Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεIrus Makris Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΜΑΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ. ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
2
ΌΧΙ ΆΛΛΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ
3
Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το χρώμα του δέρματος, είτε από την εθνικότητα, είτε από τη θρησκεία κλπ.[1] Το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, και αυτό που έχει δώσει την αρχική ονομασία στην λέξη . είναι ο φυλετικός ρατσισμός. Οι φυλετικοί ρατσιστές πιστεύουν σε βιολογικές διαφορές μεταξύ των φυλών, βάσει των οποίων και προσδιορίζουν αυτές σε ανώτερες και κατώτερες. Έτσι, με την θεωρία αυτή υποστηρίζουν ότι η φυλή με συγκεκριμένα (ανώτερα) εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, έχει το δικαίωμα να θεωρεί εαυτόν της ανώτερη από τις άλλες.
4
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Ο ρατσισμός διαφέρει σημαντικά της απλής παραδοχής ή επιστημονικής και αντικειμενικής μελέτης του γεγονότος της ύπαρξης των φυλών καθώς και ανθρωπίνων ομάδων με ίσως βιολογικές ανισότητες. Το επικίνδυνο σημείο του ρατσισμού είναι ότι την όποια ίσως ανισότητα τη θεωρεί απόλυτη και αμετάβλητη και ότι μια φυλή (ράτσα) είναι εγγενώς από την ιδια τη φύση της ανώτερη ή κατώτερη από μία άλλη, ανεξάρτητα των φυσικών συνθηκών περιβάλλοντος ή άλλων κοινωνικών συντελεστών ενός τέτοιου φαινομενικού αποτελέσματος
5
STOP BULLYING Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα είδος ρατσισμού στα σχολεία. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ: Ο τρόμος για μαθητές σχολείων της δυτικής Θεσσαλονίκης είχαν γίνει δύο 17χρονοι, που εδώ και πέντε χρόνια απειλούσαν, εκβίαζαν και τρομοκρατούσαν μαθητές για να τους παίρνουν χρήματα και κινητά τηλέφωνα. Η άγουρη συμμορία έπεσε στα χέρια της αστυνομίας όταν ο πατέρας ενός μαθητή αντιλήφθηκε πως σε τακτά χρονικά διαστήματα έλειπαν χρήματα από την τσέπη του και «ανέκρινε» τον 16χρονο γιο του. Ο μικρός αποκάλυψε στον πατέρα του πως ένας συμμαθητής του τον εκβίαζε συστηματικά εδώ και πέντε χρόνια και του πήρε μέχρι τώρα συνολικά ευρώ και τρία κινητά τηλέφωνα.
6
Ο πατέρας μαζί με τον 16χρονο γιο του πήγαν και κατήγγειλαν την υπόθεση στην αστυνομία. Αστυνομικοί του Τμήματος Αμπελοκήπων προσημείωσαν δύο χαρτονομίσματα των 50 ευρώ και έθεσαν υπό παρακολούθηση τον ανήλικο στο ραντεβού του με τον 17χρονο. Όταν ο τελευταίος πήρε τα 100 ευρώ, επενέβησαν και τον συνέλαβαν. Ο 17χρονος, ένα ζωηρό παιδί που φοβούνταν οι περισσότεροι συμμαθητές του, ομολόγησε με απίστευτη ψυχραιμία την πράξη του και πρόσθεσε ότι μαζί με τον συνεργό του -έναν επίσης 17χρονο, τα στοιχεία του οποίου είναι γνωστά στην Ασφάλεια και η σύλληψή του θεωρείται θέμα χρόνου- πήραν άλλα τέσσερα κινητά από μαθητές σχολείων του Ευόσμου με εκβιασμούς και απειλές για τη σωματική τους ακεραιότητα. Η αστυνομία συνέλαβε και τον πατέρα του δράστη, ο οποίος κυριολεκτικά έπεσε από τα σύννεφα, καθώς δεν γνώριζε την παραβατική συμπεριφορά του γιου του. Πατέρας και γιος οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα, ο οποίος τους άσκησε διώξεις για εκβίαση και κλοπή στον ανήλικο, για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων στον πατέρα του και τους άφησε ελεύθερους.
7
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός αναφέρεται στη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών με στόχο να προκληθεί πόνος ή αναστάτωση. Εμφανίζεται με τη μορφή του λεκτικού εκφοβισμού (κοροϊδία, διακρίσεις, σεξουαλικά σχόλια), του κοινωνικού εκφοβισμού (διάδοση φημών, καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, απομόνωση από την ομάδα), του σωματικού εκφοβισμού (χτυπήματα, σπρωξίματα, κλωτσιές), του ηλεκτρονικού εκφοβισμού (εκβιασμός μέσω Διαδικτύου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο).
8
Εθνική Γραμμή Παιδικής Προστασίας 1107
Το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΕΚΚΑ) είναι δημόσιος φορέας με έδρα την Αθήνα. Σκοπός του ΕΚΚΑ είναι ο συντονισμός του δικτύου παροχής υπηρεσιών κοινωνικής στήριξης σε άτομα, οικογένειες και πληθυσμιακές ομάδες, που διέρχονται έντονη συναισθηματική κρίση ή βρίσκονται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Εθνική Γραμμή Παιδικής Προστασίας 1107
9
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΌΤΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΌΤΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ Η ΘΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Η ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ.
10
ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΜΑΘΑΜΕ ΠΩΣ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.