Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

‘ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ’

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "‘ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ’"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ‘ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ’

2 Ο φιλόσοφος Αναξαγόρας ζήτησε για χάρη την μέρα που θα πεθάνει να σχολάσουν τα παιδιά από τα μαθήματα και να τα αφήσουν να παίξουν…

3 ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Να γίνει κατανοητή η σημασία του παιχνιδιού για την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου. Να φανεί ότι η ανάγκη του παιχνιδιού για το παιδί είναι διαχρονική και παγκόσμια. Μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά κοινωνικοποιούνται και μαθαίνουν να συνεργάζονται.

4 ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ

5 Παίζω σημαίνει δρω ελεύθερα αυθόρμητα με βάση κάποιους κανόνες, στα πλαίσια εθίμων, τελετών, γιορτών, ελεύθερου χρόνου, ψυχαγωγικών απολαύσεων ή άλλων ευκαιριών, μόνος μου ή με άλλους μαζί, προς δική μου ή κοινή απόλαυση. Το παιχνίδι αποτελεί χαρούμενη, θεληματική και ελεύθερη δραστηριότητα του παιδιού αλλά στηρίζεται και στην επιδίωξη απόκτησης αυτοπεποίθησης. Το παιδί όταν παίζει, χάνει την αίσθηση του χρόνου, βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τον εσωτερικό του κόσμο, ταυτίζεται σε αυτό που κάνει. Ακόμη μέσα από το οργανωμένο παιχνίδι το παιδί εκτονώνεται, κινείται, εκφράζεται, ενεργοποιείται, εξελίσσεται, ψυχαγωγείται και κοινωνικοποιείται. Τέλος αναπτύσσει και καλλιεργεί τις κινητικές και συντονιστικές ικανότητές του

6 Το παιχνίδι στο πέρασμα του χρόνου

7 Μια αναφορά στα: Παιχνίδια του χθες
Μια αναφορά στα: Παιχνίδια του χθες Πατίνι με ρουλεμάν: Η δυσκολία ήταν να βρεθούν τα ρουλεμάν. Απο κεί και πέρα υπήρχαν οι... ειδικοί που βοηθούσαν στην δύσκολη αυτή κατασκευή. Οι τελευταίες καλιτεχνικές πινελιές ήταν συνήθως μπεντόλιρες που μπροκώναμε στη φάτσα. Αγαπημένες πίστες ήταν οι αμαξωτές με ελαφρά κατηφόρα. Δύσκολα μπορεί να ξεχάσει κανείς την "τραβάγια" που έκαναν τα πατίνια στο κατήφορο. Τσούρλι με μπαγκιονέτα: Τσούρλι με μπαγκιονέτα: Το φτιάχναμε απο πολύ χοντρό τέλι κρεβατίνας και για τροχό βρίσκαμε απο κανένα πεταμένο παιδικό καροτσάκι. Πολύ αγαπημένο παιχνίδι, καθώς διανύαμε με αυτό ατέλειωτα χιλιόμετρα ενώ για να δοκιμάζουμε την δεξιοτεχνία μας φτιάχναμε ειδικές "πίστες" αγώνων. Τσούρλι με μεγάλο τροχό ή τσέρκι που τα κυλούσαμε με ένα σκέτο ξύλο. Ακολουθώντας τον γενικό κανόνα που έλεγε ότι οτιδήποτε ήταν στρογγυλό έπρεπε να κυλάει, βρίσκαμε και το αντίστοιχο εργαλείο. Εδώ τα πράγματα ήταν μάλλον απλά καθώς με ένα κομμάτι ξύλο το παιχνίδι ήταν έτοιμο.

