Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΔορκάς Αγγελίδου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Στρατηγικές ενσωμάτωσης Διαδικτυακών δραστηριοτήτων
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
2
Υπόβαθρο διαδικτυακών δραστηριοτήτων
Στόχος δραστηριότητας σε σχέση με το Α.Π. Το διαδίκτυο βελτιώνει τη δραστηριότητα; Χρήση διαδικτυακών πόρων από τους μαθητές Δεξιότητες μαθητών επαρκείς; Χρόνος για υποστήριξη δραστηριότητας
3
Μοντέλα δραστηριοτήτων (Harris, 1998)
Διαπροσωπικές ανταλλαγές (επικοινωνία μέσω διαδικτύου) Συλλογή και ανάλυση πληροφοριών Επίλυση προβλημάτων
4
Καθοδηγητική προσέγγιση
Σχεδιασμός και προετοιμασία Δημοσίευση πληροφοριών έργου Διεξαγωγή δραστηριοτήτων Δημοσίευση προϊόντων Αξιολόγηση έργου
5
Εποικοδομιστική προσέγγιση
Μοντέλο 8 W Watching: Παρατήρηση περιβάλλοντος, ανάδυση ζητημάτων Wondering: εστίαση σε θέματα, συζήτηση Webbing: χρήση ηλεκτρονικών πόρων για αναζήτηση πληροφοριών Wiggling: αξιολόγηση πληροφοριών Weaving: επιλογή και σύγκριση ιδεών/αποτελεσμάτων Wrapping: «συσκευασία» πληροφοριών σε μορφή (βίντεο, πακέτο πολυμέσων, κλπ.) Waving: δημοσιοποίηση συμμετοχής Wishing:ανάλυση εργασίας, αξιολόγηση
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.