Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΣωτηρία Αναγνωστάκης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
TEACHERS 4 EUROPE «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη Συντονίστρια: Ξανθή Χουλιάρα
2
Δημοτικό Σχολείο Κυνοπιαστών Κέρκυρας
Τάξη Ε’ Αριθμός μαθητών 21
3
Χαρακτηριστικά Δράσης
Χρόνος Υλοποίησης: 5 μήνες Διάστημα εφαρμογής: Δεκέμβριος Απρίλιος 2018 Καινοτομία: Η Ευρώπη ως φορέας του ολυμπιακού πνεύματος και τόπος διεξαγωγής πολύ σημαντικών αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων.
4
Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές Προτζέκτορας Φύλλα εργασίας Χάρτες Ευρώπης Υλικό από Europe Direct Γραφική ύλη, όπως χρώματα, χαρτιά, χαρτόνια, ψαλίδια, κόλλες κ.α.
5
Σύνδεση με άλλα γνωστικά αντικείμενα
Όλες οι δραστηριότητες των παιδιών συνδέθηκαν με τα μαθήματα: Γλώσσα Μαθηματικά Γεωγραφία Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Εικαστικά Μουσική Πληροφορική
6
Γνωστικοί στόχοι Γνωριμία με όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τις πρωτεύουσές τους, τις σημαίες τους, το νόμισμά τους και σημαντικά μνημεία τους. Αντίληψη της θέσης κάθε χώρας στον Ευρωπαϊκό χάρτη. Γνωριμία με έθιμα, συνήθειες και τρόπο ζωής των ανθρώπων σε ευρωπαϊκές χώρες.
7
Γνωστικοί στόχοι Κατανόηση της σπουδαιότητας των Ολυμπιακών Αγώνων από την αρχαιότητα ως σήμερα. Γνώση των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου έχουν διεξαχθεί Ολυμπιακοί Αγώνες. Γνωριμία με τις μασκότ των διοργανωτριών πόλεων. Γνωριμία με τα αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων.
8
Ψυχοκινητικοί στόχοι Ανάπτυξη της ομαδοσυνεργατικής μάθησης.
Απόκτηση δεξιοτήτων ως προς την οργάνωση των πληροφοριών, την παρουσίαση εργασιών και τις κατασκευές. Χρήση εργαλείων για την επίτευξη των δραστηριοτήτων τους. Ευχαρίστηση και ικανοποίηση μέσα από τις διάφορες δραστηριότητες.
9
Μαθαίνω την ιστορία της Ευρώπης μέσα από το βιβλίο: «Πάμε να εξερευνήσουμε την Ευρώπη»
Ξεκινήσαμε τη γνωριμία με την Ευρώπη διαβάζοντας και σχολιάζοντας τα κείμενα του βιβλίου, που περιγράφουν με απλό τρόπο την ιστορία της Ευρώπης από την αρχαιότητα ως σήμερα.
11
Παίρνω βασικές πληροφορίες για τις χώρες της Ε. Ε
Παίρνω βασικές πληροφορίες για τις χώρες της Ε.Ε. με το «Διαβατήριο για την Ευρωπαϊκή Ένωση» Με αυτό το βιβλιαράκι πήραμε βασικές πληροφορίες για τις χώρες της Ε.Ε. και κολλήσαμε στην κατάλληλη θέση το νόμισμα της κάθε χώρας, καθώς και ένα πολύ σημαντικό μνημείο της.
13
«Ζωγραφίζω και Παίζω» με την Ε.Ε.
Με αυτό το υπέροχο βιβλίο τα παιδιά ζωγράφισαν, έκοψαν, κόλλησαν, χρωμάτισαν και τελικά διασκέδασαν μαθαίνοντας πληροφορίες για όλες τις χώρες της Ε.Ε.
15
Χρωματίζω τις χώρες της Ε.Ε. στον χάρτη της Ευρώπης
Κάθε φορά που μιλούσαμε για μια χώρα της Ε.Ε. την εντοπίζαμε στο χάρτη της Ευρώπης και τη χρωματίζαμε.
16
Χρωματίζω τις σημαίες των χωρών της Ε.Ε.
