Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
για την περίοδο Εισηγητής:

2 Περιεχόμενα 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο

3 Περιεχόμενα 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο

4 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Ελλιπής η εικόνα... Εξαιρετικά περιορισμένη η ανταπόκριση των ξενοδόχων στην έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ με αποτέλεσμα να υποεκτιμάται η τουριστική κίνηση της Νάξου Ομοίως και στη δική μου Διενεργούμε με το Σύλλογο Ξενοδόχων έρευνα ικανοποίησης σε αναχωρούντες επισκέπτες στο λιμάνι Πολύ χρήσιμες οι συνεντεύξεις Ιουνίου-Ιουλίου

5 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Ποσοτιαία κατανομή διανυκτερεύσεων στα ξενοδοχεία της Νάξου ανά εθνικότητα το και το 2009 (πηγή: ΕΣΥΕ)

6 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Διανυκτερεύσεις ανά κλίνη στα ξενοδοχεία της Νάξου κατά την περίοδο (πηγή: ΕΣΥΕ)

7 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Κίνηση στα ξενοδοχειακά καταλύματα της Νάξου κατά εθνικότητα πελατών το (πηγή: ΕΣΥΕ)

8 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Εξελίξεις... Κάποιες αγορές της Νάξου συρρικνώθηκαν (π.χ. αναφέρθηκαν της Γερμανίας και της Σκανδιναβίας) Η κρίση μείωσε τις επισκέψεις Ελλήνων Οι low-cost εταιρίες δίνουν νέο ενδιαφέρον στο island hopping Ωστόσο η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες παραμένουν πιο ελκυστικές παρά ποτέ!

9 Έρευνα Ανάγκη να παγιωθούν κατ’ ελάχιστον οι εξής έρευνες:
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Έρευνα Ανάγκη να παγιωθούν κατ’ ελάχιστον οι εξής έρευνες: Έρευνα ικανοποίησης σε αναχωρούντες τουρίστες Έρευνα σε ξενοδοχειακά καταλύματα Σύντομη έρευνα σε όλες τις προκαθορισμένες επαγγελματικές συναντήσεις (σε εκθέσεις, συνέδρια κοκ.) Έρευνα ικανοποίησης σε όσους μετάσχουν σε press trips και fam trips Επερωτήσεις μέσω Facebook

10 Περιεχόμενα 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο

11 Περιεχόμενα 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο

12 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Στρατηγική αντίληψη για το μάρκετινγκ της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων Ανάγκη για αλλαγή Περισσότερη αποτελεσματικότητα με την αποφυγή ενεργειών που δεν έφεραν καλά αποτελέσματα Περισσότερος επαγγελματισμός με την ενεργοποίηση του Τμήματος Τουρισμού Πιο φιλόδοξη προσέγγιση με την υιοθέτηση αυστηρότερων προδιαγραφών Δημιουργία από το Δήμο επιχειρηματικών ευκαιριών για τις τοπικές επιχειρήσεις ➡ Πρόγραμμα προβολής βασισμένο στη διεθνή εμπειρία αλλά – δυστυχώς – πρωτόγνωρο για τα νησιωτικά δεδομένα

13 Στρατηγικοί Στόχοι Στόχος Πώς;
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Στρατηγικοί Στόχοι Στόχος Πώς; 1. Διαφοροποίηση των πέντε νησιών του Δήμου από τους άλλους νησιωτικούς προορισμούς στην Ελλάδα και άλλες μεσογειακές χώρες Ανάπτυξη αντίστοιχου storytelling Υιοθέτηση ιδιαίτερης αισθητικής μέσω των κειμένων, των φωτογραφιών κοκ. 2. Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Επιθετικότερη ανάδειξη των αντίστοιχων δραστηριοτήτων Προσέλκυση τουριστικής πελατείας που ταξιδεύει τους πλάγιους μήνες 3. Εδραίωση της Νάξου μεταξύ των κορυφαίων οικογενειακών, πεζοπορικών και γαστρονομικών προορισμών της Μεσογείου Ανάπτυξη προϊόντων Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων Ενέργειες προβολής 4. Εδραίωση των Μικρών Κυκλάδων ως απόλυτων εναλλακτικών προορισμών 5. Ανάδειξη της πολυμορφίας της Νάξου («Τα έχει όλα»)

