Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία

2 Η οικονομική κρίση έχει κάνει τους καταναλωτές να έχουν στραφεί στα είδη πρώτης ανάγκης και στις «έξυπνες» αγορές. Η οικονομική κρίση έχει κάνει τους καταναλωτές να έχουν στραφεί στα είδη πρώτης ανάγκης και στις «έξυπνες» αγορές. Η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην απόφαση των Ευρωπαίων καταναλωτών Η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην απόφαση των Ευρωπαίων καταναλωτών

3 Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, οι χώρες οι οποίες έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση είναι συχνά εκείνες που έχουν υιοθετήσει μία πιο προσεκτική προσέγγιση στην διαδικασία των αγορών. Για παράδειγμα, το 77% των Ελλήνων και σχεδόν το 70% των Ισπανών και των Ιταλών, δηλώνουν πως η κρίση τους έκανε να στραφούν περισσότερο στα είδη πρώτης ανάγκης. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, οι χώρες οι οποίες έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση είναι συχνά εκείνες που έχουν υιοθετήσει μία πιο προσεκτική προσέγγιση στην διαδικασία των αγορών. Για παράδειγμα, το 77% των Ελλήνων και σχεδόν το 70% των Ισπανών και των Ιταλών, δηλώνουν πως η κρίση τους έκανε να στραφούν περισσότερο στα είδη πρώτης ανάγκης. Παράλληλα, ο σεβασμός του περιβάλλοντος, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, παίζει σημαντικό ρόλο για τους πολίτες όλων αυτών των χωρών. Παράλληλα, ο σεβασμός του περιβάλλοντος, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, παίζει σημαντικό ρόλο για τους πολίτες όλων αυτών των χωρών.

4 Επιπλέον, παρόλο που η τιμή είναι πράγματι ένα βασικό ζήτημα που απασχολεί τους καταναλωτές, όταν πρόκειται για την αγορά προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, μεγάλος αριθμός ατόμων αναγνωρίζει την αξία της συμβολής των αγορών του ώστε η βιωσιμότητα να αποτελέσει την απάντηση στην τρέχουσα οικονομική κρίση. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των Ελλήνων συμφώνησε πως «η κρίση τους ενθάρρυνε να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς αυτό αποτελεί ίσως ένα μέρος της λύσης για την οικοδόμηση μιας ισχυρότερης οικονομίας σε βάθος χρόνου». Επιπλέον, παρόλο που η τιμή είναι πράγματι ένα βασικό ζήτημα που απασχολεί τους καταναλωτές, όταν πρόκειται για την αγορά προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, μεγάλος αριθμός ατόμων αναγνωρίζει την αξία της συμβολής των αγορών του ώστε η βιωσιμότητα να αποτελέσει την απάντηση στην τρέχουσα οικονομική κρίση. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των Ελλήνων συμφώνησε πως «η κρίση τους ενθάρρυνε να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς αυτό αποτελεί ίσως ένα μέρος της λύσης για την οικοδόμηση μιας ισχυρότερης οικονομίας σε βάθος χρόνου».

5 Ευκαιρίες σε καιρό κρίσης Ευκαιρίες σε καιρό κρίσης Ιδέες για να περιορίσετε το κόστος των πρωτοχρονιάτικων αγορών και όχι μόνο... Ιδέες για να περιορίσετε το κόστος των πρωτοχρονιάτικων αγορών και όχι μόνο... Αγορές μέσω Ίντερνετ, δωρεάν ευχετήριες ηλεκτρονικές κάρτες και τηλεφωνήματα χαμηλού κόστους, μεταχειρισμένα αξεσουάρ και ανταλλαγές ρούχων είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρήματα και να περιορίσετε τα έξοδα. Αγορές μέσω Ίντερνετ, δωρεάν ευχετήριες ηλεκτρονικές κάρτες και τηλεφωνήματα χαμηλού κόστους, μεταχειρισμένα αξεσουάρ και ανταλλαγές ρούχων είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρήματα και να περιορίσετε τα έξοδα. Κάθε γεγονός έχει πάντα (τουλάχιστον) δύο όψεις. Το ποτήρι μπορεί να είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο, το κακό είναι η άλλη πλευρά του καλού και πάει λέγοντας. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα και στην παρούσα συγκυρία της οικονομικής κρίσης που πλήττει τεράστιες ομάδες ανθρώπων παγκοσμίως. Κάθε γεγονός έχει πάντα (τουλάχιστον) δύο όψεις. Το ποτήρι μπορεί να είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο, το κακό είναι η άλλη πλευρά του καλού και πάει λέγοντας. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα και στην παρούσα συγκυρία της οικονομικής κρίσης που πλήττει τεράστιες ομάδες ανθρώπων παγκοσμίως.

