Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα
2
Επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία THE POISE PRINCIPLE - Davinson
PROFITABLE OFFENSIVE INTERGRATED STRATEGIC EFFECTIVELY EXECUTED
3
Στάδια στην ανάπτυξη αποτελεσματικής Επικοινωνιακής Στρατηγικής
1ο Στάδιο. Κοινό Στόχος 2ο Στάδιο. Στόχοι Στάδιο Βαθμού Αγοραστικής δυνατότητας – PLC Στάδια στην ανάπτυξη αποτελεσματικής Επικοινωνιακής Στρατηγικής Ενημέρωση Γνώση Αρέσκεια Προτίμηση Αποδοχή Αγορά
4
Επικεφαλίδα, Φωτογραφία,
3ο Στάδιο. Μήνυμα Στάδια Περιεχόμενο Μηνύματος Πληροφοριακό Ορθολογικό Συγκινησιακό Νύξεις (appeals) φόβος σεξ χιούμορ Δομή Μηνύματος Συμπέρασμα Επιχειρηματολογία Τύπος Μηνύματος Επικεφαλίδα, Φωτογραφία, Κείμενο, & Χρώμα Γλώσσα Σώματος Ο κανόνας 3C Customer -- Target audience Company -- Product Competitive Positioning Attention Interest Desire Action
5
Celebrity endorsement
Άσκηση Περιεχόμενο Μηνύματος Πληροφοριακό Ορθολογικό Συγκινησιακό Νύξεις (appeals) φόβος σεξ χιούμορ Στυλ Μουσικό Επιστημονικό Life-style Slice of life Χιούμορ – cartoons Επίδειξη Testimonial Celebrity endorsement
7
Στάδια ..... 4ο Στάδιο. Επιλογή Μέσων
4ο Στάδιο. Επιλογή Μέσων Στάδια ..... 5ο Στάδιο. Προϋπολογισμός δαπάνης Προσωπικά Κανάλια Επικοινωνίας 6ο Στάδιο. Επαναπληροφόρηση-μέτρηση Μη Προσωπικά Κανάλια Επικοινωνίας
8
Πλαίσια λειτουργίας της ΟΕΜ (IMC)
Επιχειρηματικό Νομικό Οικονομικό Πολιτικό Πολιτισμικό Πλαίσια λειτουργίας της ΟΕΜ (IMC)
9
επιχειρηματικό πλαίσιο
ΕΝ ΕΛΛ.CR.FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ ΜΕΛΙ € ,17 DOT ADV. AE ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ/CRETA FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ € ,50 ΥΦΑΝΤΗΣ ΠΑΡΙΖΑΚΙ € ,45 JNL
10
νομικό πλαίσιο Ι "Audiovisual commercial communication" means images with or without sound which are designed to promote, directly or indirectly, the goods, services or image of a natural or legal entity pursuing an economic activity. Such images accompany or are included in a programme in return for payment or for similar consideration or for self-promotional purposes. Forms of audiovisual commercial communication include, inter alia, television advertising, sponsorship, teleshopping and product placement. Article 1(1)(h)
11
οικονομικό πλαίσιο
12
πολιτικό πλαίσιο
13
Πολιτισμικό πλαίσιο Ι Ορισμός της κουλτούρας
Ένα σύνολο Κανόνων ή Σταθερών κοινό για τα μέλη μιας κοινωνίας, τα οποία, όταν αποτελούν τη βάση της δράσης των μελών της κοινωνίας αυτής, παράγουν Συμπεριφορά η οποία κυμαίνεται μέσα σε ένα σταθερό εύρος συμπεριφορών που τα μέλη θεωρούν Σωστές και αποδεκτές
14
Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙ Μεταφορές
Like Water to a fish... what we See & Feel Our collective programming of the mind determines The Way We Do Things Around Here Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙ Μεταφορές
15
Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙΙ – διαστάσεις της κουλτούρας
Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙΙ – διαστάσεις της κουλτούρας Κοινωνικές δομές Διαστρωμάτωση Κινητικότητα Οργάνωση Σχέσεις Συγγένεια Θρησκεία Πίστεις Πρακτικές Ηθική McDonalds – Israel – religion Aesthetics - Αισθητική Ωραίο Καλό γούστο Μορφή, σχήμα, χρώμα Τέχνη – υψηλή / λαϊκή Χιούμορ Ταμπού Υλικός πολιτισμός Artefacts – καλλιτεχνήματα και χρηστικά αντικείμενα Materialism - υλισμός Technology - τεχνολογία Economics - οικονομία McDonalds - Australia 2009 Γλώσσα και επικοινωνία λεκτική μετάφραση & ερμηνεία μη λεκτική (‘silent’ languages) χώρος & χρόνος σώμα McDonalds – Korea
16
πολιτισμικό πλαίσιο 1895 2010
17
Λειτουργία & Στόχοι διαφημίσεων
18
Cross-cultural Maccas - Europe
McDonalds – Italy McDonalds – Switzerland McDonalds – France McDonalds – Greece
19
the BEST of IMC & guerilla marketing
20
Ηθική της διαφήμισης εξαπάτηση / παραπλανητική κοινωνικά επιζήμιες
puffery and testimonials greenwashing κοινωνικά επιζήμιες σεξουαλικά υπονοούμενα / παρενόχληση βία βωμολοχία στερεότυπα καλό γούστο, αμφιλεγόμενα shock tactics επιβλαβή προϊόντα attack ads δημοκρατία και έλεγχος των ΜΜΕ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.