14 Αγορές-Στόχοι Αγορές πρώτης προτεραιότητας ως προς την ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Αγορές-Στόχοι Αγορές πρώτης προτεραιότητας ως προς την ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ Ελλάδα Γερμανία – Αυστρία – Ελβετία Γαλλία Ιταλία Σκανδιναβικές Χώρες Βρετανία Αγορές πρώτης προτεραιότητας ως προς τα ΕΙΔΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ Οικογένειες με παιδιά «Δραπέτες» Πεζοπόροι Island Hoppers

15 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Στοιχεία προς αξιοποίηση στη νέα τουριστική ταυτότητα της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων αυθεντικότητα και φιλόξενοι κάτοικοι κορυφαίες παραλίες σε μεγάλο αριθμό και για όλα τα γούστα ηρεμία και απόδραση από τους πολύβουους τουριστικούς τόπους (ιδίως στις Μικρές Κυκλάδες) σημαντικά ιστορικά μνημεία στη Νάξο προσιτές τιμές ολοκληρωμένος προορισμός με πολλές επιλογές (Νάξος) ιδανικές συνθήκες για οικογενειακές διακοπές, πεζοπορία και θαλάσσια σπορ (ιδίως η Νάξος) εξαιρετική κουζίνα (Νάξος) και φρέσκο ψάρι σε προσιτή τιμή (Μικρές Κυκλάδες) εντυπωσιακή ενδοχώρα με πολύ πλούσια φύση και παραδοσιακά χωριά (στη Νάξο) (περισσότερες λεπτομέρειες στις σχετικές προσκλήσεις)

16 Μείγμα Μάρκετινγκ από τη σκοπιά του Δήμου βλ. 3.2 βλ. 3.3 όχι βλ. 3.1
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Μείγμα Μάρκετινγκ από τη σκοπιά του Δήμου Προϊόν βλ. 3.2 βλ. 3.3 Τιμή όχι Προβολή βλ. 3.1 βλ. 3.4 Διανομή βλ. 3.5

17 Στρατηγική αντίληψη για το μάρκετινγκ της Νάξου
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Στρατηγική αντίληψη για το μάρκετινγκ της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων Αποτελεσματική προσέγγιση και των τριών βασικών μας ακροατηρίων: Καταναλωτές-τουρίστες στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το λεγόμενο travel trade Τα μέσα ενημέρωσης Επίσης: Οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις

18 Στρατηγική αντίληψη για το μάρκετινγκ της Νάξου
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Στρατηγική αντίληψη για το μάρκετινγκ της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων Μεγάλη έμφαση στο content υψηλής ποιότητας που είναι αναγκαίο για ένα δυναμικό storytelling και για πολλή δωρεάν δημοσιότητα και προβολή (δηλ. κείμενα, φωτογραφίες, χάρτες, βίντεο, γραφικά) π.χ. μέσω: δελτίων τύπου Διαδικτύου κοινωνικών δικτύων ΕΟΤ και Περιφέρειας και άλλα στη λογική του content seeding Γι’ αυτό και εισαγάγουμε την έννοια της επικοινωνιακής υποδομής

19 Περιεχόμενα 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο

20 Περιεχόμενα 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο

21 Ενότητες του σχεδίου δράσης
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Ενότητες του σχεδίου δράσης 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων 3.4 Ενέργειες προβολής 3.5 Συνεργασία με τα κανάλια διανομής 3.6 Λειτουργία του Γραφείου Τουρισμού 3.7 Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης 3.8 Προϋπολογισμός

22 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής Έχουν ήδη δρομολογηθεί (βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών): 3.1.1 Λογότυπα 3.1.2 Κείμενα 3.1.3 Φωτογραφίες 3.1.4 Ιστοσελίδα Εκκρεμεί: 3.1.5 Χάρτες Για κάθε παραδοτέο έχουν οριστεί ιδιαίτερα απαιτητικές προδιαγραφές.

