Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Γενική Γραμματεία Λιμένων Λιμενικής Πολίτικης & ΝαυτιλιακωνΕπενδυσεων Διεύθυνση Ναυτιλιακών Επενδύσεων & Θαλασσίου Τουρισμού (ΔΙ.Ν.Ε.Θ.Α.Τ) Ν. 4504/ (Α 184) - ΑΡΘΡΟ 94 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. 4256/2014
2
Η προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Η ασφάλεια της ναυσιπλοΐας. Η διασφάλιση των δημοσιών εσόδων. Σαφής οριοθέτηση της επαγγελματικής δραστηριότητας. Πάταξη φαινομένων παραοικονομίας. Ενίσχυση υγιούς ανταγωνισμού.
3
Κανένα σκάφος αναψυχής δεν επιτρέπεται να εκναυλωθεί, χωρίς σε αυτό να επιβαίνουν πρόσωπα, που εγγυώνται την ασφαλή διακυβέρνησή του. Τα προσόντα κυβερνητών έχουν ήδη καθοριστεί με την αριθ.3342/02/2004 ΥΑ όπως ισχύει.
4
Μέχρι 24 m δεν απαιτείται πλοίαρχος και πλήρωμα.
Σε πλοία μεταφορικής ικανότητας άνω των 12 ατόμων απαιτείται πλοίαρχος & πλήρωμα. Ο κυβερνήτης προσλαμβάνεται από τον εκναυλωτή.
5
Πλοιοκτήτης ή εφοπλιστής επαγγελματικού πλοίου αναψυχής επιτρέπεται κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των ελάχιστων προβλεπομένων ημερών ναύλωσης, να είναι και κυβερνήτης ή πλοίαρχος του πλοίου αναψυχής, εφόσον καταχωρίζεται µε την ανωτέρω ιδιότητα στην κατάσταση επιβαινόντων.
6
Υποχρεωτική αναγραφή κλινών.
Όταν το ναυλοσύμφωνο περιέχει διανυκτέρευση, οι κλίνες του πλοίου αντιστοιχούν στους επιβάτες. ΠΓΕ πλοίων σημαίας, πλην της Ελληνικής, φέρουν συμμόρφωση προς τα αντίστοιχα Ελληνικά (υπό έκδοση ΥΑ).
7
διάρκεια ελάχιστης ναύλωσης 12 ώρες.
Ιδιωτικό σκάφος αναψυχής δεν εκναυλώνεται. Απαγορεύεται η με οιονδήποτε τρόπο διαφήμιση προς εκναύλωση ιδιωτικού σκάφους αναψυχής.
8
Τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής, εφόσον είναι ναυλωμένα, πρέπει να είναι εφοδιασμένα µε αντίγραφο ναυλοσυμφώνου και µε ενημερωμένες καταστάσεις επιβαινόντων πριν από τον απόπλου τους από το λιμένα αφετηρίας. Οποιαδήποτε αλλαγή καταγράφεται και ενημερώνεται η Λιμενική Αρχή. Το αντίγραφο ναυλοσυμφώνου και οι ενημερωμένες καταστάσεις επιβαινόντων προσυπογράφονται από τον Πλοίαρχο ή τον Κυβερνήτη, ο οποίος βεβαιώνει την ημερομηνία και την ώρα προσυπογραφής. Βρίσκονται πάντοτε στο πλοίο και επιδεικνύονται σε κάθε ζήτηση από τις αρμόδιες Αρχές. Επιβίβαση –Αποβίβαση επιτρέπεται, εφόσον η κατάσταση επιβαινόντων είναι πλήρως ενημερωμένη.
9
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις για την έκδοση µε ηλεκτρονικό τρόπο αδειών απόπλου και κατάπλου, την ηλεκτρονική έγκριση θέσης ελλιµενισµού και την ηλεκτρονική υποβολή τελών, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέµα.
10
ΤΕΛΟΣ ΠΛΟΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ & ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΩΝ
Άρθρο 85
11
Προσδιορίζονται τα σκάφη που είναι υπόχρεα στην καταβολή του Τ.Ε.Π.Α.Η.
