Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ» ΤΟ POWER POINT ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ Clip Art: Ντίνα Σχίζα OIL Clip Art: Κωνσταντίνα Σχίζα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ» ΤΟ POWER POINT ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ Clip Art: Ντίνα Σχίζα OIL Clip Art: Κωνσταντίνα Σχίζα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ» ΤΟ POWER POINT ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ Clip Art: Ντίνα Σχίζα OIL Clip Art: Κωνσταντίνα Σχίζα

2 Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες, το power point που μόλις ανοίξατε, το φτιάξαμε για σας. Επιθυμία μας ήταν να συμβάλουμε, ώστε να προσεγγίσετε το ζήτημα της ενέργειας, με ένα παιδαγωγικό εργαλείο ταιριαστό με την εποχή και τη ζωντάνια σας, πλημμυρισμένο από εικόνες, κίνηση και χρώματα. * Στις διαφάνειές του, θα αποτυπωθούν οι τέσσερις φάσεις του προγράμματος, το οποίο θα πραγματοποιήσετε με τους καθηγητές σας. Αναφερόμαστε στις διαφάνειες που θα προκύπτουν από εσάς, καθώς το πρόγραμμα θα προχωρά και θα εμφανίζεται μπροστά στα μάτια σας το πολύπλοκο ζήτημα των ενεργειακών μας επιλογών και οι συνέπειές τους, με παρατηρητές εσάς τους ίδιους. Με τη δική σας οπτική, με το δικό σας λόγο, με τη δική σας αισθητική. * Εμείς, δεν κάναμε παρά έναν «οδηγό». Εσείς, θα το ζωντανέψετε. Οι ιδέες, οι επιλογές, οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες, σας ανήκουν. Περιμένουμε να μας εκπλήξετε με τη δημιουργικότητά σας, να μας κάνετε να χαμογελάσουμε με το χιούμορ σας, να μας προβληματίσετε με τις σκέψεις σας και να μας συγκινήσετε με τα συναισθήματά σας. Ελπίζουμε να το χαρείτε, όσο το χαρήκαμε και εμείς καθώς το ετοιμάζαμε. Η Ομάδα Μελέτης

3 Πριν ξεκινήσετε, να δουλεύετε πάνω στο δικό σας action power point, δείτε «πώς» δούλεψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 7 ου Γυμνασίου και του 7 ου Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας πάνω στο δικό τους και πάρτε ιδέες. * Υπάρχουν, όμως, και διαφάνειες του action power point, τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες του 7 ου Γυμνασίου και του 7 ου Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας δεν πρόλαβαν να αξιοποιήσουν. Πάνω σ’ αυτές, περιμένουμε να αυτενεργήσετε με φαντασία, κέφι και χιούμορ. Θα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, αν με κάποιο τρόπο βλέπαμε το αποτέλεσμα της δουλειάς σας. * Για να σας διευκολύνουμε, δημιουργήσαμε μια «βάση» για το δικό σας action power point, η οποία περιλαμβάνει μόνο τις διαφάνειες που θα σας είναι απαραίτητες, προκειμένου να δουλέψετε στον Η/Υ. Αν χρειαστείτε κάποια διαφάνεια που εμείς δε σκεφτήκαμε, αντιγράψτε την και επικολλήστε την. Αν σε κάποια από τις διαφάνειες που έχουμε τοποθετήσει στη «βάση» του action power point, δεν προλάβετε να δουλέψετε, απλά διαγράψτε την Η Ομάδα Μελέτης

4 Τα clipart αυτά, τα ετοιμάσαμε, χωρίς να σας έχουμε γνωρίσει. Δεν ξέρουμε αν σας μοιάζουν, ελπίζουμε όμως να σας αρέσουν. Αν έχετε κέφι, προσθέστε τα δικά σας πρόσωπα, όπως κάναμε και εμείς,με τα παιδιά του 7 ου Γυμνασίου και του 7 ου Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας

5 ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ

6 CLIPART κουζίνα θερμοσίφωνοθερμοσίφωνο σκούπα ψυγείο πλυντήριο καφετιέρα Θερμοσίφωνο ηλιακό B.T.U. κλιματιστικό στερεοφωνικό

7 CLIPART ΚΑΘΙΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΟΣΤΑΣΙΟ ΛΟΥΤΡΟ ΚΟΥΖΙΝΑ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟΓΡΑΦΕΙΟ ντριν…

8 ΟΜΑΔΑ «……..»

