Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Chipsticks Βιομηχανία παραγωγής snack
Διευθυντής Μαρκεντινγκ: Κακούρη Χριστίνα-Μαρία Σχολείο:1ο Γυμνάσιο Ραφήνας Τμήμα:Β'2 ομάδα 2η Σχολικό έτος:2014
2
Περιεχόμενα 1)Έρευνες μέσω ερωτηματολογίου
2)Αποτελέσματα έρευνας αγοράς 3)Ποσοστά αποτελεσμάτων 4)Διαφήμηση(αφίσα ή σενάριο ή βίντεο)
3
Ερωτηματολόγιο Τι γεύση προτιμάτε να έχουν τα πατατάκια σας; α)μπάρμπεκιου β)με ρίγανη γ)σκέτα δ)κάτι άλλο Σε τι τιμή προτιμάτε να αγοράζεται τα πατατάκια σας; α)οτιδηποτε αρκει να ειναι νοστιμα β)κάτω απο 1ευρώ γ)50λ. Σε τι σχήμα θα θέλατε τα πατατάκια σας; α)κυματιστά β)ίσια γ)κάπως αλλιώς Πόση ποσότητα θα θέλατε να είναι τα πατατάκια σας; α)50γραμ. β)75γραμ. γ)100γραμ Πόσο τραγανά τα θέλετε; α)αρκετά β)μέτρια γ)καθόλου Πως τα θέλετε; α)ψημένα στο φούρνο β)τηγανιτά
4
Αποτελέσματα έρευνας σε ποσοστά
5
Ποσοστά αποτελεσμάτων έρευνας
6
Διαφήμηση(αφίσα) “Έφαγα Chipsticks και είμαι δυνατός
Διαφήμηση(αφίσα) “Έφαγα Chipsticks και είμαι δυνατός!” Chipsticks δυναμοτικά και υγειηνά πατατάκια που δεν περιέχουν συντηρητικά!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.