Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεNicia Andreadis Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
2
Τι είναι διαφήμιση Διαφήμιση μέσω Τηλεόρασης Ραδιοφώνου Περιοδικών Εφημερίδων Διαδίκτυο
3
Διαφήμιση Είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προιον ή μια υπηρεσία επί πληρωμή. Ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος μάρκετινγκ
4
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Μικρές σε διάρκεια διαφημίσεις (γύρω στα 30 δευτ.) Ακριβότερες σε σχέση με τα άλλα ΜΜΕ Διαφοροποίηση των τιμών σε ζώνες.
5
Πρώτη διαφήμιση Η πρώτη διαφήμιση μεταδόθηκε στις ΗΠΑ το 1941 και επρόκειτο για ρολόγια χειρός μάρκας bulova!
6
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Διαφήμιση με banner Διαφήμιση με text link Κόστος
7
Περιοδικά-Εφημερίδες Οικονομικότερη σε σχέση με τα άλλα ΜΜΕ Λεπτομερής πληροφορίες Ποικιλία στους τύπους περιοδικών- εφημερίδων
8
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Πληρώνεται όπως και η τηλεοπτική διαφήμιση ανάλογα με την ζώνη. Στηρίζεται μόνο στον ήχο-μουσική
9
Πηγές http://www.wikipedia.com http://www.wikipedia.com http://www.internetinfo.gr http://www.internetinfo.gr http://youtube.com http://youtube.com
10
ΤΑ “ΣΠΟΤΑΚΙΑ” Παπαδοπούλου Μαρία Ουρτζάνη Όλγα Μπουρτζής Αποστόλης Μανουσακίδης Θοδωρής
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.