9

10 Τι πληρώνουμε με το λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος;

11 Αν έχετε διάθεση και χρόνο, φανταστείτε «ένα εικοσιτετράωρο στο σπίτι χωρίς ηλεκτρική ενεργεία». Μην διστάσετε, να επινοήσετε και ένα δρώμενο με τον ίδιο τίτλο, να το βιντεοσκοπήσετε και να το ενσωματώσετε στο power point. Μπορείτε, όμως, να του δώσετε και τη μορφή ενός «κόμικ», είτε αξιοποιώντας τα δικά μας σκιτσάκια ή διαλέγοντας εικονίδια από το google.gr. VIDEO ΕΝΑ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ VIDEO ΕΝΑ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

12 «ΚΟΜΙΚ»: ΕΝΑ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

13 ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ, ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ……………………………………….

14 ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

15 CLIPART ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ MULTITEX ΣΧΟΛΕΙΟ

16 CLIPART

17 CLIPART

18 Δίκτυο Φυσικού αερίου Δίκτυο Ηλεκτρικού Ρεύματος Πετρέλαιο ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ: ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ, ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ, ΤΟ ΛΕΒΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

19 ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΕΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ Δ.Ε.Η., ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΤΑ ΤΡΟΧΟΦΟΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ

20 MULTITEX ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΕΧΝΗΜΑ: Η ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΈΝΑ «ΜΑΚΡΟΣΚΟΠΙΟ» Δίκτυο Φυσικού αερίου Δίκτυο Ηλεκτρικού Ρεύματος

21 CARBON OIL CARBON OIL Ο ΕΝΕΡΓΕΙΟΦΑΓΟΣ Ο ΕΝΕΡΓΕΙΟΦΥΛΑΚΑΣ

22 VIDEO ΕΝΑ BLACK OUT ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

23 «ΚΟΜΙΚ»: ΕΝΑ BLACK OUT ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ …….

24 CLIPART: ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ, ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ

25 ΜΕΓΑΛΟ - ΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ ΠΤΟΛΕ-ΜΑΪΔΑ

26 CLIPART: ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ Κλιματική Αλλαγή Πυρκαγιές Κλιματική Αλλαγή Πλημμύρες Κλιματική Αλλαγή Ξηρασία Κλιματική Αλλαγή Καύσωνες Κλιματική Αλλαγή Γεωργία - Βλάστηση ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ

27 Κλιματική Αλλαγή Πυρκαγιές Κλιματική Αλλαγή Πλημμύρες Κλιματική Αλλαγή Ξηρασία Κλιματική Αλλαγή Καύσωνες ΠΟΛΗ Κλιματική Αλλαγή Γεωργία - Βλάστηση ΠΟΛΗ tvtv

28 ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ, ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ……………………………………….

29 ΤΡΙΤΗ ΦΑΣΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

30 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

31 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

32 CLIPART Δ.Ε.Η Ρ.Α.Ε.Ρ.Α.Ε. Ρ.Α.Ε.Ρ.Α.Ε. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΔΙΤΥΩΝ ΔΕΣΜΗΕ ΚΑΠΕ Υ.ΠΕ.Κ.Α. ΙΓΜΕ Ο.Τ.Α. ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α.Ε.Ι. Τ.Ε.Ι. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΗΛ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Μ.Κ.Ο. Ο.Α.Σ.Α Δ.Ε.Α. Δ.Ε.Η. ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ Ο.Ο.Σ.Α. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΛΑΥΡΙΟΥ Ο.Σ.Κ. E.E. O.P.E.C. G8G8 G8G8 GEWB ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ O.Η.Ε.

33 ΟΟΣΑ ΑΝΧΕΛ ΓΚΟΥΡΙΑ ΕΥΡ. ΤΡΑ. ΚΛΟΝΤ ΤΡΙΣΕ ΕΠΙΤΡ. ΟΙΚΟΝ, ΟΛΙ ΡΕΝ ΠΡ. ΕΥΡ. ΚΟΙΝ. ΜΠΟΥΖΕΚ Γ.Γ. ΟΗΕ ΜΠΑΝ ΚΙ ΜΟΥΝ ΠΡ. Ε.. E. ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΕΙ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΥΠ. ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΗΛ. ΔΙΑΚ. ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤ/ΡΩΝ, ΔΙΚΥΩΝ, ΡΕΠΠΑΣ ΠΡ. ΕΥΡ. ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΜΠΑΡΟΖΟ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, ΚΑΜΙΝΗΣ ΠΡ. ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ, Ν.ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗΣ ΠΡ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ, Μ. ΚΙΟΥΣΗΣ