23 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής 3.1.1 Λογότυπα Έχει ξεκινήσει μια ιδιαίτερα απαιτητική λογοτύπιση με σκοπό να αναδειχθεί για πρώτη φορά η τουριστική πολυμορφία του Δήμου. Υπάρχουν δύο επίπεδα λογοτύπισης: Λογοτύπιση των πέντε νησιών Λογοτύπιση των διακριτών τουριστικών προϊόντων Αναμενόμενος χρόνος ολοκλήρωσης Δεκέμβριος 2012

24 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής 3.1.2 Κείμενα Έχει ξεκινήσει μια ιδιαίτερα συστηματική καταγραφή όλων των θεμάτων τουριστικού ενδιαφέροντος που σχετίζονται με τα πέντε νησιά καθώς και η συγγραφή των αντίστοιχων περιγραφών στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες προς τις κειμενογράφους ως προς το επιθυμητό τελικό προϊόν καθώς και ως προς την οργάνωση αυτού του πολύ μεγάλου όγκου πληροφοριών. Ήδη έχουν κινητοποιηθεί κάτοικοι και φορείς των πέντε νησιών για να συγκεντρώσουν πληροφορίες και ήδη διαθέσιμα κείμενα. Αναμενόμενος χρόνος ολοκλήρωσης Φεβρουάριος 2013

25 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής 3.1.3 Φωτογραφίες Γίνονται δύο παράλληλες δράσεις: Συλλογή υφιστάμενου φωτογραφικού υλικού από επιχειρήσεις και φορείς Ανάθεση μιας συστηματικής φωτογράφησης των πέντε νησιών σε ανάδοχο Αναμενόμενος χρόνος ολοκλήρωσης Ιούνιος 2013

26 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής 3.1.4 Ιστοσελίδα Σε εξέλιξη ο σχετικός διαγωνισμός Με ιδιαίτερα υψηλές προδιαγραφές, προκειμένου να αναδειχθούν με πληρότητα τα πέντε νησιά Αναμενόμενος χρόνος ολοκλήρωσης Φεβρουάριος 2013

27 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής 3.1.5 Χάρτες Απόκτηση καλαίσθητων ηλεκτρονικών χαρτών Αξιοποίηση των χαρτών ως βασικού μέσου για να «οπτικοποιηθεί» ο μεγάλος πλούτος τουριστικών πόρων και δραστηριοτήτων που προσφέρουν τα πέντε νησιά Συνεργασία με τον ανάδοχο για την ενσωμάτωση μεγάλου όγκου πληροφοριών σε διακριτά θεματικά layers Περίοδος υλοποίησης Δεκέμβριος 2012 – Μάρτιος 2013

28 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.1 Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής Κινητοποίηση των δημοτών και των φορέων από τα πέντε νησιά ώστε να εισφέρουν: Πληροφορίες κάθε μορφής Κείμενα Βιβλία Φωτογραφίες Συνταγές Στοιχεία για το Τουριστικό Ημερολόγιο κ.ά. … μέσα από εκδηλώσεις, το Facebook και ανακοινώσεις στον τύπο.

29 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs 3.2.2 Tουριστικό Ημερολόγιο
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs 3.2.2 Tουριστικό Ημερολόγιο 3.2.3 Γιορτή Γαστρονομίας 3.2.4 Διαδρομές και πολυήμερα ταξιδιωτικά προγράμματα

30 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs Τα product clubs αποτελούν δίκτυα συνεργασίας επιχειρήσεων και φορέων της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων που στοχεύουν στην ίδια αγορά. Προτείνεται η σύστασή τους με πρωτοβουλία του Δήμου, ο οποίος σταδιακά θα τα ενεργοποιήσει εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από πλευράς των τοπικών επιχειρήσεων και φορέων. Μέσω των product clubs ο Δήμος δημιουργεί αναπτυξιακές ευκαιρίες και βοηθά τις τοπικές επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους. Για κάθε product club ξεχωριστά θα γίνει από πλευράς του Δήμου μια δημόσια πρόσκληση προς τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και φορείς. Η πρόσκληση θα περιλαμβάνει και τυχόν ποιοτικές ή άλλες προδιαγραφές για τη συμμετοχή στο product club. Εφόσον συγκεντρωθεί ικανός αριθμός συμμετεχόντων, θα προχωρήσει η σύσταση εκάστου product club. Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Νοέμβριος 2012

31 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs Προτείνεται η σύσταση κατ’ αρχήν οκτώ product clubs. Πρόκειται για product clubs, τα οποία: είτε απευθύνονται σε αγορές με σημαντική ζήτηση (π.χ. οικογένειες με μικρά παιδιά, πεζοπόροι κοκ.) είτε αναβαθμίζουν την εικόνα της Νάξου στη διεθνή τουριστική αγορά (π.χ. Gourmet, Boutique) Aναλόγως της ανταπόκρισης και της επιτυχίας των αρχικών product clubs μπορεί να εξεταστεί η σύσταση και επιπλέον product clubs όπως λ.χ. για αγροτουρισμό, για ιστιοπλοΐα, για την αγορά της κρουαζιέρας κοκ.

