Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAndromeda Petras Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Κατηγοριοποίηση του Ιατρού, ως πελάτη της Φαρμακευτικής Εταιρείας. Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Βλάσης Παπαπαναγής Sales & Marketing Director
2
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 2 Η ταυτότητα της SPSS Κορυφαία εταιρία λογισμικού ανάλυσης δεδομένων & συμβουλευτικών υπηρεσιών με ιστορία σχεδόν 40 χρόνια Τα εργαλεία της SPSS αξιοποιούνται σήμερα από το 100% των Global 500 φαρμακευτικών εταιριών Πελάτες μας στην Ελλάδα είναι εταιρίες όπως: Astra Zeneca, Novartis, Janssen- Cilag, Boehringer Ingelheim Medimark, ELPEN, Pfizer, Cegedim, κλπ.
3
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 3 Η σωστή δραστηριότητα – επίσκεψη, στον κατάλληλο Ιατρό, διαμέσου του σωστού καναλιού, την κατάλληλη χρονική στιγμή! Αντικειμενικός Στόχος = Συνταγογράφηση
4
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 4 Αξιοποίηση των διαθέσιμων δεδομένων Δεδομένα Ιατρών Ειδικότητα Δημογραφικά Practice Characteristics Detailing & Prescribing Patterns Τρόποι-μέσα ενημέρωσης ιατρών Literature, Lunch & Learn, Web Info, etc… Ιστορικό δειγμάτων Ιστορικό επισκέψεων Εξωτερικές πηγές δεδομένων 3 rd Party Prescription Data Μη δομημένο κείμενο Δεδομένα Web
5
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 5 Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Αξιοποίηση δεδομένων επισκέψεων: 1) Για την κατηγοριοποίηση των Ιατρών σε ομάδες 2) Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών και του προφίλ κάθε ομάδας που μοιράζονται κοινά στοιχεία - δείκτες 3) Κατηγοριοποίηση των Ιατρών με βάση την πιθανότητα συνταγογράφησης 4) Δημιουργία segmentation models βασισμένα στην συμπεριφορά των Ιατρών
6
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 6 Ελαχιστοποίηση των χαμένων επισκέψεων Βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών του Marketing & Πωλήσεων και μείωση του κόστους για την αύξηση των πωλήσεων Στόχευση των Ιατρών εκείνων που με μεγαλύτερη πιθανότητα θα συνταγογραφήσουν Επιθυμητό αποτέλεσμα
7
Μελέτη δεδομένων για την εταιρία CEGEDIM
8
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 8 Τελικό Αρχείο προς επεξεργασία (α) Κωδικό ιατρού, Αριθμό επισκέψεων που δέχτηκε συνολικά τον τελευταίο χρόνο, Μέγιστος αριθμός προϊόντων ανά επίσκεψη (1-6), Σύνολο προϊόντων για τα οποία έχει ενημερωθεί, Αν είναι «ενεργός» αυτή την στιγμή στην βάση ή όχι, Σε πόσες διαφορετικές διευθύνσεις και για πόσες φορές τον έχει επισκεφτεί η κάθε φαρμακευτική εταιρεία, Τον συνολικό αριθμό των Φ.Ε. που τον έχουν επισκεφτεί, Πότε δημιουργήθηκε η καρτέλα του γιατρού στην βάση, Δημογραφικά χαρακτηριστικά, τίτλος, φύλο, Ειδικότητα - μέχρι 3
9
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 9 Τελικό Αρχείο προς επεξεργασία (β) Δείκτες που παράγονται από το πρόγραμμα της Cegedim (PVM, RATIO, PAD, PVA), Στόχος ανά γιατρό από το σύνολο των Φ.Ε. σε επεξεργασμένη μορφή median, mean, cases, max, min, Όλες οι διαφορετικές διευθύνσεις μαζί με την διοικητική θέση του γιατρού, Αριθμό διαφορετικών διευθύνσεων του γιατρού, Πόσες φορές έχει δεχθεί ενημέρωση για το κάθε διαφορετικό φάρμακο μέσα στον χρόνο (1-260 φάρμακα), Την ομαδοποίηση όλων των φαρμάκων σε Φαρμακευτικές εταιρείες (1-15), και, Την ομαδοποίηση όλων των φαρμάκων σε παθήσεις (1- 55).
10
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 10 Τελικό Αρχείο προς επεξεργασία (γ) Πόσες διαφορετικές ενεργές διευθύνσεις ιατρείου, νοσοκομείου και συνδυασμό των δύο έχει ο γιατρός, Κατά την διάρκεια της εβδομάδας πόσες φορές, αριθμητικά και σε ποσοστό (%), : δεν δέχεται, δέχεται το απόγευμα, δέχεται όλη την ημέρα, δέχεται το πρωί, και δέχεται συνολικά τον Ι.Ε., ανά διεύθυνση και συνδυασμό αυτής.
11
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 11 Μεθοδολογία Ανάλυσης Η τεχνική της CLUSTER Analysis χρησιμοποιήθηκε για την επεξεργασία των διαθέσιμων δεδομένων από τα οποία προέκυψαν ομοιογενείς ομάδες Ιατρών – πελατών των οποίων τα χαρακτηριστικά τους κατατάσσουν σε υψηλό δείκτη συνταγογράφησης η σε χαμηλό δείκτη συνταγογράφησης
12
© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 12 Τρόποι χρήσης της εφαρμογής Η εφαρμογή αυτή μπορεί να εξειδικευτεί ανά ειδικότητα & πάθηση έτσι ώστε να κατευθύνει τον ιατρικό επισκέπτη στο κατάλληλο target group Ιατρών για την μεγιστοποίηση του αποτελέσματος του Marketing
13
Σας ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σας! Contact Mr. Vlassis Papapanagis at: 210 6931040 or email: vpap@spss.gr vpap@spss.gr Visit our website at www.spss.com www.spss.com SPSS BI GREECE A.E. 5 Karystou st. 11523 Athens - Greece To learn more about the SPSS solutions behind the application you saw today:
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.