34 Δ.Ε.Η ΥΠ.ΑΝΑΠ. ΚΑΠΕ Υ.ΠΕ.Κ.Α. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ………… Ο.Τ.Α. …………. ΣΧΟΛΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΑ Ξεκινήστε από το Δήμο σας ή την περιφέρειά σας και προχωρήστε στα κεντρικά θεσμικά όργανα, κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές. Αυτή είναι μια διαφάνεια που θα σας βοηθήσει να οργανώσετε τα πρώτα σας βήματα και να καταγράψετε τα πρώτα σας σχόλια

35 Ο.Τ.Α. ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, ΚΑΜΙΝΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΜΕ: 1) αν ελέγχει τις εκπομπές των καυστήρων στα σπίτια, τα καταστήματα και τις πολυκατοικίες που ανήκουν σ’ αυτόν 2) αν φωτίζει τους δρόμους είτε με λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης είτε με φωτοβολταϊκά συστήματα 3) αν τα τροχοφόρα του (απορριμματοφόρα, δημοτικά λεωφορεία, υπηρεσιακά αυτοκίνητα) είναι νέας τεχνολογίας 4) αν τα δημοτικά κτίρια και τα κτίρια των σχολείων του είναι ενεργειακά εντάξει (διπλά τζάμια, καυστήρες σε καλή κατάσταση, μονώσεις στις στέγες ή φωτοβολταϊκά συστήματα, λάμπες μικρής κατανάλωσης). 5) πόση ενέργεια καταναλώνει, πόσο του κοστίζει και αν μπορεί να την περιορίσει, αν ρυθμίζει τους θερμοστάτες της κεντρικής θέρμανσης ή των κλιματιστικών σε λογικά όρια και αν οι υπάλληλοι κλείνουν τις συσκευές που καταναλώνουν ενέργεια όταν τελειώνει τα ωράριό τους. 6) αν χρησιμοποιεί υλικά (γραφικά, καθαρισμού) που δεν απελευθερώνουν στο περιβάλλον ουσίες που θέτουν σε κίνδυνο τις φυσικές συνθήκες (ατμόσφαιρα, οζονόσφαιρα). 7) αν ενημερώνει ή επιμορφώνει τους υπαλλήλους του αλλά και τους δημότες του για το κρίσιμο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. 8) με ποιο τρόπο υποστηρίζει ανήμπορους δημότες σε περιόδους καύσωνα και άλλων ακραίων καιρικών φαινομένων. ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

36 Ο.Σ.Κ. Δ.Ε.Η ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΔΙΤΥΩΝ Υ.ΠΕ.Κ.Α. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΗΛ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑΜΕ: Ο.Σ.Κ. Έχουν γίνει στα παλιά σχολικά κτίρια παρεμβάσεις, όπως: μονώσεις σε τοίχους και ταράτσες, τοποθέτηση διπλών τζαμιών, αντικατάσταση των θυρών που είναι ακατάλληλες; Υπάρχουν σχολικά κτίρια που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο; Προβλέπεται εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις ταράτσες των σχολικών κτιρίων; ΥΠ.Υ.ΜΕ.ΔΙ. Πόσο ικανοποιημένο είναι το Υπουργείο από συμβολή του την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής; Τι πρόκειται να δρομολογήσει προς αυτήν την κατεύθυνση στις επόμενες επιλογές του; Αν υπάρχει στα σχέδια του Υπουργείου η δημιουργία νέων λεωφορειολωρίδων. Αν υπάρχει σχέδιο για τη βελτίωση των δρομολογίων και την αγορά νέων λεωφορείων που λειτουργούν με φυσικό αέριο. Αν υπάρχει μέριμνα από την πλευρά του Υπουργείου για την προώθηση του εκπαιδευτικού υλικού του Ο.Α.Σ.Α. «Μετακινούμαι στην Πόλη» που έχει δημιουργηθεί για τα παιδιά και τους έφηβους. ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.ΗΛ.Δ.Ι. Αν υπάρχει εγκύκλιος που να αφορά στην κλιματική αλλαγή και στις υποχρεώσεις όλων των δημόσιων υπηρεσιών να συμβάλουν στην αποτροπή της, με εξοικονόμηση ενέργειας από την πλευρά των υπαλλήλων τους Αν υπάρχει έλεγχος στην ενέργεια που καταναλώνεται για φωτισμό, θέρμανση και δροσισμό από όλες τις δημόσιες υπηρεσίες της χώρας μας (διευθέτηση θερμοστατών και unplugging όλων των ηλεκτρονικών συσκευών); Δ.Ε.Η. Αν η kwh χρεώνεται το ίδιο στα νοικοκυριά και στις επιχειρήσεις πόσο χρεώνεται η kwh στις χώρες της Ε.Ε. Ποιος ρυθμίζει το κόστος της kwh από φυσικό αέριο και ποιος αποφασίζει Αν υπάρχουν μειώσεις του κόστους της kwh σε κάποιες κατηγορίες πολιτών π.χ. κάτοικοι της Πτολεμαΐδας και της Μεγαλόπολης, πολίτες με χαμηλό εισόδημα, κάτοικοι ακριτικών περιοχών Αν, από πότε και πώς θα ισχύσει ένα κυμαινόμενο τιμολόγιο πώς αντιμετωπίζεται η αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας κατά τους καλοκαιρινούς καύσωνες Ποια είναι τα σχέδια της Δ.Ε.Η. σε σχέση με την αξιοποίηση της αιολικής, της υδροηλεκτρικής, της ηλιακής ενέργειας και της ενέργειας από βιοκαύσιμα και από τη γεωθερμία ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