Από το βιβλίο «Ζωγραφίζω την Ευρώπη» βγάλαμε φωτοτυπία τις σημαίες των χωρών της Ε.Ε., τις χρωματίσαμε, τις κόψαμε και τις κρεμάσαμε στην τάξη.
17
Φτιάχνω τη σημαία της Ε.Ε. και ακούω τον Ύμνο της
Φτιάξαμε με χαρτόνι τη σημαία της Ε.Ε. ακούγοντας ταυτόχρονα τον Ύμνο της.
18
Βρίσκω πληροφορίες στο διαδίκτυο για τις χώρες της Ε.Ε.
Τα παιδιά αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο για όλες τις χώρες της Ε.Ε., τις έγραψαν σε χαρτί και έκαναν παρουσίαση των πληροφοριών που βρήκαν.
19
Παίζω επιτραπέζιο παιχνίδι για την Ε.Ε.
Μια από τις αγαπημένες δραστηριότητες των παιδιών ήταν αυτό το επιτραπέζιο παιχνίδι, με το οποίο έπαιζαν κάθε φορά που έβρισκαν ελεύθερο χρόνο.
20
Παίζω παιχνίδια για την Ε.Ε. στον υπολογιστή
Στην ιστοσελίδα europa.eu και στη «Γωνιά του παιδιού» τα παιδιά έπαιξαν τα παιχνίδια που τους άρεσαν.
22
Διαβάζω το παραμύθι «Τα αστέρια της Ευρώπης»
Διαβάσαμε όλοι μαζί στην τάξη αυτό το όμορφο παραμύθι, το οποίο άρεσε πάρα πολύ στα παιδιά.
23
Μαθαίνω για τους Ολυμπιακούς Αγώνες από την αρχαιότητα ως σήμερα
Μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκαμε πληροφορίες για τους αρχαίους Ο.Α., για την αναβίωσή τους και για τα αθλήματα στην αρχαιότητα και σήμερα.
24
Βλέπω αποσπάσματα από τελετές έναρξης και λήξης και ακούω τον Ολυμπιακό Ύμνο
Αφού βρήκαμε τις χώρες της Ε.Ε. στις οποίες έχουν διεξαχθεί Ο.Α., είδαμε αποσπάσματα από τις τελετές έναρξης και λήξης των Ο.Α. της Αθήνας και του Λονδίνου και ακούσαμε τον Ο.Υ.
25
Μαθαίνω για τις μασκότ των Ο.Α. και τις ζωγραφίζω
Μια πολύ διασκεδαστική δραστηριότητα ήταν η ενασχόληση με τις μασκότ των πόλεων της Ε.Ε. που έχουν διοργανώσει Ο.Α.
27
Διαβάζω το κεφάλαιο «Αθλήματα- Σπορ» του βιβλίου της Γλώσσας για τους Ο.Α.
Το κεφάλαιο 16 του βιβλίου της Γλώσσας έχει κείμενα σχετικά με τον αθλητισμό και τους Ο.Α., καθώς και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, τις «Ολυμπιοδρομίες», που έπαιξαν όλα τα παιδιά.
28
Τελική αξιολόγηση Οι γνωστικοί και ψυχοκινητικοί στόχοι που είχαν τεθεί στην αρχή επιτεύχθηκαν. Τα παιδιά μέσα από όλες τις δραστηριότητες έμαθαν πολλά καινούρια πράγματα, ενημερώθηκαν, προβληματίστηκαν, συνεργάστηκαν, έπαιξαν, διασκέδασαν. Σε πολλές περιπτώσεις και σε διάφορες στιγμές ανέφεραν γνώσεις που απέκτησαν μέσα από το πρόγραμμα για την Ε.Ε.
29
Παρουσίαση αποτελεσμάτων εργασίας
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι εργασίες και οι ζωγραφιές των παιδιών αναρτήθηκαν μέσα στην τάξη και δόθηκε η ευκαιρία σε άλλους μαθητές του σχολείου να τις δουν. Έγινε επίσης μια σύντομη παρουσίαση με φωτογραφίες στους γονείς των παιδιών και στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
30
Ευχαριστώ πολύ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.