Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPhoena Pavlis Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας
2
Ηλεκτρολυτική συσκευή μια διάταξη μεταλλικών επιφανειών (πλάκες), παράλληλα τοποθετημένες (ανάλογη διάταξη διαθέτουν και οι μπαταρίες των αυτοκινήτων) αποθηκεύει μικρή ποσότητα νερού μεταξύ των θαλάμων που δημιουργούν οι μεταλλικές επιφάνειες. Οι μεταλλικές αυτές επιφάνειες αποτελούν τα ηλεκτρόδια της ηλεκτρολυτικής συσκευής. Μια ωσμωτική μεμβράνη παρεμβάλλεται μεταξύ των ηλεκτροδίων επιτρέποντας την διέλευση του νερού αλλά εμποδίζοντας την διέλευση των φυσαλίδων των αερίων που παράγονται κατά την ηλεκτρόλυση. Αυτό μας επιτρέπει να αποφύγουμε τη μίξη των παραγόμενων αερίων και μας εξασφαλίζει την οδήγηση τους με ασφαλή τρόπο σε χωριστές εξόδους. Η συσκευή έχει απλουστευθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο, όλα σε ένα!!! Δεν έχει χωριστά δοχεία για αποθήκευση του ηλεκτρολύτη και δεν χρειάζονται πλαστικοί σωλήνες και μεταλλικοί σφιγκτήρες για τις συνδέσεις, που τόσο ξένισαν πολλούς από εσάς!! Επίσης έχει μειωθεί δραστικά ο χρόνος τοποθέτησης καθώς επίσης και ο συνολικός όγκος της συσκευής.
3
Πως λειτουργεί Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης κάνουν ατελή καύση των υδρογονανθράκων που χρησιμοποιούμε (βενζίνη, πετρέλαιο) αποτέλεσμα είναι να έχουμε ρύπους (καυσαέρια). Με τη χρήση του Υδρογόνου στον κινητήρα μας, χωρίς καμία ρύθμιση και επιπλέον “καλούδια”, παρά μόνο της ηλεκτρολυτικής συσκευής πετυχαίνουμε να έχουμε καλύτερη θερμική απόδοση του κινητήρα μας, δηλαδή να έχουμε καλύτερη καύση. Το υδρογόνο εισέρχεται στο θάλαμο καύσης σε αέρια μορφή και αναφλέγεται άμεσα μεταδίδοντας σε ελάχιστο χρόνο την φλόγα σε όλο τον χώρο του κυλίνδρου εξ’ αιτίας της διάχυσή του στο θάλαμο καύσης, επιταχύνοντας την ανάφλεξη της βενζίνης.
4
Τι κερδίζουμε με τη χρήση του υδρογόνου στον κινητήρα μας;
Η βελτίωση της ταχύτητας καύσης συντελεί στο περιορισμό νέων εξανθρακωμάτων και βοηθάει στην απομάκρυνση παλαιότερων επικαθίσεων διατηρώντας καθαρά τις βαλβίδες και τα πιστόνια . Αποτέλεσμα αυτής της βελτίωσης είναι να ελαχιστοποιούνται φαινόμενα κακού χρονισμού, προανάφλεξης και αρρυθμίες. Επίσης έχουμε μείωση του θορύβου λειτουργίας του κινητήρα, μείωση του ρελαντί, δραστική μείωση καυσαερίων, ιδιαίτερα υδρογονανθράκων. Αυτό μας το επιβεβαιώνει άμεσα η κάρτα καυσαερίων. Εκεί μπορούμε να δούμε καθαρά τις διαφορές σε ρύπους πριν και μετά την εφαρμογή. Επίσης παρατηρούμε αύξηση των υδρατμών. Για τους αριθμολάτρες οικονομία καυσίμου τουλάχιστον 20 – 30%, αύξηση ιπποδύναμης και ροπής κατά 10 – 15% και μείωση καυσαερίων έως και 80%. Μέχρι αυτό το σημείο το υδρογόνο είναι υποβοηθητικό καύσιμο αυξάνοντας (καταλύτης) την βελτιστοποίηση της καύσης και του παραγόμενου έργου του κινητήρα μας. Δεν αποθηκεύεται παρά μόνο παράγεται και καταναλώνεται άμεσα. Εφαρμόζεται σε όλους τους τύπους οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανεξάρτητα από το κυρίως καύσιμο (βενζίνη, πετρέλαιο, αέριο).
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.