37 ΣΧΟΛΙΑ Ο.Τ.Α. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΔΙΚΤΥΩΝ Υ.ΠΕ.K.A. ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤ/ΡΩΝ, ΔΙΚΥΩΝ, ΡΕΠΠΑΣ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΠΡ. ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ, Ν.ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗΣ ΠΡ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ, Μ. ΚΙΟΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

38 E.E. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Ε. (COUNCIL OF EUROPEAN UNION) ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Ε. (COUNCIL OF EUROPEAN UNION) EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (COMMISSION) EΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ (PARLIAMENT) ΕΠΙΤΡ. ΟΙΚΟΝ, ΟΛΙ ΡΕΝ ΠΡ. Ε.. E. ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΕΙ EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

39 G8G8 G8G8 Ο.Ο.Σ.Α. O.P.E.C. GEWB Ο.Η.Ε. Δ.Ν.Τ. Γ.Γ. ΟΗΕ ΜΠΑΝ ΚΙ ΜΟΥΝ ΟΟΣΑ ΑΝΧΕΛ ΓΚΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

40 G8G8 G8G8 Ο.Ο.Σ.Α. O.P.E.C. GEWB Ο.Η.Ε. Δ.Ν.Τ. Γ.Γ. ΟΗΕ ΜΠΑΝ ΚΙ ΜΟΥΝ ΟΟΣΑ ΑΝΧΕΛ ΓΚΟΥΡΙΑ E.E. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Ε. (COUNCIL OF EUROPEAN UNION) ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Ε. (COUNCIL OF EUROPEAN UNION) EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (COMMISSION) EΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ (PARLIAMENT) ΕΠΙΤΡ. ΟΙΚΟΝ, ΟΛΙ ΡΕΝ ΠΡ. Ε.. E. ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΕΙ EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Ο.Τ.Α. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΔΙΚΤΥΩΝ Υ.ΠΕ.K.A. ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤ/ΡΩΝ, ΔΙΚΥΩΝ, ΡΕΠΠΑΣ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΠΡ. ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ, Ν.ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗΣ ΠΡ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ, Μ. ΚΙΟΥΣΗΣ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ, ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

41 ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ, ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ……………………………………….

42 ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΑΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ-ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΟΙ «ΆΛΛΟΙ»

43 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Κένυα Πακιστάν, 2010 Ελ Σαλβαντόρ

44

45 ΣΧΟΛΙΑ Στοιχεία 2000 Κατανομή Πληθυσμού Κατανομή Παραγόμενης Ενέργειας Κατανομή Καταναλισκόμενης Ενέργειας Κατά Κεφαλήν Κατανάλωση Ενεργείας (πολλαπλάσιο της Μ.Κ.Κ.Κ.Ε.) Οι πλουσιότερες χώρες 14%35%48%3,3 Ο υπόλοιπος κόσμος 86%65%52%0,6 Η.Π.Α. και Καναδάς 5%21%26%5 Δυτική Ευρώπη15%11%16%2,3 Μέση Ανατολή2%12%3%1,3 Αφρική13%8%5%0,4 ΣΧΟΛΙΑ

46 ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ, ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ……………………………………….

47 ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ ……………………………………… ………………………………………. ………………………………………


Κατέβασμα ppt "«ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ» ΤΟ POWER POINT ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ Clip Art: Ντίνα Σχίζα OIL Clip Art: Κωνσταντίνα Σχίζα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google