Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεBarbara Nikas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Γενική Συνέλευση 29 Μαρτίου 2012. ΒΣΣ
2
Τιμολόγηση ΜΗΣΥΦΑ - (Μετάταξη) Διεύρυνση Κατηγορίας Επικοινωνία - ( Stakeholders – Καταναλωτές – ΜΜΕ) Benefits στα μέλη του Συνδέσμου ΕΦΕΧ
3
ΕΦΕΧ & Stakeholders ΠΦΣ Τζίρος-ΜΚ-ΕΒΙΤ vs Σταθερή ΛΤ/SM ΥΥΚΑ-ΕΟΦ-ΕΟΠΥ Όφελος ΕΟΠΥ VS Πολιτικού κόστους ΜΜΕ Διαφημιστικά έσοδα VS Άγνοια -Λαϊκισμός Καταναλωτές
4
ΕΦΕΧ & ΕΟΦ ΕΟΦ -ΥΥΚΑ IMS (σε εκατομ.) UNITS 2011% V VALUES 2011% V PHARMA MARKET407,5100%3.791,7100% REIMB. Rx311,376%3.514,193% MHSYFA. NEG.LIST96,224%277,67% MHSYFA.63,016%142,43,8% NEG.LIST33,18%135,23,6% Μελέτη Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (Μανιαδάκης) Data AESGP-WSMI Neg.List Rx ΜΗΣΥΦΑ Νέα Μόρια Παγκ.Ερευνα Nielsen (28.000 καταναλωτές)ΚόσμοςΕλλάδα Λήψη φαρμάκων για ήπια συμπτώματα20-50%14% " Γιαρτικά " 12%
5
ΕΦΕΧ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Κοινή δράση- Προβολή Με ΣΦΕΕ-ΠΕΦ-ΠΦΣ Ημερίδα ή/και Συνέντευξη Τύπου (Παρουσίαση της Μελέτης) Κλαδική διαφήμιση ΕΦΕΧ (από ex. Summary Μελέτης) & ΜΗΣΥΦΑ= Ασφάλεια, Αποτέλεσμα, Άμεση δράση,Trade (Nielsen) ΜΗΣΥΦΑ = ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Για ΕΟΠΥ και ΠΟΛΙΤΕΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.