Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.

2 Search engine marketing (S.E.M.) • Ορίζεται ως η προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης. • Περιλαμβάνει διάφορες τεχνικές προώθησης, όπως Pay per click (PPC) και Search Engine Optimization (SEO). Case Study: Philly Dentistry 2

3 Search engine optimization (S.E.O.) • Διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας, ώστε να γίνεται αποτελεσματικότερη ανάγνωσή της από τις μηχανές αναζήτησης. Case Study: Philly Dentistry 3

4 Εφαρμογή: Philly Dentistry Οδοντιατρείο στη Philadelphia με ιδιοκτήτη τον Dr. Ken Circa Case Study: Philly Dentistry 4

5 Στόχοι Επιχείρησης Αύξηση πελατών προερχόμενων από το διαδίκτυο ή Αύξηση ποσοστού μετατροπής επισκεπτών ιστοσελίδας σε πελάτες (Conversion Rate) Case Study: Philly Dentistry 5

6 Πρώτος Ανασχεδιασμός Μέσα 2004  Βελτίωση της ποιότητας της ιστοσελίδας του οδοντιατρείου  Εύρεση και χρήση λέξεων-κλειδιών που δεν εμφανίζουν πολλά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης  Εξασφάλιση της εμφάνισης της σελίδας στην πρώτη θέση στα αποτελέσματα της αναζήτησης  Μείωση όσο το δυνατόν περισσότερο του χρόνου φόρτωσης της σελίδας. Case Study: Philly Dentistry 6

7 Υλοποίηση (1/2) • Έρευνα για σχετικές λέξεις-κλειδιά • Συσχέτιση URL και τίτλων με τις λέξεις-κλειδιά “Philadelphia Dentistry Home” αντί “Home” • Διάρθρωση σελίδων ανά υπηρεσία Case Study: Philly Dentistry 7

8 • Χρήση σλόγκαν, ερωτήσεων και εκκλήσεων για άμεση δράση στο περιεχόμενο των σελίδων • Καμπάνιες Ad-words για υψηλή θέση σε πληρωμένα αποτελέσματα. • Πληροφόρηση και προσφορά ευκαιριών μέσω της ιστοσελίδας Υλοποίηση (2/2) Case Study: Philly Dentistry 8

9 Αποτελέσματα (1/2) Στους 8 μήνες προώθησης • 1 η θέση στα φυσικά αποτελέσματα του Google • 1 η θέση στα πληρωμένα αποτελέσματα (PPC) του Google • 9 νέοι πελάτες ανά εβδομάδα Case Study: Philly Dentistry 9

10 10 Οπτικά Αποτελέσματα

11 • Πρόσληψη νέου προσωπικού • Μεταφορά σε καινούριο οδοντιατρείο Case Study: Philly Dentistry 11 Αποτελέσματα (2/2)

12 Δεύτερος Ανασχεδιασμός Τέλη 2007  Ανανέωση εμφάνισης  Προβολή προώθηση διαφορετικών υπηρεσιών  Περαιτέρω βελτιστοποίηση λόγου πελατών ως προς τους επισκέπτες  Διατήρηση υψηλής θέσης εμφάνισης σε μηχανές αναζήτησης  Ταχύτερη φόρτωση ιστοσελίδας Case Study: Philly Dentistry 12

13 • Χρησιμοποίηση των κύριων λέξεων-κλειδιών στον τίτλο του κώδικα της σελίδας. • Τοποθέτηση συνδέσμων με κύριες υπηρεσίες ψηλά στον κώδικα της σελίδας. Υλοποίηση (1/2) • Σύνθεση του meta tag της σελίδας ώστε να προωθούνται οι λέξεις-κλειδιά. Case Study: Philly Dentistry 13

14 Υλοποίηση (2/2) Προσθήκη φωτογραφίας του ίδιου του Dr. Circa, γεγονός που εμπνέει εμπιστοσύνη Ενσωμάτωση παρακινητικής φωτογραφίας στο λογότυπο Προσθήκη φόρμας γρήγορης επικοινωνίας Παράθεση επιτυχιών για αύξηση αξιοπιστίας Case Study: Philly Dentistry 14

15 Αποτελέσματα • 47 νέοι πελάτες κατά μέσο όρο την εβδομάδα 5,2 φορές περισσότεροι σε σχέση με το 2004 και 47 φορές σε σχέση με την αρχική κατάσταση. • Ραγδαία αύξηση επισκεψιμότητας ιστοχώρου • Ικανοποίηση Dr. Circa “The patient response from the website has been absolutely incredible! We are looking to expand our practice, including hiring more staff. Much gratitude and appreciation go to you and everyone from WSO who has helped us.” Case Study: Philly Dentistry 15

16 Συμπεράσματα (1/2) Οι τεχνικές S.E.M. και S.E.O. προσφέρουν: • Μεγάλη απόδοση επένδυσης • Ποιοτική επισκεψιμότητα • Οφέλη που διαρκούν σε μεγάλο χρονικό διάστημα και οδηγούν σε επιτυχία και περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης Case Study: Philly Dentistry 16

17 Case Study: Philly Dentistry 17 Συμπεράσματα (2/2) Η εξασφάλιση ενός επιτυχούς αποτελέσματος απαιτεί:  Παρακολούθηση της θέσης εμφάνισης της σελίδας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.  Συχνός εκσυγχρονισμός ιστοσελίδας  Η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρονται (ηλεκτρονικών και μη)

18 Philly Dentistry : 2012 Case Study: Philly Dentistry 18

19 Προτάσεις Οι προκλήσεις δεν τελειώνουν ποτέ… o Επέκταση της διαφημιστικής καμπάνιας στα social media o Χρησιμοποίηση προωθητικών viral video o Mobile εφαρμογές Case Study: Philly Dentistry 19

20 Thank you. Case Study: Philly Dentistry 20


Κατέβασμα ppt "Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google