6 Κινητά και ακίνητα Τα διάφορα έντυπα και e-περιοδικά και εφημερίδες με αγγελίες είναι γεμάτα από προσφορές και ευκαιρίες. Η αγορά ακινήτων έχει σαφή πτώση και η πληθώρα των σπιτιών που μένουν αδιάθετα κάνουν τις τιμές να πέφτουν ακόμα περισσότερο, για να υπάρχουν ελπίδες πώλησης. Κινητά και ακίνητα Τα διάφορα έντυπα και e-περιοδικά και εφημερίδες με αγγελίες είναι γεμάτα από προσφορές και ευκαιρίες. Η αγορά ακινήτων έχει σαφή πτώση και η πληθώρα των σπιτιών που μένουν αδιάθετα κάνουν τις τιμές να πέφτουν ακόμα περισσότερο, για να υπάρχουν ελπίδες πώλησης.

7 Σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, όπως αυτοί που διανύουμε, κάθε τρόπος να γλυτώσουμε έστω και λίγα χρήματα είναι ευπρόσδεκτος. Κι αν πρέπει να βάλουμε σε σειρά προτεραιότητας τα είδη στα οποία δεν αξίζει να ξοδεύουμε πολλά χρήματα, στις πρώτες θέσεις σίγουρα θα φιγουράριζαν τα ρούχα, τα βιβλία και τα dvd. Σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, όπως αυτοί που διανύουμε, κάθε τρόπος να γλυτώσουμε έστω και λίγα χρήματα είναι ευπρόσδεκτος. Κι αν πρέπει να βάλουμε σε σειρά προτεραιότητας τα είδη στα οποία δεν αξίζει να ξοδεύουμε πολλά χρήματα, στις πρώτες θέσεις σίγουρα θα φιγουράριζαν τα ρούχα, τα βιβλία και τα dvd.

8 1. Ρούχα 1. Ρούχα 2. Αθλητικά όργανα-είδη 2. Αθλητικά όργανα-είδη 3. Βιβλία, cd, dvd, video games 3. Βιβλία, cd, dvd, video games 4. Μουσικά όργανα 4. Μουσικά όργανα 5. Υπολογιστές 5. Υπολογιστές 6. Αυτοκίνητο 6. Αυτοκίνητο 7. Σπίτι 7. Σπίτι 8. Κοσμήματα 8. Κοσμήματα 9. Είδη γάμου 9. Είδη γάμου 10. Έπιπλα 10. Έπιπλα

9 Οι αγορές με μέτρο, αλλά και μια σειρά από.κόλπα και πρακτικές συνήθειες, όπως οι έξυπνες αγορές μέσω Ιντερνετ, ο περιορισμός των μετακινήσεων με το αυτοκίνητο, η εξοικονόμηση ενέργειας στις συσκευές του σπιτιού και η «ανακύκλωση» του φαγητού που μένει είναι μερικά από τα «όπλα» που οι ειδικοί συνιστούν στους πολίτες στη μάχη με την κρίση. Πόσες φορές δεν έχουμε αγοράσει κάποιο προϊόν την ώρα που μπορεί να βρίσκεται άλλη μια ολόκληρη συσκευασία στο ντουλάπι μας Οι αγορές με μέτρο, αλλά και μια σειρά από.κόλπα και πρακτικές συνήθειες, όπως οι έξυπνες αγορές μέσω Ιντερνετ, ο περιορισμός των μετακινήσεων με το αυτοκίνητο, η εξοικονόμηση ενέργειας στις συσκευές του σπιτιού και η «ανακύκλωση» του φαγητού που μένει είναι μερικά από τα «όπλα» που οι ειδικοί συνιστούν στους πολίτες στη μάχη με την κρίση. Πόσες φορές δεν έχουμε αγοράσει κάποιο προϊόν την ώρα που μπορεί να βρίσκεται άλλη μια ολόκληρη συσκευασία στο ντουλάπι μας

10 Οικονομία με πετάλι Κλείστε τους διακόπτες Κλείστε τους διακόπτες Η ιστοσελίδα με τις καλύτερες τιμές Η ιστοσελίδα με τις καλύτερες τιμές Φθηνότερα τα ψώνια on line Φθηνότερα τα ψώνια on line Επωφεληθείτε από τις προσφορές των ξενοδοχείων Επωφεληθείτε από τις προσφορές των ξενοδοχείων


Κατέβασμα ppt "Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google