32 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό
3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs

33 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs Προτεινόμενα product clubs (Ι) Naxos Family: Μέλη μπορούν να γίνουν οι επιχειρήσεις – ιδίως τουριστικά καταλύματα και τουριστικά γραφεία – που προσφέρουν εγκαταστάσεις και υπηρεσίες ειδικά για οικογένειες με μικρά παιδιά. Μέσω αυτού του product club θα προβληθούν επίσης οι παραλίες που είναι ασφαλείς για παιδιά. Τα κριτήρια συμμετοχής θα είναι στη λογική αντίστοιχων πρωτοβουλιών σε άλλες χώρες (π.χ. Naxos Ηiking: Μέσω αυτού του product club θα προβληθεί αφενός όλο το δίκτυο διαδρομών πεζοπορίας στα πέντε νησιά του Δήμου και αφετέρου οι επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες σε πεζοπόρους (π.χ. τουριστικά γραφεία). Μέσω αυτής της δράσης πρέπει επίσης να προωθηθεί η ενοποίηση του δικτύου μονοπατιών, το οποίο χαρακτηρίζεται από πολυδιάσπαση και απουσία ενιαίας λογικής (βλ. λ.χ. τις πινακίδες). Ενεργό ρόλο στο πλαίσιο αυτού του product club θα κληθούν να παίξουν οι Κοινότητες.

34 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs Προτεινόμενα product clubs (IΙ) Naxos Watersports: Ανοικτό σε επιχειρήσεις που προσφέρουν εξειδικευμένες υπηρεσίες σε όσους ασχολούνται με καταδύσεις, με windsurfing, με kite surfing κοκ. Naxos Gourmet: Αυτό το product club μπορεί να περιλάβει επιχειρήσεις όχι μόνο από τον τουριστικό τομέα (ξενοδοχεία, εστιατόρια) αλλά επίσης τοπικούς παραγωγούς τροφίμων και ποτών και εμπορικά καταστήματα που προσφέρουν ναξιώτικη γαστρονομία στην καλύτερή της εκδοχή. Για την επιλογή των μελών μπορούν να αξιοποιηθεί η εμπειρία από την πρωτοβουλία AegeanCuisine. Το product club θα μπορούσε κάλλιστα να μετεξελιχθεί σε ένα σύστημα πιστοποίησης/προβολής των τοπικών προϊόντων Naxos Weddings: Για την καθιέρωση των πέντε νησιών του Δήμου ως δημοφιλών προορισμών για γάμους θα προβληθούν αφενός όλες οι ελκυστικές τοποθεσίες για θρησκευτικούς και πολιτικούς γάμους και αφετέρου οι επιχειρήσεις που εμπλέκονται στη διοργάνωση γάμων και βαπτίσεων.

35 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs Προτεινόμενα product clubs (IΙI) Naxos Culture: Σε αυτό το product club μπορούν να μετάσχουν όλοι οι φορείς και οι ιδιώτες που διοργανώνουν πολιτιστικές εκδηλώσεις. Naxos Meetings: Αυτό το product club θα περιλαμβάνει όλους τους συνεδριακούς χώρους που λειτουργούν στα πέντε νησιά του Δήμου καθώς και τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με τη διοργάνωση και υποστήριξη συνεδρίων. Naxos Boutique: Σε αυτό το product club μπορούν να δραστηριοποιηθούν όσες επιχειρήσεις προσφέρουν διακοπές με πολυτέλεια και στιλ και απευθύνονται στην αντίστοιχη πελατεία όπως λ.χ. ξενοδοχεία, εστιατόρια, εμπορικά καταστήματα, spa κοκ.

