Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPirithous Zaro Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
2
Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Ερωτήσεις Multiple choice
3
«Τραπέζια» του γάμου, διάφορες διασκεδάσεις (πανηγύρια, γιορτές), στα καφενεία, στα αλώνια Μπουζούκια, στις ταβέρνες και τα ρεμπετάδικα Ερώτηση 1 ````Α Β
4
Ζεϊμπέκικους και τη σούστα Αργούς και γρήγορουςΑντικριστοί και ατομικοί δεξιοτεχνίας Αγροτικούς και πολεμικούς Α Γ Β Δ Ερώτηση 2 ````
5
ΣωστόΛάθος Ερώτηση 3 ````
6
Ομαδικοί δεξιοτεχνίαςΑτομικοί δεξιοτεχνίας Ζεϊμπέκικοι ΟμαδικοίΕνόργανοι χοροί Α Γ Β Δ Ερώτηση 4
7
Από άντρες και γυναίκες μαζί απέναντι Μόνο από άντρες ή μόνο από γυναίκες απέναντι Από άντρες και γυναίκες μαζί σε κύκλο Μόνο από άντρες ή μόνο από γυναίκες σε κύκλο Α Γ Β Δ Ερώτηση 5
8
Χορεύουν απέναντι, σε περιορισμένο χώρο αλλάζοντας θέση και τα χέρια στη μέση (κόξαν) Χορεύουν σε κύκλο με τα χέρια ανοικτά στο ύψος των ώμων Χορεύουν σε σχηματισμό άρματος με τα χέρια στη μέση του μπροστινού Χορεύουν απέναντι, σε περιορισμένο χώρο αλλάζοντας θέση και τα χέρια ανοικτά πλάγια Α Γ Β Δ Ερώτηση 6 ````
9
Χορεύει στο πάτημα του βκιολιού, χορεύει στο «βελόνι» και κάνει τα «δικά» του Χορεύει στο πάτημα της πενιάς, χορεύει με μεγάλα βήματα και κάνει τα «δικά» του Χορεύει στον ρυθμό, χορεύει σε ολόκληρη τη πίστα και πρωτοτυπά Χορεύει στο πάτημα της μπότας, χορεύει κτυπώντας παλαμάκια και τα πόδια στο έδαφος Α Γ Β Δ Ερώτηση 7 ````
10
Είναι μέσα στο θέμα (πατά στα πόδια του) Είναι μέσα στο ρυθμό (πατά στο χρόνο) Είναι μέσα στο χώρο (πατά στις φτέρνες) Κρατά το ρυθμό κτυπώντας τα δάκτυλα Α Γ Β Δ Ερώτηση 8
11
Έχει πιο σύνθετα πατήματα και ο χορευτής επιδεικνύει δύναμη και ανδρισμό Έχει ερωτισμό και ο χορευτής δημιουργεί φιγούρες κινούμενος ελεύθερα στο χώρο Έχει πιο σύνθετα πατήματα και ο χορευτής δημιουργεί φιγούρες κινούμενος ελεύθερα στο χώρο Έχει πιο σύνθετα πατήματα και ο χορευτής κάνει ακροβατικά και στροφές στον αέρα Α Γ Β Δ Ερώτηση 9 ````
12
Ο συρτός και ο γραμμικόςΟ ζεϊμπέκικος και η σούσταΟ καρσιλαμάς και πηδηχτός Ο συρτός και ο καρσιλαμάς Α Γ Β Δ Ερώτηση 10
13
Μερικές φορές ομαδικά με μαντήλια και φιγούρες της πρώτης χορεύτριας Σε ζευγάρια μόνο γυναίκες αντικριστά Σε ζευγάρια η μια χορεύει και η άλλη παίζει παλαμάκια Μερικές φορές ομαδικά σε κύκλο και κάποτε σε άρμα Α Γ Β Δ Ερώτηση 11 ````
14
Χορεύονται ήρεμα και σοβαρά, σχεδόν επί τόπου «σε ένα μάρμαρο» και η θέση των χεριών είτε στη μέση (κόξαν), είτε το ένα στη μέση και το άλλο κάτω ή πάνω στο ύψος των ώμων Χορεύονται σεμνά και σοβαρά, με έντονα πηδηχτά βήματα και η θέση των χεριών είτε στη μέση (κόξαν), είτε το ένα στη μέση και το άλλο κάτω ή πάνω στο ύψος των ώμων Χορεύονται στις μύτες των ποδιών, σχεδόν επί τόπου «σε ένα μάρμαρο» και η θέση των χεριών είτε στη μέση (κόξαν), είτε το ένα στη μέση και το άλλο κάτω ή πάνω στο ύψος των ώμων Χορεύονται ήρεμα και σοβαρά, σχεδόν επί τόπου με τα χέρια ανοικτά και το τσάκρισμα των δακτύλων Α Γ Β Δ Ερώτηση 12 ````
15
ΣωστόΛάθος Ερώτηση 13 ````
16
Ο χορός του ΖαλόγγουΟ ζεϊμπέκικος Ο χορός του ανδρογύνου δ. Το τσιφτετέλι Α Γ Β Δ Ερώτηση 14 ````
17
Το ρίξιμο χαρτονομισμάτων στο δίσκο Το φακελάκι με λεφτά Το κάπνισμα για το μάτιΤο καρφίτσωμα χαρτονομισμάτων στα ρούχα Α Γ Β Δ Ερώτηση 15 ````
18
ΤΕΛΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.