Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεThaumas Miron Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
1)ΜΑΡΙΟΣ ΤΖΑΦΕΡΑΙ 2)ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΤΖΕΚΑΣ 3)ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΙΡΟΥΚΗΣ 4)ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:1)ΠΑΣΧΑΛΗΣ 2)ΠΕΤΡΙΔΗΣ
2
Μετά το τέλος του πολέμου άρχισε να συζητείται στους κόλπους της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) η διοργάνωση ενός ενιαίου πρωταθλήματος με κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Το νέο σχέδιο ονομάστηκε Formula A, όπου Φόρμουλα αναφέρεται σ' ένα σύνολο κανόνων, που πρέπει να τηρούνται από τις ομάδες, ενώ το Α (1 αργότερα) αναφέρεται στις προδιαγραφές των αυτοκινήτων που παίρνουν μέρος στο πρωτάθλημα. Την 1η Σεπτεμβρίου 1946 έγινε ο πρώτος δοκιμαστικός αγώνας Φόρμουλα 1 στο Τορίνο, υπό την επωνυμία Βαλεντίνο Γκραν Πρι, με νικητή τον ιταλό Ακίλε Βάρτσι, που οδηγούσε μια Αλφα-Ρομέο 158 Αλφέτα. Στις 2 Οκτωβρίου 1947 η FIA οργάνωσε ένα αγώνα Φόρμουλα 1, αρχής γενομένης από το 1950. Ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος διεξάγεται στις 13 Μαΐου 1950 στο Σίλβερστοουν. Νικητής είναι ο Τζιουζέπε Φαρίνα με Αλφα Ρομέο.Οι περισσότεροι αγώνες διαρκούν 500 χιλιόμετρα ή 5 ώρες και επιτρέπεται η αλλαγή οδηγών. Το 1954 θεσπίζονται νέοι κανονισμοί, οι οποίοι θα ισχύσουν μέχρι το 1960. Το 1958 μειώνεται το μήκος των αγώνων από τα 500 χλμ. ή τρείς ώρες σε 300 χλμ. ή δύο ώρες. Τη δεκαετία του '50 κυριάρχησε ο αργεντίνος Χουάν Μανουέλ Φάνχιο, που κατέκτησε 5 πρωταθλήματα. Το 1958 καθιερώθηκε το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
3
Τη δεκαετία του '80 η BMW είναι το πρώτο τούρμπο αυτοκίνητο που κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα (1983).Το 1980 ξεσπά διαμάχη για τον έλεγχο των αγώνων Φόρμουλα 1, μεταξύ της FOCA (Ένωση των Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Φόρμουλα 1) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας. Οι κατασκευαστές με επικεφαλής τον πανούργο Μπέρνι Έκλεστον θα κερδίσουν τη μάχη και την εμπορική εκμετάλλευση της Φόρμουλα 1. Τo 1981 o Ρον Ντένις αναλαμβάνει τη ΜακΛάρεν και η ομάδα παρουσιάζει το πρώτο μονοθέσιο από ανθρακονήματα, σχεδιασμένο από τον Τζον Μπάρναρντ. Ο γερμανός Μίκαελ Σουμάχερ, που κέρδισε το πρώτο του πρωτάθλημα το 1994 και το 2000 έδωσε στη Φεράρι τον πρώτο της τίτλο στο πρωτάθλημα οδηγών, έπειτα από 21 χρόνια.Η πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα ανήκει στον Μίκαελ Σουμάχερ και τη Φεράρι. Ο γερμανός έσπασε το ρεκόρ του Χουάν Μανουέλ Φάνχιο (5 πρωταθλήματα), κατακτώντας 7 και βαδίζει φέτος για το 8ο. Ακόμη, κατέρριψε το ρεκόρ νικών που είχε ο Αλέν Προστ (51), έχοντας ξεπεράσει τις 90.
4
Το άθλημα του μοτοκρός διαδόθηκε στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του 50 και 60, κυρίως στη Δυτική Ευρώπη. Οι περισσότερες εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν σε αγρούς και λιβάδια, και οι καλύτεροι αναβάτες ήταν από την Ευρώπη. Οι αγώνες συνήθως διαρκούσαν κοντά στα 40 λεπτά. Ένας αναβάτης ξεκινούσε στην εκκίνηση για να γυρίζει γύρω γύρω από μια χωμάτινη διαδρομή περίπου 4άρων χιλιομέτρων μέχρι να κλείσει καμιά 80αριά χλμ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Οι Γάλλοι, λάτρεις των 2 τροχών, τροποποίησαν λίγο τους κανονισμούς, προσθέτοντας λίγα αλματάκια και το ονόμασαν Moto Cross, προερχόμενο απο τις λέξεις "μοτοσικλέτα" και "διάσχιση".
