Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ

2 2 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

3 3

4 4

5 5

6 6

7 7

8 8

9 9

10 10

11 11

12 12

13 13

14 14 Επεξήγηση όρων

15 15 Campaign Effectiveness T.G:18+ Total GRP: 46.55 Reach: 24% OTS: 1.96 No. of spots: 29

16 16 Campaign Effectiveness T.G:18+

17 17 Campaign Evaluation T.G: 18+

18 18 Channels Evaluation T.G: 18+ Total airtime: 8,176 €

19 19 Channels Effectiveness – GROSS T.G: 18+ Total airtime: 8,176 €

20 20 SPOT BY SPOT RIK1 & RIK2

21 21 BROADCAST CERTIFICATE CAPITAL

22 22 BROADCAST CERTIFICATE CAPITAL (2) TOTAL SPOTS: 35 TOTAL AIRTIME VALUE €3,500

23 23 Total TV Exposure T.G: 18+ Total airtime: 156,797 €

24 24 PRESS & DIGITAL Παρουσίαση σε εφημερίδες –Χαραυγή –Φιλελεύθερος –Πολίτης –Σημερινή –Cyprus Mail –Cyprus Daily Digital –Παρουσίαση σε 63 ιστοσελίδες

25 25 Total Press & Digital Exposure Total : 10,000 €

26 26 Total Campaign Exposure Total : 170,297 €


Κατέβασμα ppt "Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google