Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης GOOGLE ANALYTICS

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης GOOGLE ANALYTICS"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης GOOGLE ANALYTICS

2 Ανάλυση ιστότοπου

3 AUDIENCE OVERVIEW Sessions = Visits How many visitors (new and returning) have been to your website

4 AUDIENCE OVERVIEW Users = Unique Visitors How many unique visitors (visitors that have not been to your website before)

5 AUDIENCE OVERVIEW Pageviews How many pages were visited/viewed within a specific timeframe

6 AUDIENCE OVERVIEW Pageviews Per Visit Average number of pages visited/viewed per visitor

7 AUDIENCE OVERVIEW Avg. Session Duration Average amount of time a visitor stays on your website Note: In order to track, a visitor has to visit another page on your website

8 AUDIENCE OVERVIEW Bounce Rate Percentage of visitors that come to your website, visit one page, and then leave

9 AUDIENCE OVERVIEW % New Sessions Percentage of visitors that come to your website for the first time

10 Σημεια προσοχής Overall bounce rate benchmarks 26%-40% - Excellent
AUDIENCE OVERVIEW Σημεια προσοχής Overall bounce rate benchmarks 26%-40% - Excellent 41%-55% - Average 56%-70% - Needs work or further analysis

11 TRAFFIC SOURCES

12 Τί είναι Traffic Sources?
HOW DID I GET THIS TRAFFIC? Τί είναι Traffic Sources? Οι χρήστες φτάνουν στον ιστότοπό σας μέσω ποικίλων πηγών, συμπεριλαμβανομένων των μηχανών αναζήτησης, των κοινωνικών δικτύων και των διαφημιστικών καμπανιών. Χρησιμοποιώντας το Analytics για τη μέτρηση αυτών των καμπανιών και πηγών επισκεψιμότητας, μπορείτε να βελτιώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ και τις εμπειρίες των χρηστών. Πώς φθάνεις στο Traffic Channel: Acquisition >> All Traffic >> Channels

13 HOW DID I GET THIS TRAFFIC?
Paid Search Κίνηση από πληρωμένα μέσα (AdWords / Bing ads)

14 HOW DID I GET THIS TRAFFIC?
Organic Search Κίνηση από μηχανές αναζήτησης όπως Google, Bing, και Yahoo.

15 HOW DID I GET THIS TRAFFIC?
Direct Ευθεία πρόσβαση (1) πληκτρολογώντας τη διεύθυνση URL στη γραμμή διευθύνσεων του προγράμματος περιήγησης (2) κάνοντας κλικ σε ένα σελιδοδείκτη ή (3) κάνοντας κλικ σε ένα σύνδεσμο σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS ή συνομιλίας

16 HOW DID I GET THIS TRAFFIC?
Referral Traffic from another website that links to your website

17 HOW DID I GET THIS TRAFFIC?
Social Κίνηση από κοινωνικά δικτυα Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram

18 HOW DID I GET THIS TRAFFIC?
Other Κάθε κίνηση που δεν ταιριάζει με τις άλλες ομάδες καναλιών. Θα μπορούσε επίσης να είναι μια προσαρμοσμένη ομαδοποίηση, όπως η αγορά των μέσων ενημέρωσης .

19 TOP PAGES

20 What’s the Big Deal with Page Overview?
WHICH PAGES MATTER What’s the Big Deal with Page Overview? Το Google Analytics παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο κάθε σελίδα εκτελεί μεμονωμένα στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να προσδιορίσετε: Σελίδες που είναι δημοφιλείς (περισσότερες επισκέψεις, μεγάλη διάρκεια περιόδου σύνδεσης) Σελίδες που χρειάζονται ανανέωση (υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, σύντομη διάρκεια περιόδου σύνδεσης) Όπου οι επισκέπτες εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας (υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, υψηλό ποσοστό εξόδου) Σελίδες που παράγουν τις περισσότερες μετατροπές

21 WHICH PAGES MATTER Pageviews Πόσες φορές έχει προβληθεί μια σελίδα

22 WHICH PAGES MATTER Unique Pageviews Πόσοι μοναδικοί επισκέπτες;

23 WHICH PAGES MATTER Avg. Time on Page Πόση ώρα πέρασαν;

24 WHICH PAGES MATTER Entrances Πόσες φορές ο επισκέπτης προσγειώθηκε σε μια σελίδα από μια εξωτερική πηγή επισκεψιμότητας

25 WHICH PAGES MATTER Bounce Rate Επισκέπτες που μας επισκέφθηκαν μια φορά και μετά έφυγαν

26 WHICH PAGES MATTER % Exit Το ποσοστό των επισκεπτών που έρχονται στον ιστότοπό σας, επισκέπτονται πολλές σελίδες και στη συνέχεια φεύγουν από μια συγκεκριμένη σελίδα

27 WHICH PAGES MATTER A Few Notes to Remember Οι σελίδες με υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης και χαμηλό μέσο χρόνο συνεδρίας θα πρέπει να αναλυθούν περαιτέρω Η προσθήκη περιεχομένου βίντεο ή η προσθήκη ποιοτικού περιεχομένου θα μπορούσε να μειώσει το ποσοστό εγκατάλειψης και να αυξήσει τον χρόνο συνεδρίας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ποσοστό εξόδου για να εντοπίσετε τις περιοχές στον ιστότοπό σας όπου οι επισκέπτες φεύγουν, πριν μετατρέψετε. Για ορισμένες σελίδες στον ιστότοπό σας, ένα υψηλό ποσοστό εξόδου ενδέχεται να μην είναι ένα μεγάλο ζήτημα, όπως οι σελίδες "επικοινωνήστε μαζί μας" και οι σελίδες "ευχαριστούμε" που εμφανίζονται μετά την υποβολή μιας φόρμας.

