Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεMelaina Anastos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΕΠ-Υ Δημήτρης Γκιολές - λογοθεραπευτής
2
Νευρολογική διαταραχή της συμπεριφοράς με:
Αδυναμία συγκέντρωσης Υπερκινητικότητα Παρορμητικότητα
3
Χωρίζεται σε 3 κατηγορίες:
Αυτή που έχει μόνο αδυναμία συγκέντρωσης Αυτή που έχει μόνο υπερκινητικότητα Αυτή που συνδυάζει και τα 2 παραπάνω χαρακτηριστικά
4
Συχνότητα 3-5% Αναλογία 3 αγόρια : 1 κορίτσι
5
Ανάλυση των κύριων συμπτωμάτων της ΔΕΠ-Υ
6
Αδυναμία συγκέντρωσης
Δυσκολίες στην ολοκλήρωση εργασιών και ασκήσεων του σχολείου Διάσπαση της προσοχής από άλλα ερεθίσματα Δυσκολίες οργάνωσης
7
Υπερκινητικότητα Φωνές, κλάματα Δυσκολίες στον ύπνο
Πιθανοί τραυματισμοί Ανησυχία μέσα στην τάξη
8
Σωματική Λεκτική Συναισθηματική
Παρορμητικότητα Σωματική Λεκτική Συναισθηματική
9
Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των παιδιών με ΔΕΠ-Υ
Χαμηλές σχολικές επιδόσεις (χαρακτηριστικά μαθησιακών δυσκολιών) Χαμηλή αυτοεκτίμηση Αίσθημα δικαίου
10
Γενετικά Νευροβιολογικά(ανεπάρκειες νευροδιαβιβαστών) Περιβαλλοντικά
Τα αίτια της ΔΕΠ-Υ Γενετικά Νευροβιολογικά(ανεπάρκειες νευροδιαβιβαστών) Περιβαλλοντικά
11
Τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ θα πρέπει να υποστηρίζονται από μία ολοκληρωμένη ομάδα ειδικών:
Εργοθεραπευτές Λογοθεραπευτές Δάσκαλοι Ιατροί Ψυχολόγοι Ειδικοί παιδαγωγοί
12
Πως μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς στο σπίτι:
Θετική ενίσχυση Ύπαρξη κανόνων και ορίων Πρόγραμμα με τις καθημερινές δραστηριότητες Βοήθεια στις σχολικές εργασίες
13
Πως μπορούν να βοηθήσουν οι δάσκαλοι στην τάξη:
Διερευνήστε την πιθανή ύπαρξη ΔΕΠ-Υ Ρωτήστε τον ίδιο τον μαθητή Ανάγκη για δομή και οργάνωση Υπενθυμίσεις, επαναλήψεις Βλεμματική επαφή Όρια και περιορισμοί Ξεκάθαρο ημερήσιο πρόγραμμα Σχεδιασμός προγράμματος μετά το τέλος του σχολείου Γυμναστική Προετοιμασία Εργασίες Συχνή παρακολούθηση της προόδου
14
Προσοχή στην υπερδιέγερση του παιδιού
Θετική ενίσχυση Μνημονικές τεχνικές Χρήση σχεδιαγραμμάτων Απλές οδηγίες Βοήθεια για κοινωνική ένταξη Ανάθεση ευθυνών Επικοινωνία γονέα – εκπαιδευτικού Αντιμετώπιση των δυσκολιών του γραψίματος Αποφυγή στιγματισμού Ενθάρρυνση για ανάγνωση Επανάληψη, επανάληψη, επανάληψη
15
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.