Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεŌἈμώς Παπανδρέου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Οι ΚοινωνικογνωστικεΣ και ΚονστρουκτιβιΣτικεσ ΑποψειΣ για την ΜΑθηση
Εργασια στο μαθημα τησ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ψυχολογιασ Ονοματα φοιτητων : Παυλακησ Στεφανοσ Ντουζασ Νικολαοσ
2
Οι κοινωνικεσ λειτουργιεσ τησ μαθησησ
Οι τρεις κοινωνικές επιδράσεις που δέχονται οι μαθητές είναι οι εξής : Οι γονείς Οι συνομήλικοι Οι δάσκαλοι
3
Η κοινωνικη μαθηση και οι κοινωνικογνωστικεσ θεωριεσ
Το έργο του Albert Bandura.
4
Μαθηση μεσω τησ παρατηρησησ των αλλων
Τα τέσσερα στοιχεία που περιλαμβάνει είναι : Προσοχή Συγκράτηση Παραγωγή Κίνητρα και ενίσχυση
5
Παραγοντεσ που επηρεαζουν την μαθηση μεσω παρατηρησησ
Αναπτυξιακή κατάσταση Κύρος και Ικανότητα του Προτύπου Εσωτερικές – Συμβολικές Συνέπειες Οι προσδοκίες Σχετικά με τα Αποτελέσματα Καθορισμός Στόχων Αυτό - αποτελεσματικότητα
6
Η μαθηση μεσω παρατηρησησ στη διδασκαλια
Πέντε πιθανά αποτελέσματα της μάθησης μέσω παρατήρησης είναι τα εξής : Εστίαση της προσοχής Συντονισμός των ήδη μαθημένων συμπεριφορών Ενδυνάμωση ή χαλάρωση των αναστολών Διδασκαλία καινούργιων συμπεριφορών Αφύπνιση των συναισθημάτων
7
Αμοιβαιοσ ντετερμινισμοσ
Τι είναι σύμφωνα με τον Bandura ο αμοιβαίος ντετερμινισμός ;
8
Κονστρουκτιβισμοσ και καταστασιακη μαθηση
Οι κονστρουκτιβιστικές απόψεις για την μάθηση Οι δύο μορφές του κονστουκτιβισμού είναι οι εξής : Ο ψυχολογικός /ατομικός κονστρουκτιβισμός και Ο κοινωνικός κονστρουκτιβισμός
9
Πωσ δομειται η γνωση ; Τρεις ερμηνείες του ερωτήματος είναι :
Τρεις ερμηνείες του ερωτήματος είναι : Εξωτερική κατεύθυνση Εσωτερική κατεύθυνση Ή και τα δύο
10
Κοινα χαρακτηριστικα των κονστρουκτιβιστικων προσεγγισεων
Πολύπλοκα μαθησιακά περιβάλλοντα και αυθεντικές εργασίες Κοινωνική διαπραγμάτευση Πολλαπλές προσεγγίσεις και αναπαραστάσεις της ύλης Κατανοώντας την διαδικασία δόμησης της γνώσης Η κυριότητα του μαθητή πάνω στην μάθηση
11
Μαθηση μεσω διερευνησησ και επεξεργασιασ ενοσ προβληματοσ
Τα παραδείγματα διερεύνησης χωρίζονται σε πέντε φάσεις : Φάση 1 : Προσανατολίζει τους μαθητές στο πρόβλημα Φάση 2 : Οργανώνει τους μαθητές για μελέτη Φάση 3 : Βοηθάει την ανεξάρτητη και την ομαδική έρευνα Φάση 4 : Αναπτύσσει και παρουσιάζει τεχνήματα και μέσω επίδειξης Φάση 5 : Αναλύει και αξιολογεί την διαδικασία της επίλυσης προβλημάτων
12
Μάθηση Μέσω της Επεξεργασίας ενός Προβλήματος
Τι είναι η μάθηση μέσω της επεξεργασίας ενός προβλήματος ;
13
Διαλογοσ και διδακτικεσ συζητησεισ
Γιατί χρησιμοποιείται ο διάλογος και τι είναι οι διδακτικές συζητήσεις ;
14
Τελοσ εργασιασ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.