Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεNikita Gounaris Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Βακχυλίδης ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2013-14 10 Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ
2
4 η ωδή – σύνοψη Maehler, Herwig [ελλ. μτφρ. Κ. Δημοπούλου]. 2008. Πίνδαρος. Βακχυλίδης. Ανθολογία σχολιασμένων αποσπασμάτων. Αθήνα: Μεταίχμιο. σσ. 364-372 Η ωδή θα συσχετιστεί με την 3 η ωδή μετά την επεξεργασία της
3
3 η ωδή - ΙΕΡΩΝΙ ΣΥΡΑΚΟΣΙΩΙ ΙΠΠΟΙΣ [ΟΛΥ]ΜΠΙΑ στ. 1-4[] Ἀ ριστο[κ]άρπου Σικελίας κρέουσαν[] Δ[ά]ματρα ἰ οστέφανόν τε Κούραν[] ὕ μνει, γλυκύδωρε Κλεο ῖ, θοάς τ’ Ὀ - [λυμ]πιοδρόμους Ἱ έρωνος ἵ ππ[ο]υς.[][]
4
3 η ωδή Δ[ά]ματρα τε Κούραν ὕ μνει, Κλεο ῖ, τ’ ἵ ππ[ο]υς.[][] Δ[ά]ματρα κρέουσαν[] Κούραν ἰ οστέφανόν ἵ ππ[ο]υς θοάς τ’ Ὀ [λυμ]πιοδρόμους[] []
5
3 η ωδή (στ. 5-8) [Σεύον]το γ ὰ ρ σ ὺ ν ὑ περόχ ῳ τε Νίκ ᾳ (5) [] [σ ὺ ν Ἀ γ]λαΐ ᾳ τε παρ’ ε ὐ ρυδίναν [] [ Ἀ λφεόν, τόθι] Δεινομένεος ἔ θηκαν [] ὄ λβιον τ[έκος στεφάνω]ν κυρ ῆ σαι·[] [Σεύον]το (μέσο και παθ. αμτβ) = τρέχω, ορμώ []
6
3 η ωδή (στ. 9-14) θρόησε δ ὲ λ[α ὸ ς –][–] [–] ἆ τρισευδαίμ[ων ἀ ν ὴ ρ] (10)[–][] ὃ ς παρ ὰ Ζην ὸ ς λαχ ὼ ν πλείστ- αρχον Ἑ λλάνων γέρας ο ἶ δε πυργωθέντα πλο ῦ τον μ ὴ μελαμ- φαρέϊ κρύπτειν σκότ ῳ.
7
3 η ωδή (στ. 9-14) – αντίδραση του κοινού θρόησε δ ὲ λ[α ὸ ς –][–] [–] ἆ τρισευδαίμ[ων ἀ ν ὴ ρ] (10)[–][] ὃ ς παρ ὰ Ζην ὸ ς λαχ ὼ ν πλείστ- αρχον Ἑ λλάνων γέρας ο ἶ δε πυργωθέντα πλο ῦ τον μ ὴ μελαμ- φαρέϊ κρύπτειν σκότ ῳ.
8
3 η ωδή (στ. 15-18) Βρύει μ ὲ ν ἱ ερ ὰ βουθύτοις ἑ ορτα ῖ ς, (15) βρύουσι φιλοξενίας ἀ γυιαί· λάμπει δ’ ὑ π ὸ μαρμαρυγα ῖ ς ὁ χρυσός, ὑ ψιδαιδάλτων τριπόδων σταθέντων
9
3 η ωδή – στ. 15-16 (hic et nunc?) Βρύει μ ὲ ν ἱ ερ ὰ βουθύτοις ἑ ορτα ῖ ς, (15) βρύουσι φιλοξενίας ἀ γυιαί·
10
3 η ωδή (στ. 19-22) πάροιθε ναο ῦ, τόθι μέγι[στ]ον ἄ λσος[] Φοίβου παρ ὰ Κασταλίας [ ῥ ]εέθροις (20)[ ] Δελφο ὶ διέπουσι. Θεόν, θ[εό]ν τις[] ἀ γλαϊζέθ ὠ γ ὰ ρ ἄ ριστος [ ὄ ]λβων·[ ]