(ανεξαρτήτως της σημαίας τους) α) Ιδιωτικά Πλοία Αναψυχής β)Επαγγελματικά Πλοία Αναψυχής γ)Επαγγελματικά Τουριστικά Ημερόπλοια
12
Προσδιορίζονται τα πλοία που δεν είναι
υπόχρεα στην καταβολή του ΤΕ.Π.Α.Η. και εξαιρούνται: α)τα παροπλισμένα πλοία β)τα κατασχεμένα πλοία γ)τα υπό ακινησία πλοία δ)τα «παραδοσιακά» πλοία
13
7 μ. έως 8 μ.: 16 €/μήνα άνω των 8 μ. έως 10 μ.: 25 €/μήνα άνω των 10 μ. έως 12 μ.: 33 €/μήνα άνω των 12 μ.: 8 €/μήνα (υπολογιζόμενο από το 1 μ.)
14
Ιδιωτικά πλοία αναψυχής.
παρέχεται έκπτωση 10% σε περίπτωση εφάπαξ προπληρωμής του ΤΕ.Π.Α.Η. για ένα έτος Ιδιωτικά Πλοία Αναψυχής άνω των 12 m. Επιπλέον έκπτωση 20% εφόσον εισέρχονται και παραμένουν σε ελληνικούς λιμένες
15
Για τα Επαγγελματικά Πλοία Αναψυχής και για τα Επαγγελματικά Τουριστικά Ημερόπλοια
έκπτωση 10% σε περίπτωση εφάπαξ προπληρωμής του ΤΕ.Π.Α.Η. για ένα έτος. επιπλέον έκπτωση 25% εφόσον είναι αποκλειστικής επαγγελματικής χρήσης και άνω των 12 m. περαιτέρω έκπτωση 20% εφόσον εισέρχονται και παραμένουν σε ελληνικούς λιμένες και είναι άνω των 12 m.
16
Στην περίπτωση μη καταβολής του ΤΕ. Π. Α. Η
Στην περίπτωση μη καταβολής του ΤΕ.Π.Α.Η. επιβάλλεται απαγόρευση άδειας απόπλου και πρόστιμο διπλάσιο του αντίστοιχου τέλους.
17
απλούστευση της διαδικασίας δραστηριοποίησής τους
έγκρισης διενέργειας ταξιδιών απαιτείται μόνο στην περίπτωση επιβίβασης επιβατών από ενδιάμεσους λιμένες δυνατότητα διενέργειας θαλάσσιου ταξιδιού μονής διαδρομής, εφόσον δεν παραβλάπτεται η λειτουργία των δρομολογιακών γραμμών
18
Έλεγχοι Λιμενικών Αρχών:
42 περιπτώσεις παράνομων ναυλώσεων: 5 πλοία υπό ελληνική σημαία 24 πλοία υπό σημαία άλλου κ - μ της Ε.Ε. 13 πλοία υπό σημαία κράτους εκτός Ε.Ε. Έσοδα από επιβληθέντα χρηματικά πρόστιμα περίπου 1 εκ. ευρώ
19
Το Υ.ΝΑ.Ν.Π. δεν στοχεύει στην επιβολή προστίμων αλλά στην προσέλκυση και ένταξη αυτών των πλοίων στις διατάξεις του ν. 4256/2014, στην έκδοση επαγγελματικών αδειών και στην καλύτερη περίπτωση, στην Ελληνική σημαία απολαμβάνοντας τα οφέλη από τις υφιστάμενες απαλλαγές και εκπτώσεις.
20
Απαγόρευση απόπλου η οποία δύναται να αρθεί μόνο με την πληρωμή του προστίμου ή μόνο με την κατάθεση εγγυητικής επιστολής. Επαγγελματική δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής που έχουν χαρακτηριστεί επαγγελματικά σύμφωνα με το δίκαιο άλλης χώρας επιτρέπεται όταν ο τόπος επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών βρίσκεται στην αλλοδαπή.
21
Υ.ΝΑ.Ν.Π./Γ.Γ.Λ.Λ.Π.Ν.Ε./ΔΙ.Ν.Ε.ΘΑ.Τ
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.