36 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.1 Product Clubs Τρόπος οργάνωσης των product clubs Όλες οι μετέχουσες επιχειρήσεις και φορείς θα προβάλλονται ισότιμα. Σε κάθε product club θα οριστεί ένα άτομο ως συντονιστής (από το Δήμο, από τα μέλη του product club ή ένα τρίτο πρόσωπο). Για κάθε product club θα ετοιμαστεί ένα σχέδιο δράσης για την καλύτερη δυνατή προβολή της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων στην αντίστοιχη αγορά. Η προβολή θα γίνει: μέσω των εργαλείων μάρκετινγκ που ούτως ή άλλως χρησιμοποιεί ο Δήμος για τη συνολική τουριστική προβολή του (ιστοσελίδα, newsletter, Facebook και άλλες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, δελτία τύπου, δημοσιογραφικά ταξίδια και fam trips κοκ.) ενδεχομένως μέσω επιπρόσθετων ενεργειών μάρκετινγκ που θα καλυφθούν – εφόσον χρειαστεί – από εισφορές των μελών του product club (π.χ. για τη συμμετοχή σε θεματική τουριστική έκθεση).

37 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.2 Τουριστικό ημερολόγιο
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.2 Τουριστικό ημερολόγιο ... με τη βοήθεια όλης της τοπικής κοινωνίας Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Νοέμβριος 2012

38 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.3 Γιορτή γαστρονομίας
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.3 Γιορτή γαστρονομίας Διάφορες εναλλακτικές προσεγγίσεις Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Οκτώβριος 2013

39 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.2 Ανάπτυξη προϊόντων 3.2.4 Διαδρομές και πολυήμερα ταξιδιωτικά προγράμματα Προτάσεις: για διαμονή διαφορετικής διάρκειας για διαφορετικά νησιά (και εκτός Δήμου) για άτομα με διαφορετικά ενδιαφέροντα και ανάγκες Χρήσιμο εργαλείο: για αύξηση μέσης παραμονής για άμβλυνση της εποχικότητας για διάχυση της τουριστικής δαπάνης και στις λιγότερο ευνοημένες περιοχές Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Δεκέμβριος 2012

40 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων Όχι με επιβολή αλλά με επιβράβευση όσων κάνουν καλή δουλειά (και βεβαίως με έλεγχο νομιμότητας όπου απαιτείται) 3.3.1 Εκπαίδευση και Κατάρτιση 3.3.2 Naxos Concierge 3.3.3 Tουριστικά Βραβεία Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

41 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων 3.3.1 Εκπαίδευση και Κατάρτιση Ετήσια διοργάνωση σεμιναρίων κατόπιν διαβούλευσης με τους επαγγελματικολυς φορείς για την επιθυμητή θεματολογία Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Μάρτιος 2013

42 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων 3.3.2 Naxos Concierge Ξέρουμε να «πουλάμε» σωστά και αποτελεσματικά τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες; Έχουμε τα κατάλληλα επιχειρήματα και το κατάλληλο υλικό για να πείσουμε τους δυνητικούς μαςεπισκέπτες; Εκπαίδευση και πιστοποίηση επαγγελματιών σε τρεις τομείς: Σε βάθος γνώση των πέντε νησιών του Δήμου Τεχνικές εξυπηρέτησης των επισκεπτών Τεχνικές προβολής του προορισμού Θα προηγηθεί διερεύνηση του ενδιαφέροντος για ένα τέτοιο πρόγραμμα εκπαίδευσης και πιστοποίησης Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Ιανουάριος 2014

43 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.3 Ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων 3.3.3 Tουριστικά Βραβεία Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Δύο προσεγγίσεις: Ψηφοφορία του κοινού Μystery guest inspections and evaluations Εν καιρώ θα γίνει η σχετική συζήτηση Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Οκτώβριος 2013

44 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.1 Ενέργειες δημοσιότητας (Press relations)
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.1 Ενέργειες δημοσιότητας (Press relations) 3.4.2 Διαδικτυακό μάρκετινγκ 3.4.3 Διαφήμιση 3.4.4 Παραγωγή φυλλαδίων 3.4.5 Παρουσία σε εκθέσεις Αναλόγως των διαθέσιμων κονδυλίων μπορούν να προβλεφθούν και πρόσθετες ενέργειες

45 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.1 Ενέργειες δημοσιότητας (Press relations)
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.1 Ενέργειες δημοσιότητας (Press relations) Το πιο αποδοτικό εργαλείο του μάρκετινγκ! Συστηματική διανομή δελτίων τύπου και προσχεδίων άρθρων Τακτική διοργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (press trips) Ανοικτή πρόσκληση φιλοξενίας σε δημοσιογράφους Επιδίωξη συνεντεύξεων Συνεντεύξεις τύπου Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Ιανουάριος 2013

