Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες λειτουργίες των υποσυστημάτων του Ο.Π.Σ.Τ.Π. Αξιοποίηση της πληροφορικής και των επικοινωνιών στις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου

2 Πλεονεκτήματα από την χρήση της Τ.Π.Ε. στην Τουριστική και Ξενοδοχειακή βιομηχανία Μείωση του λειτουργικού κόστους Βελτίωση της ταχύτητας και της ποιότητας εξυπηρέτησης Επίτευξη ψηλότερης παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας 2 Π. Μαυρογένης

3 3 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) Κλασικό παράδειγμα της αξιοποίησης εσωτερικά των τεχνολογιών της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών από τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου είναι το Ο.Π.Σ.Τ.Π. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο διαχειρίζεται όλες τις εργασίες ενός Τουριστικού Πρακτορείου / Γραφείου Το ΟΠΣΤΠ περιλαμβάνει δύο στενά συνεργαζόμενα υποσυστήματα  Υποσύστημα υποδοχής γραφείου (Front-Office)  Υποσύστημα υποστήριξης γραφείου (Back-Office)

4 4 Π. Μαυρογένης Υποσύστημα υποδοχής γραφείου (Front-Office) Χρησιμοποιείται από τους υπαλλήλους – πωλητές του πρακτορείου Περιλαμβάνει αριθμό προσωπικών υπολογιστών και σύνδεση με δίκτυο γενικής διανομής τουριστικών προϊόντων (GDS, Internet) Πραγματοποιούνται  Αναζητήσεις τουριστικών προϊόντων (αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων κλπ)  Κρατήσεις (bookings)  Εκτυπώσεις εισιτηρίων GDS Internet Εισιτήρια Τουριστικό Πρακτορείο Front - Office

5 Υποσύστημα υποδοχής γραφείου (Front-Office) Το Υποσύστημα Υποδοχής Γραφείου (Front Office) όπως φαίνεται στην οθόνη του υπολογιστή που χειρίζεται ο υπάλληλος του γραφείου Στο παράδειγμα φαίνεται το αποτέλεσμα αναζήτησης Εκδρομών / Δραστηριοτήτων και Ξενοδοχείων 5 Π. Μαυρογένης

6 6 Υποσύστημα υποστήριξης γραφείου (Back-Office) Το σύστημα στο οποίο μεταφέρονται όλες οι κρατήσεις από το υποσύστημα υποδοχής γραφείου για επεξεργασία Πραγματοποιούνται  Χρεώσεις πελατών  Εισπράξεις από τους πελάτες  Πληρωμές στους προμηθευτές τουριστικών προϊόντων  Ηλεκτρονική τήρηση λογιστικών βιβλίων  Συγκεντρωτικά στοιχεία (συνολικές πωλήσεις, κέρδη ανά πελάτη, ανά προορισμό, ανά προϊόν, ανά προμηθευτή κλπ)  Υποστήριξη του μάρκετινγκ

7 Υποσύστημα υποστήριξης γραφείου (Back-Office) Το Υποσύστημα Υποστήριξης Γραφείου (Back Office) όπως φαίνεται στην οθόνη του υπολογιστή που χειρίζεται ο υπάλληλος του γραφείου Στο παράδειγμα ο υπάλληλος ζητά από το σύστημα κατάλογο με το σύνολο των τιμολογίων που εκδόθηκαν μια συγκεκριμένη περίοδο 7 Π. Μαυρογένης

8 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου – Διάγραμμα Front Office Αναζητήσεις Κρατήσεις Εισιτήρια Back Office Χρεώσεις Εισπράξεις Πληρωμές Λογιστικά Συγκεντρωτικά στοιχεία Μάρκετινγκ Ομαδοποίηση πελατών Προσφορές Προώθηση προσφορών Πελάτης Δίκτυο Γενικής Διανομής ή και Internet Ξενοδοχεία Εκδρομές Ξεναγήσεις Διαμερίσματα Θέατρα Ενοικιάσεις αυτοκινήτων Αεροπορικές εταιρείες


Κατέβασμα ppt "1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google