5
Motocross ήρθε στις Ηνωμένες Πολιτείες στα μέσα-60, και η ιδέα ξεκίνησε με έναν άνθρωπο ονόματι Edison Dye. Παγκόσμιοι πρωτοπόροι Torsten Hallman, Bengt Aberg, Joel Robert, και ο Roger De Coster, μαζί με πολλούς άλλους μεγάλους αναβάτες. Roger De Coster είναι ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο motocross έγινε δημοφιλής στις ΗΠΑ. Το 1973, ο Jim Pomeroy έγινε ο πρώτος Αμερικανός που κέρδισε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross Grand Prix, συλλαμβάνοντας στον πρώτο γύρο στην Ισπανία της σειράς του παγκοσμίου πρωταθλήματος εκείνης της χρονιάς. Το 1982, ο Brad υπηρέτης έγινε ο πρώτος Αμερικανός που κέρδισε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross τίτλο, ιππασία για Suzuki στην κατηγορία των 500cc. Λίγες εβδομάδες αργότερα, ο Danny LaPorte έγινε ο δεύτερος Αμερικανός που κέρδισε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, καταλαμβάνοντας την σειρά 250cc οδηγώντας για την Yamah. Σήμερα το FIM Παγκόσμιο Motocross Grand Prix αποτελείται από 15 γύρους σε όλο τον κόσμο, και η ΑΜΑ Motocross αποτελείται από 12 γύρους σε όλη την ΗΠΑ.
6
Η δεκαετία του 1980 ήταν η δεκαετία των ράλι. Ποτέ έως τότε οι αγώνες ράλι δεν ήταν τόσο αποτελεσματικό μέσο δημοσίευσης τεχνικών πρωτοποριών. Δεν ήταν απλά θέμα εφαρμογής μίας ιδέας στην πράξη, αλλά μία δήλωση από ψηλά. Σε τεχνικούς όρους, η Audi ήταν τουλάχιστον δύο χρόνια μπροστά από τους ανταγωνιστές της, καθώς όλοι οι άλλοι εισήλθαν στη σεζόν του 1982 με τα συμβατικά συστήματα κίνησης δύο τροχών. Η Audi κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με την Michèle Mouton να χάνει τον τίτλο του κορυφαίου οδηγού στην τελευταία διαδρομή. Από το 1983 και μετά, υπήρχε μία μόνο κατηγορία για συναγωνισμό ράλι ανώτερου επιπέδου: το Group B, το οποίο επέτρεπε σημαντική τεχνική ελευθερία. Όλα έδειχναν μία πραγματικά αποφασιστική αναμέτρηση μεταξύ των δημιουργών της μόνιμης τετρακίνησης και των πιο φιλόδοξων μιμητών τους.
7
Διεθνές ράλλυ «Ακρόπολης». Ο Τύπος της Ευρώπης το έχει ονομάσει «το καλύτερο». Είναι από τους πιο δύσκολους και πιο ενδιαφέροντες αγώνες σε ολόκληρη την Ευρώπη. Τα 3.500 χιλιόμετρα περίπου της διαδρομής του πάνω σε άσφαλτο, χωματόδρομο και δύσβατους δρόμους που μόλις ξεχωρίζουν, του χάρισαν την φήμη του σκληρού. Και μαζί με αυτή του χάρισαν και την παγκόσμια αίγλη του. Το Ράλλυ Ακρόπολης είναι το ράλλυ όπου δοκιμάζεται η αντοχή και η ταχύτητα ή επιδεξιότητα και το αγωνιστικό πνεύμα. Χιλιάδες άνθρωποι έχουν δουλέψει στα 58 χρόνια της ζωής του, για να το ανεβάσουν στο σημερινό επίπεδο, ώστε να ξεχωρίσει από τις δεκάδες άλλα ευρωπαϊκά ράλλυ. Κόποι, θυσίες, προσπάθειες και χιλιάδες δυσκολίες είναι η συνταγή της επιτυχίας του. Η ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολης του εθνικού μας αγώνα περικλείει θρύλους, κατορθώματα και δράματα. Είναι μια ιστορία γραμμένη με πολύ ιδρώτα, κόπους αλλά και κέφι. Οι πρώτοι οργανωτές του προσπαθούσαν, με ανύπαρκτα σχεδόν μέσα να του δώσουν την μορφή αγώνα. Σήμερα πρέπει να είναι περήφανοι για το έργο τους.
8
Με 63 χρόνια της ιστορίας, το MotoGP είναι η παλαιότερη όλων Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού - πρώτο ετήσιο διαγωνισμό που έχει πραγματοποιηθεί το 1949. Από τις αρχές του 1900 Grands Prix μοτοσικλέτας πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες χώρες και το 1938 τον προκάτοχο του σημερινού FIM, η FICM (Fédération Internationale des Clubs Motocyclistes), ανακοίνωσε ένα Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Ωστόσο, η έναρξη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου διέκοψε τον ανταγωνισμό Tο πρωτο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας ξεκίνησε το 1949 κάτω από την επίβλεψη της FIM. Αν και τώρα θεωρείτε ως ένα από τα διασημότερα πρωταθλήματα δεν ξεκίνησε με αυτήν την αίγλη που ουσιαστικά την κατέχει τις τελευταίες 3 δεκαετίες. Στην πρώτη τους περίοδο τα MotoGP πλέον γύρισαν στους 4χρονους κινητήρες αφού όλοι οι κατασκευαστές παραδεχτήκαν ότι οι 2χρονοι δεν είχαν πλεονέκτημα πλέον στον ανταγωνισμό και θα τους χρησιμοποιούσαν μόνο στις 2 μικρές κατηγορίες των 125 και 250 κυβικών.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.