46 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.2 Διαδικτυακό μάρκετινγκ
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.2 Διαδικτυακό μάρκετινγκ Συνεχής εμπλουτισμός και αναβάθμιση της τουριστικής ιστοσελίδας Τακτική αποστολή ηλεκτρονικού newsletter σε ευρύ κύκλο αποδεκτών Συνεχής παρουσία του Δήμου στα κοινωνικά δίκτυα (με διαγωνισμούς, ψηφοφορίες, κληρώσεις δώρων κοκ.) Παραγωγή viral video Ιδιαίτερη στόχευση στους ομογενείς και αξιοποίησή τους ως τουριστικούς πρεσβευτές των νησιών μας Εκτός από τα παραπάνω βασικά εργαλεία θα αξιοποιηθούν και όποιες άλλες τεχνικές διαδικτυακής προβολής ανακύψουν στην πορεία. Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Ιανουάριος 2013

47 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.3 Διαφήμιση
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.3 Διαφήμιση Η διαφήμιση δεν πρέπει να είναι διακριτική και ήπια. Αντιθέτως, πρέπει να είναι: είτε τρόπον τινά προκλητική και ασυνήθιστη είτε να δελεάζει με ελκυστικές προσφορές (ενταγμένη στο tactical marketing, π.χ.προβάλλοντας μια ειδική προσφορά ξενοδοχείων, ακτοπλοϊκών εταιριών κοκ.) Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Φεβρουάριος 2013

48 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.4 Παραγωγή φυλλαδίων
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.4 Παραγωγή φυλλαδίων Ολιγοσέλιδο Ιmage brochure Πολυσέλιδος οδηγός Νάξου Πολυσέλιδος οδηγός Μικρών Κυκλάδων Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Ιανουάριος 2013

49 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.5 Παρουσία σε εκθέσεις
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.4 Ενέργειες προβολής 3.4.5 Παρουσία σε εκθέσεις Συνετή συμμετοχή σε εκθέσεις Κατάλληλη προετοιμασία και επιδίωξη επαγγελματικών συναντήσεων Λόγω μεγέθους της αγοράς προτείνεται η συμμετοχή στις εκθέσεις ITB, WTM και ΒΙΤ Ενδεχομένως συμμετοχή σε θεματικές εκθέσεις μέσω των product clubs Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Νοέμβριος 2012

50 3.5 Συνεργασία με τα κανάλια διανομής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.5 Συνεργασία με τα κανάλια διανομής Συστηματική ενημέρωσή τους για οτιδήποτε προσφέρουν τα νησιά του Δήμου, ιδίως στους specialist tour operators Συναντήσεις σε εκθέσεις και ενδεχομένως με επισκέψεις στα γραφεία τους Φιλοξενία τουριστικών επαγγελματιών π.χ. στο πλαίσιο fam trips Ο Δήμος την αρχική επαφή, οι επιχειρήσεις την τελική πώληση. Προτεινόμενος χρόνος έναρξης Φεβρουάριος 2013

51 3.6 Λειτουργία του Γραφείου Τουρισμού του Δήμου
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.6 Λειτουργία του Γραφείου Τουρισμού του Δήμου Αναλύονται οι εξής πτυχές: Λειτουργία σαν συντακτική ομάδα ενός περιοδικού Θέματα δεοντολογίας: Χειρισμός των πάσης μορφής requests Συγκεκριμένες αναφορές σε επιχειρήσεις Στελέχωση Εξοπλισμός

52 3.8 Προϋπολογισμός τουριστικής προβολής
1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο 3.8 Προϋπολογισμός τουριστικής προβολής Βασικό σενάριο Ευρώ Προτείνονται επιπλέον ενέργειες για πρόσθετα κονδύλια

53 1. Η αγορά 2. Το σκεπτικό 3. Το σχέδιο Ανάγκη να κινητοποιηθεί η τοπική κοινωνία και ιδίως οι άμεσα ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις Το ζητούμενο: Να παρουσιάσουμε τα νησιά μας με τρόπο ολοκληρωμένο, ελκυστικό και ιδιαίτερο

54 Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή σας!
Ερωτήσεις – Συζήτηση


Κατέβασμα ppt "Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google