Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εταιρεία: Pulse RC Εντολέας: ΣΚΑΪ τηλεόραση Τύπος έρευνας: Τηλεφωνική (enhanced C.A.T.I., C.A.S.I.) με χρήση δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου Χρονικό Διάστημα: Φεβρουαρίου 2019 Μέγεθος δείγματος: ενήλικοι με δικαίωμα ψήφου Γεωγραφική κάλυψη: Πανελλαδική Στατιστικό Σφάλμα: Το δειγματοληπτικό σφάλμα, με διάστημα βεβαιό- τητας 95%, κυμαίνεται εντός του διαστήματος +/- 2.7% Η Pulse RC είναι μέλος της ESOMAR, του συστήματος “Ποιοτικού Ελέγχου Συλλο- γής Στοιχείων” του Σ.Ε.Δ.Ε.Α., του μητρώου εταιρειών δημοσκοπήσεων του Ε.Σ.Ρ. και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας τους
2
ΜΗΝΙΑΙΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ
5
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ
14
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ
23
15 6
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.