Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γενική Συνέλευση 29 Μαρτίου 2012. ΒΣΣ.  Τιμολόγηση ΜΗΣΥΦΑ - (Μετάταξη)  Διεύρυνση Κατηγορίας  Επικοινωνία - ( Stakeholders – Καταναλωτές – ΜΜΕ)  Benefits.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γενική Συνέλευση 29 Μαρτίου 2012. ΒΣΣ.  Τιμολόγηση ΜΗΣΥΦΑ - (Μετάταξη)  Διεύρυνση Κατηγορίας  Επικοινωνία - ( Stakeholders – Καταναλωτές – ΜΜΕ)  Benefits."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γενική Συνέλευση 29 Μαρτίου 2012. ΒΣΣ

2  Τιμολόγηση ΜΗΣΥΦΑ - (Μετάταξη)  Διεύρυνση Κατηγορίας  Επικοινωνία - ( Stakeholders – Καταναλωτές – ΜΜΕ)  Benefits στα μέλη του Συνδέσμου ΕΦΕΧ

3 ΕΦΕΧ & Stakeholders ΠΦΣ Τζίρος-ΜΚ-ΕΒΙΤ vs Σταθερή ΛΤ/SM ΥΥΚΑ-ΕΟΦ-ΕΟΠΥ Όφελος ΕΟΠΥ VS Πολιτικού κόστους ΜΜΕ Διαφημιστικά έσοδα VS Άγνοια -Λαϊκισμός Καταναλωτές

4 ΕΦΕΧ & ΕΟΦ ΕΟΦ -ΥΥΚΑ IMS (σε εκατομ.) UNITS 2011% V VALUES 2011% V PHARMA MARKET407,5100%3.791,7100% REIMB. Rx311,376%3.514,193% MHSYFA. NEG.LIST96,224%277,67% MHSYFA.63,016%142,43,8% NEG.LIST33,18%135,23,6% Μελέτη Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (Μανιαδάκης) Data AESGP-WSMI Neg.List Rx ΜΗΣΥΦΑ Νέα Μόρια Παγκ.Ερευνα Nielsen (28.000 καταναλωτές)ΚόσμοςΕλλάδα Λήψη φαρμάκων για ήπια συμπτώματα20-50%14% " Γιαρτικά " 12%

5 ΕΦΕΧ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Κοινή δράση- Προβολή Με ΣΦΕΕ-ΠΕΦ-ΠΦΣ Ημερίδα ή/και Συνέντευξη Τύπου (Παρουσίαση της Μελέτης) Κλαδική διαφήμιση ΕΦΕΧ (από ex. Summary Μελέτης) & ΜΗΣΥΦΑ= Ασφάλεια, Αποτέλεσμα, Άμεση δράση,Trade (Nielsen) ΜΗΣΥΦΑ = ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Για ΕΟΠΥ και ΠΟΛΙΤΕΣ

6


Κατέβασμα ppt "Γενική Συνέλευση 29 Μαρτίου 2012. ΒΣΣ.  Τιμολόγηση ΜΗΣΥΦΑ - (Μετάταξη)  Διεύρυνση Κατηγορίας  Επικοινωνία - ( Stakeholders – Καταναλωτές – ΜΜΕ)  Benefits."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google