Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑνδώνιος Βασιλείου Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα
2
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine2 Gui editor F10 Προσθέστε two GuiTextCtrl (text controls) –Score label –Score number
3
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine3 Προσθέστε το φάκελο "superbomb", που περιέχει στο αρχείο.dts και την εικόνα υφής στο φάκελο "/data/shapes". Αντιγράψτε το script "superbomb.cs" στο φάκελο "control". Ανοίξτε το script "server.cs" από το φάκελο "control" και προσθέστε την παρακάτω γραμμή στη λειτουργία onServerCreated() exec("./superbomb.cs"); Δημιουργήστε μερικές superbombs από το World Editor Creator
4
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine4 Αυτός ο κώδικας εκτελείται σε κάθε σύγκρουση ενός αντικειμένου με μια superbomb και αυξάνει το σκορ function SuperBomb::onCollision( %this, %obj, %col ) { echo("SuperBomb::onCollision called -------"); ScoreNum.setValue(ScoreNum.getValue() + 1); }
5
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine5 Για να καταστρέφεται η superbomb μετά τη σύγκρουση προσθέστε %obj.delete();
6
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine6 Προετοιμασία για το τέλος της αποστολής –Δημιουργεί ένα bot όταν το σκορ φτάσει στο 5 if (ScoreNum.getValue() ==5) { AIPlayer::spawn("red_jill",MyBot_Red Jill,"12 -9 209 1 0 0 0"); }
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.