Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεSaba Petros Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η επίδραση του Διαδικτύου στον τομέα του Τουρισμού Φοιτητής Γραμματικού Γεώργιος Επιβλέπουσα καθηγήτρια Ιωαννίδου Ευαγγελία
2
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ο τουρισμός Σχέση Τουρισμού-Διαδικτύου
Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου στον Τουρισμό Επιχειρηματικό Σχέδιο Συμπεράσματα
3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αντικείμενο Εργασίας
Η ανάπτυξη του Τουρισμού υπό την επίδραση της Τεχνολογικής Εξέλιξης, και συγκεκριμένα του Διαδικτύου Στόχος Εργασίας Γνωστοποίηση ύπαρξης διαδικτυακών τουριστικών τόπων και συμβολής αυτών στην ανάπτυξη του τουρισμού
4
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ο τουρισμός σήμερα είναι ο δυναμικότερα αναπτυσσόμενος τομέας τόσο της ελληνικής οικονομίας όσο και της παγκόσμιας Κάποιοι θα λέγαμε πως δεν είναι αποκλειστικά οικονομική δραστηριότητα, αλλά αποτελεί δικαίωμα και τρόπο ζωής των ανθρώπων και συμβάλει στην ψυχολογική ισορροπία αυτών
5
ΛΟΓΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Η ανάπτυξη των μέσων συγκοινωνίας και επικοινωνίας. Η βελτίωση των ατομικών εισοδημάτων των εργαζομένων. Η άνοδος του πολιτιστικού επιπέδου των λαών. Η εξασφάλιση κοινωνικών παροχών στις οικονομικά ασθενέστερες τάξεις. Η πληρότητα της ενημέρωσης.
6
ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η δημιουργία μιας ιδιαίτερης σχέσης ανάμεσα στον Τουρισμό και το Διαδίκτυο. Είναι κοινώς παραδεκτό πως το άλμα των επικοινωνιών με τις μεγάλες ταχύτητες και την ευρεία κάλυψη των δικτύων συνέβαλαν ώστε να αναπτυχθεί ο λεγόμενος <<ηλεκτρονικός τουρισμός- e- tourism>>. Ως ηλεκτρονικός τουρισμός-tourism, εννοείται o τρόπος τουριστικής επιχειρηματικότητας ο οποίος αναπτύσσει δικτυακές υπηρεσίες βασισμένες στις Νέες Τεχνολογίες και αποτελεί έναν εξελισσόμενο τομέα.
7
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ,e-tourism
Όσον αφορά τους καταναλωτές: Πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών Καλύτερη ενημέρωση Καλύτερες επιλογές αφού συγκρίνουν Μπορούν να διαβάσουν κριτικές άλλων τουριστών Όσον αφορά τις επιχειρήσεις: Επεκτείνονται Βελτιώνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους Σταθεροποιούνται οι σχέσεις με τους πελάτες τους αφού δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης Βελτιώνεται η εικόνα της ίδιας της εταιρίας.
8
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ,e-tourism
Αναφορικά με τους καταναλωτές: Επειδή η πλήρης ασφάλεια στο διαδίκτυο είναι ανέφικτη τόσο για τον πελάτη όσο και για την επιχείρηση, κάποιοι προτιμούν να μιλούν απ’ ευθείας με τους τουριστικούς πράκτορες Κάποιοι δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε υπολογιστή ή στο διαδίκτυο ή δεν έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία χρήσης διαδικτύου Σχετικά με τις επιχειρήσεις: Λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού μεταξύ των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι απαραίτητη η συντήρηση και παρακολούθηση των νέων τεχνολογιών, γεγονός που επιφέρει μεγάλο κόστος Άλλες αμφισβητούν τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προφέρουν οι νέες τεχνολογίες γιατί μπορεί να προτιμούν τους παραδοσιακούς τρόπους
9
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Η έλλειψη σχεδιασμού και η έλλειψη συνεργασίας δημόσιου-ιδιωτικού τομέα έχει ως αποτέλεσμα ελλείψεις στη διαχείρηση, γεγονός το οποίο επηρεάζει τη παρουσία της χώρας μας στο Διαδίκτυο. Ωστόσο οι εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου στην περίπτωση της χώρας μας είναι πολλές. Στην Ελλάδα ο αριθμός των ηλεκτρονικών κρατήσεων διπλασιάστηκε από το 2005 έως το 2009. Στην Ευρώπη , το ποσοστό των πωλήσεων ταξιδιωτικών /τουριστικών προϊόντων που πραγματοποιείται διαδικτυακά ήταν 18% το 2005 ενώ εκτιμήθηκε σε 33% το 2009.
10
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Στην Ελλάδα Σε άλλες χώρες
11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Επιχειρηματικό σχέδιο Δημιουργία επιχείρησης, που δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού και εδραιώνεται στο Διαδίκτυο με επωνυμία PLANETEARTH.GR Λόγος Δημιουργίας Επιχείρησης Η ολοένα αυξανόμενη επίδραση του Διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού
12
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Στόχοι επιχείρησης Οικονομικοί στόχοί: Δημιουργία πελατολογίου ικανού να επιτρέψει τη βιωσιμότητα της επιχείρησης Απόσβεση και απόκτηση κέρδους στο τέλος του τρίτου έτους λειτουργίας της Στρατηγικοί Στόχοι: Απόκτηση και διατήρηση καλού ονόματος στην αγορά εργασίας
13
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Συμπερασματικά, καθίσταται αδιαμφισβήτητο πως το Διαδίκτυο δίνει άλλη διάσταση στο εμπόριο του τουριστικού προϊόντος αφού αποτελεί, ειδικά τα τελευταία χρόνια , ένα κανάλι ταχύτατης, ευέλικτης και άμεσης επικοινωνίας. Σίγουρα όμως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, ειδικά στην περίπτωση της χώρας μας, τα οποία μπορούν να δώσουν τεράστια ώθηση στον τομέα του τουρισμού.
14
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.