστος και χωρίς νόημα. Η εκμετάλευση των αποτελεσμάτων αναφέρεται στο πόσο χρήσιμο είναι τελικά ένα αποτέλεσμα, πόσες φορές θα χρησιμοποιηθεί και πως. Για παράδειγμα, εάν έχουμε δημιουργήσει μια ιστοσελίδα ως αποτέλεσμα, μπορούμε να γνωρίζουμε πόσα άτομα την έχουν επισκεφτεί και έτσι θα ξέρουμε εάν τελικά την εκμεταλεύτηκαν.

16 ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Να έχετε ξεκάθαρο μήνυμα του τι θα κάνετε και να το σχεδιάσετε από πριν. Να έχετε μια συγκεκριμένη Ομάδα-Στόχο. Να ελέγξετε τους διαθέσιμους πόρους σας και να τους χρησιμοποιήσετε αναλόγως (χρήματα, υλικά, εξοπλισμό, ανθρώπινο δυναμικό, κλπ). Προσδιορίστε με ποιον τρόπο οι συμμετέχοντες πρόκειτε να εμπλακούν στο αποτέλεσμα.

17

18 Result  Strategy  Target Group Αποτέλεσμα  Στρατηγική  Ομάδα-Στόχος ΔΙΑΔΟΣΗ:  Στρατηγική.  Τί θα κάνουμε με το Αποτέλεσμα. ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ:  Εάν τελικά έχει χρησιμοποιηθεί το αποτέλεσμα.  Εάν υιοθετήθηκε και εφαρμόστηκε. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει Ομάδα-Στόχος που χρειάζεται το αποτέλεσμα και θα το χρησιμοποιήσει.

19 Αυτό που κάνει ένα αποτέλεσμα σημαντικό είναι το περιεχόμενο του. Σκεφτείτε κάτι το οποίο θα είναι χρήσιμο στο μέλλον. Να είστε συγκεκριμένοι. Επικεντρωθείτε σε ένα κύριο αποτέλεσμα και στο ποιοί θα επωφεληθούν από αυτό αντί να ψάχνετε τρόπους για περισσότερα αποτελέσματα. Δημιουργήστε μία στρατηγική και προσδιορίστε την Ομάδα-Στόχο που θα χρησιμοποιήσει το αποτέλεσμα σας. KISS  Keep it Short and Simple

20

21 ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Οι σχέσεις που έχετε με την οικογένεια, τους φίλους σας, κλπ. Αποφασίστε που θέλετε να είστε πιο ενεργοί και επικεντρωθείτε εκεί. Είναι αδύνατον να είστε ενεργοί σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα αφού κάθε λεπτό, ανεβάζονται στο διαδίκτυο 72 ώρες υλικού!!!

22 DIGITAL PUBLICATION TOOLS Εδώ μπορείτε να βρειτε χρήσιμες πληροφορίες και εργαλεία τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την προώθηση των σχεδίων σας, για τον σχεδιασμό υλικού, κλπ.

23

24 PREZΙ: Για εντυπωσιακές παρουσιάσεις Easel.ly: Για δημιουργία εντυπωσιακού personal profile / CV Photoshape: Για δημιουργία κολάζ Piktocart: Για δημιουργία info grams Canva: Για δημιουργία POSTER Log eyes: Για δημιουργία δωρεάν λογότυπου Wordpress: Για δωρεάν δημιουργία ιστοσελίδας Free make: Για δημιουργία υποτίτλων Loopin: Σε περίπτωση που θέλετε να πηλήσετε εισιτήρια Powtoon / Movie Maker: Για δημιουργία βίντεο Video Scribe by Sparkol: Για δημιουργία βίντεο σαν ζωγραφιές ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

25 Τα Λογότυπα τα οποία χρησιμοποιείτε στα posters ή τα διαφημιστικά πρέπει να μπαίνουν με συγκεκριμένη σειρά και όλα να είναι το ίδιο μέγεθος. Παράδειγμα: Erasmus+ logo, National Agency’s logo, project logo, etc.). ΛΟΓΟΤΥΠΑ

26 Ένας χρήσιμος οδηγός τον οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από το SALTO: https://www.salto-youth.net/downloads/ /MakingWaves.pdf - English Version https://www.salto-youth.net/downloads/ /MakingWaves.pdf https://www.salto-youth.net/downloads/ /MakingWavesGR.pdf - Greek Version https://www.salto-youth.net/downloads/ /MakingWavesGR.pdf ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΚΥΜΑΤΑ / MAKING WAVES

27

28

29 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

30 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!


Κατέβασμα ppt "VISIBILITY AND DEOR: SPREAD THE FIRE! Mollina (Malaga), Spain 9 – 16 Νοεμβρίου 2014 Συμμετέχοντες: Αντωνία Μυλορδή, Μόνικα Πότσου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google