28 DEVICES

29 MOBILE, DESKTOP, OR TABLET?
What are Devices? Google Analytics tracks the type of device a visitor uses to visit your website. Devices are broken down into 3 data segments: Desktop contains laptops, netbooks, and games consoles such as Playstation 3 and the Nintendo Wii / Wii U. Mobile phones covers smartphones and handheld game consoles such as the Nintendo 3DS and PlayStation Vita. Tablets includes standard iPads, Google Nexus, Galaxy Tabs, and e-readers such as the Kindle Fire.

30 How to Access Your Devices: Audience >> Mobile >> Overview
MOBILE, DESKTOP, OR TABLET? How to Access Your Devices: Audience >> Mobile >> Overview

31 MOBILE, DESKTOP, OR TABLET?
Σημαντικότερα σημεία να αναλύσεις. Από ποια συσκευή προέρχεται η επισκεψιμότητά σας; Πόση κίνηση παράγει αυτή η συσκευή; Οι επισκέπτες βλέπουν μία σελίδα και φεύγουν; Πόσο παραμένουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας; Πόσο καλά μετατρέπει αυτή τη συσκευή;

32 MOBILE, DESKTOP, OR TABLET?

33 Στόχοι

34 What are Goals? Στόχοι (Ανάλογα με το είδος του ιστότοπου:
GOALS ARE IMPORTANT What are Goals? Το Google Analytics δεν σας λέει πώς λειτουργεί η επιχείρησή σας χωρίς κάποια πρόσθετη ρύθμιση. Πρέπει να πείτε στο Google Analytics να παρακολουθεί τι είναι κρίσιμο για την επιχείρησή σας. Κάθε επιχείρηση πρέπει να παρακολουθεί στόχους! Στόχοι (Ανάλογα με το είδος του ιστότοπου: Μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη Αγορές Απόκτηση στοιχείων

35 Goal Overview GOALS ARE IMPORTANT Goal Completions
Sum of all goals combined

36 Goal Overview GOALS ARE IMPORTANT Goal Value
How much a goal is worth – perfect for e-commerce or if you know how much a lead is worth to your business

37 Goal Overview GOALS ARE IMPORTANT Goal Conversion Rate
Number of goals divided by number of sessions

38 Goal Overview GOALS ARE IMPORTANT Total Abandonment Rate
Percentage of those who start a goal, but do not finish it. Abandonment can also be used to analyze drop-offs between stages in a process.

39 GOALS ARE IMPORTANT Goal Overview Individual Goal Completions

40 Ways to Go Deeper – 1. All Traffic
GOALS ARE IMPORTANT Ways to Go Deeper – 1. All Traffic Με την εξέταση όλων των καναλιών κυκλοφορίας, μπορείτε να πάρετε μια γρήγορη εικόνα των καναλιών που παράγουν τις περισσότερες επιτυχίες στόχων. Πώς φθάνουμε στα traffic channels: Acquisition >> All Traffic >> Channels

41 Ways to Go Deeper – 2. Age and Gender
GOALS ARE IMPORTANT Ways to Go Deeper – 2. Age and Gender Εξετάζοντας τα δημογραφικά στοιχεία ηλικίας και φύλου σας, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα προφίλ του είδους του κοινού που μετατρέπει καλύτερα. Πώς φθάνουμε στα δημογραφικά: Audience >> Demographics >> Age

42 Ways to Go Deeper – 3. Interests
GOALS ARE IMPORTANT Ways to Go Deeper – 3. Interests Το Google Analytics μπορεί επίσης να μας δείξει τι ενδιαφέρει το κοινό μας σε άλλο σημείο του ιστού. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε διαφημιστικούς στόχους, ευκαιρίες πολλαπλής πώλησης, νέες στρατηγικές μάρκετινγκ, ιδέες περιεχομένου και πολλά άλλα. Πώς φθάνεις στα ενδιαφέροντας: Audience >> Interests >> Overview

43 GOALS ARE IMPORTANT Χρησιμοποιήστε τις διευθύνσεις URL, την ώρα, τις σελίδες / επισκέψεις και τα συμβάντα για να ορίσετε στόχους, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις βασικές μετρήσεις του ιστότοπού σας. Όσο πιο κοντά είναι αυτές οι μετρήσεις σε δραστηριότητες που παράγουν έσοδα, τόσο το καλύτερο.


Κατέβασμα ppt "Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης GOOGLE ANALYTICS"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google