Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

“Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή “Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή Δρ. Κώστας Κούτσικος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "“Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή “Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή Δρ. Κώστας Κούτσικος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 “Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή “Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή Δρ. Κώστας Κούτσικος

2 Η ατζέντα της ημέρας Καλώς ήλθατε ! Τι είναι το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Που θα επικεντρωθεί το μάθημα Οι ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες Τελικά σχόλια

3 Τι είναι και τι ΔΕΝ είναι το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Δεν είναι απλά και μόνο:  Ανάπτυξη δικτυακών τόπων και ιστοσελίδων  Αγοραπωλησίες μέσω του Διαδικτύου  Ένα σύνολο τεχνολογιών σχετιζομένων με το Διαδίκτυο  Διαφήμιση προϊόντων στο Διαδίκτυο Δεν είναι απλά και μόνο:  Ανάπτυξη δικτυακών τόπων και ιστοσελίδων  Αγοραπωλησίες μέσω του Διαδικτύου  Ένα σύνολο τεχνολογιών σχετιζομένων με το Διαδίκτυο  Διαφήμιση προϊόντων στο Διαδίκτυο Γενικά, δεν είναι ο απλός αυτοματισμός λειτουργιών ενός οργανισμού. Είναι η ριζική αναδιοργάνωσή του, βάσει επιχειρηματικού σχεδίου, με τη χρήση νέων τεχνολογιών και με στόχο την ανάπτυξη του οργανισμού

4 Τι εννοούμε με τον όρο ‘ανάπτυξη’ ? Είναι η επέκταση του κύκλου εργασιών ενός οργανισμού (δηλ. δημιουργία νέων προϊόντων, υπηρεσιών, αγορών, δεξιοτήτων, κλπ) ΑΛΛΑ Κερδοφόρος ανάπτυξη είναι η επέκταση του κύκλου εργασιών ενός οργανισμού έτσι ώστε να διατηρείται το εξής: τα κέρδη να ξεπερνούν τα κόστος επενδύσεων/υλοποίησης των αναπτυξιακών έργων

5 Προφανώς, και δυστυχώς, αειφόρος κερδοφόρα ανάπτυξη είναι δύσκολο να επιτευχθεί  85% of Fortune 1000 companies have been unable to achieve sustained value growth over 5 years  60% of growth initiatives do not generate value – in fact, in most cases, they destroy value - Organic Growth: Research shows that only 14% of product launches add valu - Inorganic Growth: 77% of mergers fail  85% of Fortune 1000 companies have been unable to achieve sustained value growth over 5 years  60% of growth initiatives do not generate value – in fact, in most cases, they destroy value - Organic Growth: Research shows that only 14% of product launches add valu - Inorganic Growth: 77% of mergers fail *Sources including: PA Survey, OECD 2001, Bain & Co., 1998, Kim & Mauborge INSEAD Μήπως το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν μπορεί να βοηθήσει να επιλυθούν κάποια τουλάχιστον από τα προβλήματα ανάπτυξης που αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις και οργανισμοί ?

6 Ένα μοντέλο εύρεσης νέων ιδεών/ευκαιριών ανάπτυξης μέσω Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Products Channels Customers Markets Skills Knowledge Assets Complementors Identifying natural partners Co-operating with competitors Breaking assumptions Creating industry change Leveraging discontinuities

7 Πως υλοποιείται και πως ΔΕΝ υλοποιείται το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Δεν αρκεί:  Άρτια τεχνική υλοποίηση  Ο παλιός καλός διαχωρισμός μεταξύ διαφόρων τμημάτων μιας εταιρίας (‘οι τεχνικοί’, ‘οι διοικητικοί’, κλπ)  Η κεντρικοποιημένη διαχείριση καινοτομίας και σχετικών e-business projects  Η έλλειψη στρατηγικών συνεργασιών και η εγωκεντρική αντιμετώπιση e-business projects Δεν αρκεί:  Άρτια τεχνική υλοποίηση  Ο παλιός καλός διαχωρισμός μεταξύ διαφόρων τμημάτων μιας εταιρίας (‘οι τεχνικοί’, ‘οι διοικητικοί’, κλπ)  Η κεντρικοποιημένη διαχείριση καινοτομίας και σχετικών e-business projects  Η έλλειψη στρατηγικών συνεργασιών και η εγωκεντρική αντιμετώπιση e-business projects Γενικά, δεν είναι η απλή υλοποίηση ενός τεχνικού έργου. Είναι η ενορχηστρωμένη ανάπτυξη νέων οργανωτικών μορφών, που συνδυάζουν επιχειρηματικότητα, νέες τεχνολογίες και παράλληλη διαχείριση πολλαπλών καινοτομικών έργων

8 High Low Size of Return (£) Probability of Success LowHigh Breakthroughs Strategic enhancements Bankers Η δυσκολία έγκειται στην απόφαση κατανομής πόρων μεταξύ πολλαπλών έργων Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ενός οργανισμού