8 Μια αναφορά στα: Παιχνίδια του σήμερα
Μια αναφορά στα: Παιχνίδια του σήμερα Lego και Playmobil Τα λόγια είναι περιττά για τα αγαπημένα τουβλάκια και για τα μικροσκοπικά ανθρωπάκια των δύο εταιριών που μπήκαν σε κάθε σπίτι. Αν μοιράζαμε όλα τα τουβλάκια Lego στον πληθυσμό της Γης, ο καθένας μας θα έπαιρνε από 62 τουβλάκια. Τόσες είναι περίπου και οι διαφορετικές σειρές Playmobil που έχουν δημιουργηθεί, σκορπίζοντας παντού ανθρωπάκια χωρίς μύτη. Transformers Εξωγήινες μηχανές που μπορούν να μετατραπούν σε γήινα οχήματα. Η ιδέα όχι μόνο έπιασε, αλλά έκανε εκατομμύρια αγόρια να βγάζουν ήχους κινητήρα από το στόμα τους παίζοντας και το Hollywood να επενδύσει εκατομμύρια δολάρια στις φαντασμαγορικές ταινίες, που γίνονται blockbusters ακόμη και στον 21ο αιώνα. Μικρό μου πόνυ Μπαίνουμε στην μαγική δεκαετία του ’80, η οποία συνέδεσε άρρηκτα τα παιχνίδια της με τηλεοπτικές σειρές. Μία από αυτές, το «Μικρό μου πόνυ», συγκίνησε κάθε κοριτσάκι που μεγάλωσε εκείνη την δεκαετία και τα αντίστοιχα χρωματιστά αλογάκια με τα χαριτωμένα ονόματα, τις καρδούλες και το glitter πάνω τους έγιναν αχώριστοι φίλοι τους, ενώ το τραγουδάκι που τα συνόδευε ακούγεται με νοσταλγία ακόμη και σήμερα.

9 Μια αναφορά στα: Παιχνίδια του χθες και του σήμερα
Μια αναφορά στα: Παιχνίδια του χθες και του σήμερα <Αιώρα>, η γνωστή κούνια ή κρεμάστρα <Κώνος>, ή< στρόμβος>, <στρόβιλος>, <ρόμβος>, <βόμβυκας> Η γνωστή σβούρα <Κρυπτίνδα>ή<αποδιδρασκίνδα> ή<μυίνδα>, το γνωστό κρυφτό <Σοινάκι>,  το γνωστό μας σχοινάκι που παίζεται από ένα η περισσότερα άτομα. <Κρικηλασία>,παιγνίδι με κρίκο, τροχό, το σημερινό στεφάνι, το τσέρκι.

10 Δάσκαλοι Μαθητές ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Είχατε αρκετό ελεύθερο χρόνο για να παίζετε; Παίζετε στον ελεύθερο χρόνο σας; Πόσες ώρες αφιερώνατε καθημερινά στο παιχνίδι; Πόσες ώρες την ημέρα αφιερώνετε στο παιχνίδι;

11 Τι είδους παιχνίδια παίζατε στα διαλείμματα του σχολείου;
Τι παιχνίδια παίζετε στα διαλείμματα του σχολείου;

12 Σας αγόραζαν παιχνίδια οι γονείς σας ή φτιάχνατε και κάποια μόνοι σας;
Τι είδους παιχνίδια ζητάτε από τους γονείς σας να σας αγοράσουν; Από άτομα της ηλικίας σας μαθαίνατε πιο συχνά καινούργια παιχνίδια; Παιχνίδια μαθαίνετε από συνομήλικους ή από μεγαλύτερους;

13 Περισσότερο παίζατε στο σπίτι σας ή στην ύπαιθρο;
Παίζετε περισσότερο σπίτι ή έξω; Ποιό ήταν το αγαπημένο σας παιχνίδι; Ποιο είναι το αγαπημένο σας παιχνίδι;

14 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠO ΧΩΡΑ ΣΕ ΧΩΡΑ
Το παιχνίδι από χώρα σε χώρα

15 ΚΙΜ Το ΚΙΜ έχει χώρα προέλευσης το Μπαγκλαντές και είναι από τα παιχνίδια τα οποία χρειάζονται μεγάλη παρατηρητικότητα. Στο παιχνίδι παίρνουν μέρος από 10 παίχτες και πάνω και από 9χρονών και πάνω.

16 ΣΛΑΛΟΜ ΜΕ ΔΕΜΕΝΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ
Από την Ευρώπη επιλέξαμε το παιχνίδι Σλάλομ με δεμένα τα μάτια, το οποίο κατάγεται από την Τσεχία. Σε αυτό το παιχνίδι, παίρνουν μέρος από 4 παίχτες και πάνω, ηλικίας από 10 χρονών. Σχηματίζονται δύο ομάδες, που η κάθε μια έχει έναν κυνηγό και έναν οδηγό

17 ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΠΥΡΓΟΣ Το παιχνίδι μπάλα και πύργος έχει χώρα προέλευσης τη Κένυα. Παίρνουν μέρος τρεις παίχτες ή δύο ισομελείς ομάδες.