11
3 η ωδή – στ. 17-22 (hic et nunc?) λάμπει δ’ ὑ π ὸ μαρμαρυγα ῖ ς ὁ χρυσός, ὑ ψιδαιδάλτων τριπόδων σταθέντων πάροιθε ναο ῦ, τόθι μέγι[στ]ον ἄ λσος[] Φοίβου παρ ὰ Κασταλίας [ ῥ ]εέθροις (20)[ ] Δελφο ὶ διέπουσι. Θεόν, θ[εό]ν τις[] ἀ γλαϊζέθ ὠ γ ὰ ρ ἄ ριστος [ ὄ ]λβων·[ ]
12
3 η ωδή (στ. 23-28) πάροιθε ναο ῦ, τόθι μέγι[στ]ον ἄ λσος[] Φοίβου παρ ὰ Κασταλίας [ ῥ ]εέθροις (20)[ ] Δελφο ὶ διέπουσι. Θεόν, θ[εό]ν τις[] ἀ γλαϊζέθ ὠ γ ὰ ρ ἄ ριστος [ ὄ ]λβων·[ ]
13
3 η ωδή (στ. 23-28) ἐ πεί ποτε κα ὶ δαμασίπ- [π]ου Λυδίας ἀ ρχαγέταν,[] ε ὖ τε τ ὰ ν πεπ[ρωμέναν] Ζη- (25)[] ν ὸ ς τελέ[σσαντος κρί]σιν[] Σάρδιες Περσ ᾶ [ν ἁ λίσκοντο στρ]ατ ῷ, [] Κρο ῖ σον ὁ χρυσά[ορος][]
14
3 η ωδή (στ. 29-32) φύλαξ’ Ἀ πόλλων. [ Ὁ δ’ ἐ ς] ἄ ελπτον ἆ μαρ[] μ[ο]λ ὼ ν πολυδ[άκρυο]ν ο ὐ κ ἔ μελλε (30)[][] μίμνειν ἔ τι δ[ουλοσύ]ναν, πυρ ὰ ν δ ὲ[] χαλκ[ο]τειχέος π[ροπάροι]θεν α ὐ [λ ᾶ ς][][] []
15
3 η ωδή (στ. 33-37) ναήσατ’, ἔ νθα σ ὺ [ν ἀ λόχ ῳ ] τε κεδ[ν ᾷ ] [ ][ ] σ ὺ ν ε ὐ πλοκάμοι[ς τ’] ἐ πέβαιν’ ἄ λα[στον] [][] [θ]υ[γ]ατράσι δυρομέναις· χέρας δ’ [ ἐ ς] (35) [][][] [α ἰ ]π ὺ ν α ἰ θέρα σ[φ]ετέρας ἀ είρας[ ][] [γέ]γ[ω]νεν· « Ὑ πέρ[βι]ε δα ῖ - ( ἀ είρας < ἀ είρω =α ἴ ρω) [][]«[]
16
3 η ωδή (στ. 37-42) [γέ]γ[ω]νεν· « Ὑ πέρ[βι]ε δα ῖ - [][]«[] μον, [πο] ῦ θε ῶ ν ἐ στι[ν] χάρις;[][] [πο] ῦ δ ὲ Λατοίδ[ας] ἄ ναξ; [ ἔ ρ-] [][][] [ρουσ]ιν Ἀ λυά[τ]τα δόμοι (40) [][] [––––] μυρίων [– ] [––––]ν.[– ] [γέ]γ[ω]νεν < γεγωνέω = φωνάζω δυνατά [][]
17
3 η ωδή (στ. 43-46) [–][–]ν ἄ στυ, [ [ ἐ ρεύθεται α ἵ ματι χρυσο]δίνας] Πακτωλός, ἀ [ε]ικελίως γυνα[ ῖ ]κες (45) [][ ] ἐ ξ ἐ ϋκτίτων μεγάρων ἄ γονται·
18
3 η ωδή (στ. 47-50) τ ὰ πρόσθεν [ ἐ χ]θρ ὰ φίλα· θανε ῖ ν γλύκιστον.»[]» Τόσ’ ε ἶ πε, κα ὶ ἁ β[ρο]βάταν κ[έλε]υσεν[][] ἅ πτειν ξύλινον δόμον. Ἔ κ[λα]γον δ ὲ[] παρθένοι, φίλας τ’ ἀ ν ὰ ματρ ὶ χε ῖ ρας (50)
19
3 η ωδή (στ. 51-56) ἔ βαλλον· ὁ γ ὰ ρ προφαν ὴ ς θνατο ῖ σιν ἔ χθιστος φόνων· ἀ λλ’ ἐ πε ὶ δεινο[ ῦ π]υρ ὸ ς λαμ-[] πρ ὸ ν διάϊ[σσεν μέ]νος,[] Ζε ὺ ς ἐ πιστάσας [μελαγκευ]θ ὲ ς νέφος (55)[] σβέννυεν ξανθ ὰ [ν φλόγα.] []
