Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση

2 Ατζέντα ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

3 Source: Phocuswright. Period: 2011-2015E.
Βλέπουμε το συνολικό Travel Market – 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια ξοδεύτηκαν για το κομμάτι του Travel Market και συνεχώς αυξάνεται αυτό το ποσό Source: Phocuswright. Period: E.

4 Source: Phocuswright. Period: 2011-2015E.
Βλέπουμε το συνολικό Travel Market – 35% από αυτά τα χρήματα πραγματοποιείται στο κομμάτι του online με αυξητικές τάσεις για το 2015 Source: Phocuswright. Period: E.

5 Source: Phocuswright. Period: 2013
Βλέπουμε το συνολικό Travel Market – Σε ότι αφορά τις περιοχές υπάρχουν διαφοροποιήσεις μιλώντας για το 2013. Στην Ευρώπη και στην Αμερική μιλάμε για πάνω από το 40% των συνολικού τζίρου μέσω online καναλιών. Στις υπόλοιπες αγορές έχουμε μικρότερα νούμερα. Προφανώς στην Ελλάδα τα νούμερα του online είναι μικρότερα λόγω και της εξάρτησης από τους tour operators Source: Phocuswright. Period: 2013

6 Source: Euromonitor International. Period: 2012 – 2017E.
Βλέπουμε το συνολικό τζίρο στο ξενοδοχειακό κλάδο το 2014 το 30% των συνολικών κρατήσεων πραγματοποιήθηκε online. Βλέπουμε στα διαγράμματα πως αυξάνεται από χρονιά σε χρονιά Source: Euromonitor International. Period: 2012 – 2017E.

7 Source: Google Period: 2011 – 2013
Βλέπουμε το συνολικό Travel Market. Ποιες πηγές κοιτάει ένας πελάτης Παρόλο που το 35% έκανε αγορά μέσω internet, εδώ βλέπουμε περίπου το 90% των πελατών συμβουλεύτηκαν το internet για την αγορά τους. Άρα καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να έχουμε μια στρατηγική σαν επιχείρηση και να επενδύουμε συνεχώς. Ακόμα Source: Google Period: 2011 – 2013

8 Αφού είδαμε τι γίνεται σε παγκόσμιο και Ευρωπαικό επίπεδο πάμε να δούμε τώρα κάποια στατιστικά για την Ελλάδα. 22 εκατ. αφίξεις το 2014 με αύξηση 22%, 13,5 δισ ευρώ έσοδα με αύξηση 12%, με 8 μέρες να μένουν και 604€ να ξοδεύουν. Βλέπουμε και τις βασικές μας αγορές. Source: SETE. Period: 2013 – 2014.

9 Source: Google internal data
Top 20 χώρες που έψαξαν για Ελλάδα στο Google. Source: Google internal data

10 Σύγκριση των αναζητήσεων με τις βασικές μας αγορές
Σύγκριση των αναζητήσεων με τις βασικές μας αγορές. Βλέπουμε ότι υπάρχει μια συνάφια μεταξύ των αναζητήσεων και των top αγορών μας.

11 Αναζητήσεις των top προορισμών για Ελλάδα και ειδικότερα για Κρήτη ποιες χώρες μας ψάχνουν….αφού λοιπόν ξέρουμε τις χώρες απλά στήνουμε την digital marketing στρατηγική μας ειδικά για αυτές

12 ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Αφού είδαμε λοιπόν τι επικρατεί σε παγκόσμιο, Ευρωπαϊκό αλλά και σε επίπεδο Ελλάδος στο κόσμο του Travel & Internet πάμε να δούμε τα στάδια ζωής του σύγχρονου ταξιδιώτη και πως μια ξενοδοχειακή μονάδα να στήσει τη στρατηγική του Digital Marketing

13 Ερώτηση Πως μπορούμε να προσαρμόσουμε την εικόνα του ξενοδοχείου μας χρησιμοποιώντας όλα τα παραπάνω στοιχεία για να καλύψουμε τις ανάγκες των ταξιδιωτών μας; Απάντηση Με το να είμαστε Παρόν σε κάθε βήμα του ταξιδιού τους… …στην πραγματικότητα να Ταξιδεύουμε μαζί τους!