9 Internal ideas External opportunities Generated ideas Concept Fakeware Prototype e-business Commercial e-business Building the e-business incubator capability Building incubator capability, while building a repeatable e-business incubator Intellectual property rightsSpecialist technologyBranding and PR Recruitment, training and developmentIT and logistics networks Hosting and vendor relationships e-media skills p and e infrastructure Integrated customer/ supplier networks/systems Value based offerings for ‘smarts’ Scale-up costs Internal communications Internet brands Support services Governance Office services Physical location Financing know-how Partnerships and alliances IT Infrastructure Management team Launch... αλλά και στον τρόπο διαχείρισης και υλοποίησης αυτών των καινοτόμων ιδεών/projects

10 Εν περιλήψει, στο μάθημα αυτό θα διερευνήσουμε που βρίσκεται, που κατευθύνεται και που θα ΕΠΡΕΠΕ να κατευθύνεται το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν How can organizations identify and develop e-business growth opportunities in their respective industries (and beyond!) - Investigate the state-of-the-art in theory and practice of e-business and value-based growth - Through case studies and guest lectures, how organizations actually address the above and they could improve their actions

11 Products Channels Customers Markets Skills Knowledge Assets Complementors Identifying natural partners Co-operating with competitors Breaking assumptions Creating industry change Leveraging discontinuiti es High Low Size of Return (£) Probability of Success LowHigh Breakthroughs Strategic enhancements Bankers Internal ideas External opportuni ties Generated ideas Concept Fakeware Prototype e-business Commercial e-business Building the e-business incubator capability Building incubator capability, while building a repeatable e-business incubator Intellectual property rightsSpecialist technologyBranding and PR Recruitment, training and developmentIT and logistics networks Hosting and vendor relationships e-media skills p and e infrastructure Integrated customer/ supplier networks/systems Value based offerings for ‘smarts’ Scale-up costs Internal communications Internet brands Support services Governance Office services Physical location Financing know-how Partnerships and alliances IT Infrastructure Management team Launch … δίνοντας έμφαση στην ρεαλιστική εύρεση, ανάπτυξη και υλοποίηση ιδεών/έργων Ηλεκτρονικού Επιχειρείν How can we exploit e-business for growth ?

12 Getting started Enhancing the existing market offering Tr@nsforming the business Value from exploiting e-business Time Cross platform with mobile capability Industry leader with breakthrough offerings Investment in external ventures Combined e-physical offering Participant in major e-alliances New services and markets Web-site established Basic on-line transactions and e-procurement Comprehensive product and service information... και στο πώς διάφοροι οργανισμοί χρησιμοποιούν το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν για την ανάπτυξη τους

13 Θεωρία - Γνωστικό θέμαΘεωρία - ΒιβλιογραφίαΠρακτική κατάρτιση Introduction to e-businessHarvard Business School articles Selected case studies and guest speakers from: Government (e-gov) Financial services (incl. venture capital firms) Media ??? Speakers to be confirmed Organizational growthPA Consulting Group tutorial Real options and e-business portfolio management MIT Sloan School of Business articles Business incubationPA Consulting Group tutorial Specific topics (time permitting): content management and distribution, organizational webs Συνολικό διάγραμμα μαθήματος – Συνδυασμός επιχειρηματικότητας και τεχνολογιών

14 Η συμμετοχή σας θα είναι απαραίτητη Project reports-indiv: 50% Project reports-group: 30% Παρουσιάσεις, συμμετοχή: 20% Βαθμολόγηση Προετοιμασία για τις εβδομαδιαίες διαλέξεις (ομαδικά, ατομικά) Web site του μαθήματος (e-class) Ημέρα μαθήματος Φαγητό, ποτό, κουβεντούλα κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ερωτήσεις και απορίες – είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον μάθημα, αρκεί να μην το δείτε σαν αγγαρεία. ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ: kutsikos@uth.gr Βασικοί κανόνες 1η ώρα: Παρουσίαση από μία από τις ομάδες - Συζήτηση για τα άρθρα της ημέρας 2η ώρα: Διάλεξη – Guest speaker Ώρες γραφείου: Κάθε Παρασκευή 1:00 - 3:00 – Οποιαδήποτε ώρα, email Μορφή μαθήματος

15 Για το επόμενο μάθημα... http://www.inf.uth.gr/eclass/ Mεταπτυχιακό μάθημα ‘ΜΗΧ 119’ Στα ‘Εγγραφα’, υπάρχει το αρχείο ‘1. Introduction to E-business’ με URL links σε 3 άρθρα Μία ομάδα θα προετοιμάσει παρουσίαση σε ερωτήσεις σχετικές με αυτά τα άρθρα Θεωρία - Βιβλιογραφία


Κατέβασμα ppt "“Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή “Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή Δρ. Κώστας Κούτσικος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google