20
3 η ωδή (στ. 57-60) Ἄ πιστον ο ὐ δ ὲ ν ὅ τι θ[ε ῶ ν μέ]ριμνα[] τεύχει· τότε Δαλογεν ὴ [ς Ἀ πό]λλων [] φέρων ἐ ς Ὑ περβορέο[υς γ]έροντα[] σ ὺ ν τανισφύροις κατ[έν]ασσε κούραις (60)[]
21
3 η ωδή (στ. 61-64) δι’ ε ὐ σέβειαν, ὅ τι μέ[γιστα] θνατ ῶ ν[] ἐ ς ἀ γαθέαν έπεμψε Π[υθ]ώ.<>[] Ὅ σο[ι] μ ὲ ν Ἑ λλάδ’ ἔ χουσιν, [ο] ὔ τι[ς,][]<>[][] ὦ μεγαίνητε Ἱ έρων, θελήσει
22
3 η ωδή (στ. 65-70) [φάμ]εν σέο πλείονα χρυ- (65) [] σ ὸ ν [Λοξί] ᾳ πέμψαι βροτ ῶ ν.[] Ε ὖ λέγειν πάρεστιν ὅ σ[τις][] [μ] ὴ φθόν ῳ πιαίνεται,[] []λη φίλιππον ἄ νδρ’ ἀ [ρ]ήϊ- [] [] ον [–]ίου σκ ᾶ πτρ[ο]ν Δι ὸ [ς] (70)[–][] []
23
3 η ωδή (στ. 71-74) [ ἰ οπλό]κων τε μέρο[ς ἔ χοντ]α Μουσ ᾶ ν· [][] [–]μαλέαι ποτ[ ὲ –].´ ιων [–][–].´ [–]νος ἐ φάμερον α[–]· [–][–] [–]α σκοπε ῖ ς· βραχ[ύς ἐ στιν α ἰ ών·] [–][]
24
3 η ωδή (στ. 75-78) πτε]ρόεσσα δ’ ἐ λπ ὶ ς ὑ π[– ν]όημα (75)[–] [ ἐ φαμ]ερίων· ὁ δ’ ἄ ναξ [ Ἀ πόλλων] [][] [–].´ λος ε ἶ πε Φέρη[τος υ ἷ ι·] [–].´[] «Θνατ ὸ ν ε ὖ ντα χρ ὴ διδύμους ἀ έξειν«
25
3 η ωδή (στ. 79-84) γνώμας, ὅ τι τ’ α ὔ ριον ὄ - ψεαι μο ῦ νον ἁ λίου φάος, (80) χ ὤ τι πεντήκοντ’ ἔ τεα ζω- ὰ ν βαθύπλουτον τελε ῖ ς. Ὅ σια δρ ῶ ν ε ὔ φραινε θυμόν· το ῦ το γ ὰ ρ κερδέων ὑ πέρτατον.»»
26
3 η ωδή (στ. 85-88) Φρονέοντι συνετ ὰ γαρύω· βαθ ὺ ς μ ὲ ν (85) α ἰ θ ὴ ρ ἀ μίαντος· ὕ δωρ δ ὲ πόντου ο ὐ σάπεται· ε ὐ φροσύνα δ’ ὁ χρυσός· ἀ νδρ ὶ δ’ ο ὐ θέμις, πολι ὸ ν π[αρ]έντα[]
27
3 η ωδή (στ. 89-92) γ ῆ ρας, θάλ[εια]ν α ὖ τις ἀ γκομί σαι[]<> ἥ βαν. Ἀ ρετ ᾶ [ς γε μ] ὲ ν ο ὐ μινύθει (90) [] βροτ ῶ ν ἅ μα σ[ώμ]ατι φέγγος, ἀ λλ ὰ[] Μο ῦ σά νιν τρ[έφει.] Ἱ έρων, σ ὺ δ’ ὄ λβου[]
28
3 η ωδή (στ. 93-98) κάλλιστ’ ἐ πεδ[είξ]αο θνα-[] το ῖ ς ἄ νθεα· πράξα[ντι] δ’ ε ὖ[] ο ὐ φέρει κόσμ[ον σι]ωπά· (95)[] σ ὺ ν δ’ ἀ λαθ[εί ᾳ ] καλ ῶ ν[ ] κα ὶ μελιγλώσσου τις ὑ μνήσει χάριν Κηΐας ἀ ηδόνος.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.