18 Ο ΣΙΜΩΝ ΛΕΕΙ Από την Αμερική και συγκεκριμένα από τον Παναμά προέρχεται το παιχνίδι Ο Σίμων λέει. Σε αυτό το παιχνίδι μπορούν να πάρουν μέρος παίχτες ηλικίας από 4 χρονών και άνω. Μπορεί να παιχτεί σε οποιοδήποτε μέρος

19 Παραδοσιακά παιχνίδια

20 Ερωτηματολόγια Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου
Ερωτηματολογιο Δημοτικου Ερωτηματολογιο Γυμναςιου Λυκειου

21 Ερωτηματολόγια Δημοτικού- Γυμνασίου-Λυκείου
Ερωτηματολογιο Δημοτικου Ερωτηματολογιο Γυμναςιου -Λυκειου

22 Ερωτηματολόγια Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου
Ερωτηματολογιο Δημοτικου Ερωτηματολογιο Γυμναςιου -Λυκειου

23 Ερωτηματολόγια Δημοτικού- Γυμνασίου-Λυκείου
Ερωτηματολογιο Δημοτικου Ερωτηματολογιο -Γυμναςιου-Λυκειου

24 Ερωτηματολόγια Δημοτικού- Γυμνασίου-Λυκείου
Ερωτηματολογιο Δημοτικου Ερωτηματολογιο Γυμναςιου-Λυκειου

25 Ερωτηματολόγια Δημοτικού- Γυμνασίου-Λυκείου
Ερωτηματολογιο Δημοτικου Ερωτηματολογιο Γυμναςιου-Λυκειου

26 ΕΙΔΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

27 ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ MONOPOLY TRIVIAL PURSUIT BATTLESHIP SCRABLE CLUEDO ΤΑΒΛΙ

28 ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΣΚΑΚΙ SUDOKU ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΕΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΟ
ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΕΥΚΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΣΚΑΚΙ SUDOKU ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΕΣ

29 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ CALL OF DUTY SIMS LEAGUE OF LEGENDS COUNTER STRIKE
DEAD SPACE METIN 2 PRO EVOLUTION SOCCER

30 ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΟΛΕΪ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΤΕΝΝΙΣ ΠΟΛΟ

31 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

32 Πόσο συχνά παίζετε παιχνίδια;

33 Περνάτε ευχάριστα τον χρόνο σας παίζοντας παιχνίδια;

34 Ποιο από τα παρακάτω είδη παιχνιδιού προτιμάτε περισσότερο;
Ποιο από τα παρακάτω είδη παιχνιδιού προτιμάτε περισσότερο;

35 Ποια από τα παρακάτω αθλητικά παιχνίδια προτιμάτε;

36 Ποια ηλεκτρονικά παιχνίδια προτιμάτε;

37 Ποιο από τα παρακάτω πνευματικά παιχνίδια προτιμάτε;

38 Ποιο από τα παρακάτω παραδοσιακά παιχνίδια σας αρέσει να παίζετε;

39 Ποιο επιτραπέζιο παιχνίδι σας αρέσει να παίζετε στον ελεύθερο χρόνο σας;

40 Πιστεύετε ότι το παιχνίδι αποτελεί δημιουργικό τρόπο έκφρασης;

41 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας
Αδάμος Σωτήρης Ακρίβος Γιώργος Αλεξίου Νίκος Αναγνώστου Ελένη Γιαννίκας Δημήτρης Γκαραγκάνη Νίκη Γκίνης Κωνσταντίνος Γκιολέκα Γεωργία Κουτσοδήμου Φανή Νεστορίδη Βασιλική Νικολού Ηλιάνα Ποτήρη Ελένη Σπυροπούλου Αικατερίνη Τόγελος Ιωάννης Τόγελος Σωτήρης Τσιρογιάννης Σωτήρης Φέκας Παναγιώτης


Κατέβασμα ppt "‘ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ’"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google