14 Source: Google internal data
Μόνο το 2% του χρόνου του σύγχρονου ταξιδιώτη γίνεται πάνω στο booking. Εμείς όμως θα πρέπει να είμαστε σε όλα τα στάδια ζωής του. Source: Google internal data

15 Πηγές για να βρει πληροφορίες στα Στάδια του Dreaming & Planning
Source: Ipsos MediaCT, Google Travel Study: Traveler’s Road to Decision, Jan 2014.

16 Source: Google internal data
Αφορά την Ελλάδα…dreaming μέχρι το Μάρτιο και Planning μέχρι τον Ιούλιο Source: Google internal data

17 Source: Google internal data
9 στους 10 έψαξαν μέσω internet και το 52% αυτών ψάχνουν για διαμονή περισσότερο. Πόσους από αυτούς έκαναν Online τις κρατήσεις τους στη Δυτική Ευρώπη? Το 30%....με αυξητικές τάσεις Αν λοιπόν βοηθήσουμε το πελάτη μας μεγαλώνουν οι πιθανότητες να γινούν online κρατήσεις… Άρα πρέπει να μας βρίσκει παντού…και πως γίνεται αυτό? Source: Google internal data

18 Hotel Website Easy to Find Easy to Use Easy to Share Easy to Book Μέσω ενός πολύ καλού site που μπορεί να το βρει σε όλο τα στάδια ζωής του….ένα πολύ καλό site όμως μόνο δε φτάνει

19 Digital Marketing Search Engine Optimization Pay Per Click Social Media Marketing & Review Sites Marketing Mobile Marketing Video Production Για να στηρίξεις το site θα πρέπει να υπάρχει μια συνολική στρατηγική ενεργειών όπως…

20 Το κατάλληλο δωμάτιο, στην κατάλληλη τιμή,
e-sales Τιμολογιακή πολιτική Επιλογή τύπων δωματίων ανά κανάλι πώλησης Επιλογή τιμής σε σχέση με τις συνολικές ημέρες διαμονής Επιλογή extras(add-ons) Καθορισμός Booking Position (non refundable) Μελέτη Ανταγωνισμού Management Inventory Ζήτηση Διάρκεια διαμονής Booking window Διαθεσιμότητα Στρατηγική πώλησης Μέσα από το site Στοχευμένες προωθητικές κινήσεις Δημιουργία συμβολαίων σε νέα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης Αυτόματη διανομή μέσω channel manager Loyalty club άρα θα πρέπει να έχουμε πολύ καλή παρουσία σε όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια πώλησης. Να έχουμε ξεκάθαρη και ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική Να μελετάμε τον ανταγωνισμό Πλήρη εικόνα των τύπων δωματίων Δυνατότητα να παίζουμε άμεσα προσφορές… Το κατάλληλο δωμάτιο, στην κατάλληλη τιμή, στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη χρονική στιγμή!

21 Πορεία επιτυχίας Γνώμη Πελατών / Review Sites Ανάλυση Ανταγωνισμού
Internet Marketing (Website, SEO, marketing, Social Media) Διαφημίσεις (Google, Facebook, Yandex, …) Εμπειρία Γνώση Ανάλυση Συστήματα & Διαδικασίες Revenue Management Πορεία επιτυχίας Αν λοιπόν συλλέγουμε τη γνώμη και έχουμε γνώση του πελάτη, ανταγωνισμό

22 ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣ
Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

