Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ ΗΜΕΡΙΔΑ Περιβάλλον: από την εκπαίδευση στην δράση 22 ΜΑΪΟΥ 2008 Μάριος Βαφειάδης Αναπληρωτής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ ΗΜΕΡΙΔΑ Περιβάλλον: από την εκπαίδευση στην δράση 22 ΜΑΪΟΥ 2008 Μάριος Βαφειάδης Αναπληρωτής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ ΗΜΕΡΙΔΑ Περιβάλλον: από την εκπαίδευση στην δράση 22 ΜΑΪΟΥ 2008 Μάριος Βαφειάδης Αναπληρωτής Καθηγητής ΑΠΘ Προχωρημένη έρευνα – προχωρημένες μεθοδολογίες – προχωρημένες «ατυχίες» (και πώς να τις αποφύγουμε )

2 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ

3 Why Most Published Research Findings Are False John P. A. Ioannidis JPA (2005) PLoS Med 2(8): e124 doi:10.1371/journal.pmed.0020124 There is increasing concern that most current published research findings are false. The probability that a research claim is true may depend on study power and bias, the number of other studies on the same question, and, importantly, the ratio of true to no relationships among the relationships probed in each scientific field. In this framework, a research finding is less likely to be true when the studies conducted in a field are smaller; when effect sizes are smaller; when there is a greater number and lesser preselection of tested relationships; where there is greater flexibility in designs, definitions, outcomes, and analytical modes; when there is greater financial and other interest and prejudice; and when more teams are involved in a scientific field in chase of statistical significance.

4 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Προβλήματα στη μέθοδο Kriging Variogram... Controversy In mathematical statistics, a set of n measured values gives df=n- 1 degrees of freedom whereas the in situ or temporally ordered set gives df(o)=2(n-1) degrees for the first variance term. The variogram and semivariogram are both invalid measures for variability, precision and risk because the sum of squared differences between x and x+h is divided by n, the number of data in the set rather than by df(o)=2(n-1), the degrees of freedom for the first variance term of the ordered set. Controversy in mineral exploration and mining The question of whether spatial dependence may be assumed or ought to be verified -for example,...., is of particular relevance in mineral exploration and mining.... The practice of kriging lends itself to abuse, particularly when applied....

5 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Kriging—Blue or pink? Stephen Henley JournalMathematical Geology,,Springer, Volume 19, Number 2 / February, 1987 (Letter To The Editor), Pages155-158 1. For a given set of spatial data, does a rational procedure exist by which a geologist can select the most appropriate numerical technique to extract the information he or she requires? 2. If so, what statistical tests can be used to justify this choice of technique? These questions are not of mere academic interest but have major economic implications. In the mining industry, for example, the best possible estimates of tonnage, grade, and error bounds are vital for economic decisions; so long as disagreement exists on validity of different estimation techniques, the choice among conflicting estimates will continue to be made on extraneous (nontechnical and perhaps irrational) criteria.

6 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ

7 Ξεκινώντας μια έρευνα... Πρέπει να αποφασίσουμε: Είναι έρευνα για γνώση ή για τυπικά προσόντα ή εντυπωσιασμό; Ο στόχος είναι δημοσιεύσεις πάσει θυσία ή η δημιουργία σταθερού γνωστικού υποβάθρου; Μας ενδιαφέρει η παραγωγή γνώσεως με πραγματική αξία ή κάποια “ανώτερα” πνευματικά παιχνίδια;

8 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Εφαρμόζοντας μια προχωρημένη μέθοδο... Πρέπει: Να την γνωρίζουμε καλά! Δηλαδή: Να γνωρίζουμε πού μπορεί να εφαρμοστεί. Ποιές είναι οι αρχές της. Ποιά είναι η λειτουργία της. Ποιές είναι οι παραδοχές της. Τι δεδομένα απαιτεί. Πώς ελέγχεται η εφαρμογή της...

9 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Αναλύοντας τα αποτελέσματα... Να συμπεράνουμε... Μόνο ότι προκύπτει ξεκάθαρα και αβίαστα και όχι ότι είχαμε στο μυαλό μας να αποδείξουμε από την αρχή... Όπου έχουμε αμφιβολίες, ας το αναφέρουμε... Όπου κάτι δεν αποδείχθηκε αλλά υπήρξαν ενδείξεις (είτε θετικές, είτε αρνητικές) ας το συζητήσουμε...

10 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Η “Μέθοδος” του Καρτέσιου 1. Δεν αποδεχόμαστε σαν αληθινό τίποτε που να μη γνωρίζουμε οτι είναι ολοφάνερα τέτοιο: δηλαδή αποφεύγουμε με επιμέλεια την σπουδή και την προκατάληψη. Και δεν συμπεριλαμβάνουμε τίποτε περισσότερο στις κρίσεις μας, από ότι θα παρουσιαζόταν τόσο ξεκάθαρα και τόσο διακριτά στο πνεύμα μας, ωστε να μην έχουμε την παραμικρή ευκαιρία να το θέσουμε υπό αμφισβήτηση. 2. Διαμερίζουμε κάθε μία από τις δυσκολίες που εξετάζουμε σε όσα τμήματα είναι δυνατόν, και που θα είναι απαραίτητα για να την καλύτερη επίλυση. 3. Οδηγούμε με τάξη τις σκέψεις μας, αρχίζοντας από τα αντικείμενα τα πιο απλά και ευκολομάθητα, για να ανεβούμε σιγά-σιγά, όπως σε σκάλα, έως τις πιο σύνθετες γνώσεις. Και ακόμη θεωρούμε οτι υπάρχει τάξη και ανάμεσα σε αυτά που δεν προηγούνται καθόλου από φυσικού τους τα μεν από τα δε. 4. Κάνουμε παντού απαριθμήσεις τόσο πλήρεις, και επισκοπήσεις τόσο γενικές, ώστε να εξασφαλίσουμε οτι δεν παραλείψαμε τίποτε. Réné DesCartes 1636

11 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ 1. Προσδιορισμός του στόχου [Ερώτηση] 2. Συλλογή πληροφοριών [Πηγές, Βιβλιογραφία, Παρατηρήσεις, Δεδομένα] 3. Διατύπωση υποθέσεων 4. Πειράματα και συλλογή δεδομένων 5. Ανάλυση δεδομένων 6. Ερμηνεία δεδομένων και συναγωγή συμπερασμάτων, βάση για τη διατύπωση νέων υποθέσεων 7. Δημοσίευση αποτελεσμάτων 8. Επανέλεγχος [Και από άλλους ερευνητές] Η επιστημονική μέθοδος στην πράξη (οδηγίες) ‏

12 Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ

13


Κατέβασμα ppt "Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ ΗΜΕΡΙΔΑ Περιβάλλον: από την εκπαίδευση στην δράση 22 ΜΑΪΟΥ 2008 Μάριος Βαφειάδης Αναπληρωτής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google