Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Προώθηση / Επικοινωνία
2
Προώθηση κι Επικοινωνία
«Η ανάπτυξη μέσων για την διανομή πληροφοριών σχετικά με το προϊόν, τα κανάλια διανομής, και την τιμή» (Mullin et al., 2003) Δράσεις σχεδιασμένες να: Α) Βελτιώσουν την Ενημέρωση Β) Προσελκύσουν Ενδιαφέρον Γ) Αναπτύξουν την Επιθυμία για Αγορά Δ) Παρακινήσουν την Αγορά
3
Προώθηση κι Επικοινωνία
Χρήση της Επικοινωνίας στο Μάρκετινγκ Χτίσιμο της Εικόνας Αλλαγή της Εικόνας Αύξηση των Πωλήσεων Επικοινωνία με τους Πελάτες μέσων Μηνυμάτων Πληροφόρηση για ένα Προϊόν Πειθώ Υπενθύμιση
4
Προώθηση κι Επικοινωνία
Η Διαδικασία της Επικοινωνίας Μήνυμα Μέσο Από-Κωδικοποίηση Αποστολέας Κωδικοποίηση Παραλήπτης Θόρυβος Ανταπόκριση Ανατροφοδότηση
5
Προώθηση κι Επικοινωνία
Μη Λεκτική Επικοινωνία Εκφράσεις του Προσώπου Κινήσεις του Σώματος (π.χ., χειραψίες) Χροιά της Φωνής Δύναμη της Φωνής Αμεσότητα / Εγκαρδιότητα στην Επικοινωνία Το Μείγμα της Προώθησης / Επικοινωνίας 1. Διαφήμιση 2. Προσωπικές Πωλήσεις 3. Προώθηση των Πωλήσεων 4. Δημοσιότητα
6
Προώθηση κι Επικοινωνία
Διαφημιστικό Πρόγραμμα Στόχος: Αποτελεσματική Επικοινωνία 1. Προσδιορισμός της Ομάδας Στόχου Έρευνα Αγοράς (επιθυμητά οφέλη, ΜΜΕ, Αντίληψη των Πελατών για το προϊόν) 2. Ορισμός Στόχων Α) Αύξηση των Πωλήσεων με: Ενθάρρυνση πιθανών πελατών να επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις μας Προσωπικές Πωλήσεις Δημιουργία Συνθηκών για Ανάπτυξη Συστάσεων Ανάπτυξη Δικτύου Διανομής – Ανάπτυξη Εικόνας Προώθηση Άμεσης Αγοράς μέσω Προσφορών
7
Προώθηση κι Επικοινωνία
Β) Αύξηση των Γνώσεων των Πελατών για το Προϊόν: Ενημέρωση πιθανών πελατών για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος Αναγγελία νέων μοντέλων Τονισμός μοναδικών χαρακτηριστικών του προϊόντος Πληροφόρηση για το που μπορούν να αγοραστούν τα προϊόντα Αναγγελία αλλαγών στις τιμές Επίδειξη της χρήσης του Προϊόντος Γ) Αλλαγή Στάσεων Αλλαγή της αντίληψης των πελατών για το προϊόν Αλλαγή της αντίληψης των πελατών γι τους ανταγωνιστές 3) Καθορισμός του προϋπολογισμού για την διαφήμιση Η πιο συνηθισμένη μέθοδος είναι ως ποσοστό των πωλήσεων Εναλλακτική λύση είναι η μέθοδος του καθορισμού των στόχων
8
Προώθηση κι Επικοινωνία
4) Δημιουργία Μηνύματος Αναγνωσιμότητα Βασικό Μήνυμα Συχνότητα των Λέξεων Μέγεθος των Προτάσεων Επαναλήψεις Υπογραφή (Trademark) Πλαίσιο 5) Διαφημιστικό Μέσο 6) Εφαρμογή του Προγράμματος 7) Εκτίμηση
9
Προώθηση κι Επικοινωνία
Διαφημιστικό Μέσο 1. Επιγραφές / Μηνύματα (Γήπεδα, Χορηγίες, Πινακίδες κτλ.) Βασικά Σημεία Τοποθεσία Χρήση Τεχνολογίας 2. Γραπτό Τύπος (εφημερίδες, περιοδικά, φυλλάδια, προγράμματα αθλητικών συναντήσεων, αφίσες, χρήση φυλλαδίων μέσω ταχυδρομείο κτλ) Βασικά σημεία: Σχεδιασμός (χρώματα, εμφάνιση, ελκυστικότητα κτλ) Μήνυμα Κόστος Δυνατότητα «Στόχευσης» Συντομία Έκφρασης
10
Προώθηση κι Επικοινωνία
3. Ραδιόφωνο Χαμηλό Κόστος Δυνατότητα «Στόχευσης» 4. Τηλεόραση Μεγαλύτερο Κοινό Κόστος 5. Επιγραφές Εξωτερικού Χώρου Σταθερές /κινητές 6. Χρήση «Διασημοτήτων» Χορηγίες Αθλητές / ονόματα 7. Προσωπικές Πωλήσεις 7. Προώθηση Πωλήσεων Εκδηλώσεις / Αγώνες / Δείγματα Δωρεάν / Ελεύθερες Επισκέψεις Βασικά Σημεία Χρονοδιάγραμμα Αποφυγή Επαναλήψεων Εκτίμηση της Αποτελεσματικότητας 8. Ανεπίσημη Επικοινωνία (WOM) Συστάσεις από Άλλους Πελάτες Ικανοποίηση Πελατών Σύστημα Αντιμετώπισης κι Επίλυσης Προβλημάτων Ποιότητας Εγγυήσεις Μάρκετινγκ Εσωτερικού Χώρου Δημόσιες Σχέσεις
11
Προώθηση κι Επικοινωνία
Μάρκετινγκ Μέσα στις Εγκαταστάσεις Ξεναγήσεις Ενημερώσεις Ανάμιξη της Τοπικής Κοινωνίας Διοργάνωση Τοπικών Εκδηλώσεων Συγκέντρωση χρημάτων για κοινωφελούς σκοπούς Υπηρεσίες για τους Πελάτες Τηλέφωνα χωρίς Χρέωση Πιστωτικές Κάρτες Εγγυήσεις Διαχείριση Παραπόνων Ταχύτητα Εξυπηρέτησης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.