Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας της ομηρικής Οδύσσειας (Α γυμνασίου) της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου Από το Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό, τόμ. Β, ΠΕ 2 – Φιλόλογοι, σ

2 1) ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
1.1. Τίτλος (Θέμα) σεναρίου-σχεδίου 1.2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Γνωστικό αντικείμενο:…………. Ιδιαίτερη περιοχή γνωστικού αντικειμένου:………….. Συμβατότητα με το ΑΠΣ & το ΔΕΠΣ:………….. 1.3. Σκοπός & στόχοι του σεναρίου-σχεδίου Γενικός σκοπός:……. Επιμέρους στόχοι:…… Σε επίπεδο γνώσεων:…. Σε επίπεδο δεξιοτήτων:…. Σε επίπεδο στάσεων:…. Αξιοποίηση (ενδεχόμενη) των ΤΠΕ:…. Page  2

3 2) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
1.4. Προτεινόμενη εκπαιδευτική μέθοδος 1.5. Εκτιμώμενη διάρκεια Ώρα έναρξης:… Διάρκεια:…………. 2) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 2.1. Γενική περιγραφή Α) Φάσεις διδασκαλίας:...α, β, γ, δ. Β) Κυριότερες διδακτικές μέθοδοι-τεχνικές:…. Γ) Διδακτικό υλικό:… Βιβλιογραφικές πηγές:… 2.2. Υλικοτεχνική υποδομή 3) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Page  3

4 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1. 1
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Τίτλος–θέμα σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Οδυσσέας και Τηλέμαχος: σαν δύο άγνωστοι στο καλύβι του Εύμαιου. Μια πολυπρισματική προσέγγιση της πρώτης τους συνάντησης Page  4

5 1.2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές
Page  5

6 1.3. Σκοπός και στόχοι σεναρίου-σχεδίου διδ.
Page  6

7 1.3. Στόχοι (συνέχεια) Page  7

8 Αξιοποίηση εργαλείων ΤΠΕ;
Page  8

9 1.4. Προτεινόμενη εκπαιδευτική μέθοδος
Page  9

10 1.5. Εκτιμώμενη διάρκεια Page  10

11 2. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 2.1. Γενική περιγραφή
Page  11

12 Λογισμικό Ομηρικά έπη γυμνασίου
Page  12

13 Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…)
Page  13

14 Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…)
Page  14

15 Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…)
Page  15

16 Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…)
Page  16

17 Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές
Page  17

18 Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές (συνέχεια…)
Page  18

19 Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές (συνέχεια…)
Page  19

20 Γ) Διδακτικό υλικό Page  20

21 Page  21

22 Page  22

23 Page  23

24 Page  24

25 Page  25

26 2.2. Υλικοτεχνική υποδομή Page  26

27 3. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Page  27

28 Page  28


Κατέβασμα ppt "της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google