Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἹππολύτη Παπαντωνίου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Ενότητα 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Μαρία Καμπεζά Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
2
Σκοποί ενότητας Να ενημερωθούν οι φοιτητές για το περιεχόμενο και τα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος Να προβληματιστούν και να διατυπώσουν ιδέες για τη μάθηση και τη διδασκαλία στην προσχολική εκπαίδευση
3
Περιεχόμενα ενότητας Παρουσίαση βασικών στόχων και περιεχομένου του μαθήματος Προϋποθέσεις για παρουσίαση εργασίας Συζήτηση για τη μάθηση και τη διδασκαλία στην προσχολική εκπαίδευση
4
Λέξεις κλειδιά Στόχοι, περιεχόμενο μαθήματος, μάθηση και διδασκαλία
5
Επιδιωκόμενα αποτελέσματα
Αναφορά στις διδακτικές μεθόδους που εφαρμόζονται στην προσχολική εκπαίδευση Επιλογή μεθόδων που ενθαρρύνουν την επικοινωνία, τη συμμετοχή και την έκφραση της σκέψης των παιδιών Προσδιορισμός διαφορετικών πλαισίων μάθησης στο νηπιαγωγείο και αναγνώριση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους
6
Περιγραφή βασικών αρχών της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής Προσέγγισης και τρόποι αξιοποίησης στην προσχολική εκπαίδευση. Διατύπωση προτάσεων για τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας
7
Περιεχόμενα μαθήματος
Στη διάρκεια του εξαμήνου θα επεξεργαστούμε ζητήματα σχετικά με: Αρχές μάθησης και διδασκαλίας στην προσχολική εκπαίδευση Παράγοντες που επηρεάζουν την εκπαιδευτική διαδικασία Μαθησιακά πλαίσια στο νηπιαγωγείο Διαφοροποιημένη διδασκαλία Διδακτικές μεθόδους και στρατηγικές (αξιοποίηση λάθους, χρήση ερωτήσεων, εργασία σε ομάδες) Συνεργασία σχολείου-οικογένειας
8
Συνεργασία Γραφείο διδάσκουσας: Τομέας ΘΕΠ Ενημέρωση eclass
9
Συζήτηση Πώς αντιλαμβάνεστε την παιδοκεντρική διάσταση στη μάθηση και τη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο; Καταγράψτε τις παιδαγωγικές αρχές που θεωρείτε σημαντικές. Αιτιολογείστε την άποψή σας.
10
Παρακολουθήστε και σχολιάστε
ntId=381 9Q
11
Τέλος Ενότητας
12
Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Πατρών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.
13
Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Πατρών, Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Μαρία Καμπεζά, «Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο». Ενότητα 1: Εισαγωγή. Έκδοση: 1.0. Πάτρα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:
14
Σημείωμα Αδειοδότησης
Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.