23 Responsive Design Websites
Οι κινητές συσκευές ήρθαν για να μείνουν! kassandra-palace.com ok-rethymno.gr

24

25 Photo Contest Photo Contest Paid ads Boost posts

26

27

28 Το 2ο έτος ενασχόλησης μας με ξενοδοχείο 5
Το 2ο έτος ενασχόλησης μας με ξενοδοχείο 5*, το internet είναι στα πρώτα κανάλια πώλησης του ξενοδοχείου. Αξίζει να σημειωθεί ότι την 1η χρονιά η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων ήταν μόνο 20%

29 Παράδειγμα Παρακολούθησης Αγορών - Από τη Γαλλία είχαμε 1 κράτηση ανά 40 request.
Οι δείκτες αυτοί μας βοήθησαν ώστε να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή διαφήμιση για την Γαλλία, όπου τα τελικά αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά!

30 Reservations per Booking Window
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 49% των κρατήσεων έγιναν σε λιγότερο από 10 ημέρες πριν το Check-in. Στην αρχή της σεζόν που διαπιστώσαμε την τάση αυτή επενδύσαμε σε διαφήμιση last minute, στοχευμένα σε κινητές συσκευές

31 Χαρακτηριστική συνεχόμενη αυξητική τάση των επισκέψεων στο site από mobile συσκευές

32 Χαρακτηριστικό παράδειγμα της σημαντικής και απαραίτητής συμμετοχής του ξενοδοχείου σε διαφήμιση (PPC).

33 Conversion Booking Engine to Reservation per Country

34

35 Σχετικά με την EyeWide ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΕ Web Development Mobile Apps
Στην EyeWide Digital Marketing Agency καινοτομούμε από το 2007 στον πολύπλοκο, ανταγωνιστικό αλλά και συναρπαστικό τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, με πολύ σημαντικές επιτυχίες ειδικότερα στις επιχειρήσεις που σχετίζονται με την τουριστική βιομηχανία. Στόχος μας είναι η πολύπλευρη ανάδειξη πρότυπων επιχειρήσεων και η παγίωσή τους στο χώρο του διαδικτύου. Η σφαιρική και αυστηρά επαγγελματική αντιμετώπιση είναι το κλειδί της επιτυχίας των projects μας. Παρουσιάζουμε καινοτόμες τεχνολογικές προτάσεις με γνώμονα το συμφέρον του πελάτη, οι οποίες αποδίδουν οικονομικά και διαρκούν σε βάθος χρόνου. Σχεδιάζουμε κινήσεις ανταγωνιστικές με τις οποίες οι επιχειρήσεις παραμένουν στην κορυφή του ενδιαφέροντος και των εξελίξεων. Δίνουμε σημασία όχι μόνο στη σωστή εφαρμογή των προτάσεων αλλά και στην αισθητικά άρτια παρουσίαση τους. Εξελίσσουμε και προωθούμε υπηρεσίες και προϊόντα, ενώ παράλληλα δημιουργούμε μαζί με τους επιχειρηματίες. ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΕ Web Development Mobile Apps Search Engine Optimization (SEO) Pay Per Click Campaigns Social Media Marketing Mobile Marketing eSales

36 Πελάτες - Αποτελέσματα
8/10 πελάτες μας είναι Ξενοδοχεία και Τουριστικές Επιχειρήσεις Συνεργαζόμαστε με πελάτες σε 4 διαφορετικές χώρες Ενδεικτικά Αποτελέσματα Τι έκαναν τα Ξενοδοχεία που υποστηρίζουμε το 2014 στο κομμάτι των Ηλεκτρονικών Κρατήσεων σε σχέση με το 2013: Κρατήσεις - Αύξηση: 45,33% Διανυκτερεύσεις - Αύξηση: 77,22% Έσοδα - Αύξηση: 96,43%

37 Ας κάνουμε κάτι σπουδαίο μαζί
eyewide.gr | Κωνσταντινουπόλεως 12, 71304, Ηράκλειο, Κρήτης – Τηλ.: , Φαξ:


Κατέβασμα ppt "Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google