Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου Αθηνών
2
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Η επιτυχία ή όχι κάθε διδακτικής ή μαθησιακής συνδιαλλαγής καθορίζεται σε σημαντικό βαθμό από την ποιότητα της διαπροσωπικής σχέσης διδάσκοντα-διδασκόμενου (Stone, 1999)
3
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Νέα Κοινωνιολογία: το ενδιαφέρον στρέφεται στο εσωτερικό του σχολείου και η προσοχή μετατοπίζεται από την κοινωνική καταγωγή του μαθητή στον μαθητή ως δρων υποκείμενο. Κοινωνιογλωσσολογία: Βasil Bernstein Επεξεργασμένος και περιορισμένος γλωσσικός κώδικας Επίδραση του εκπαιδευτικού: Alain Mingat Ικανότητα του εκπαιδευτικού να κάνει τον κάθε μαθητή να επενδύει στο μέγιστο των ικανοτήτων του για όσο το δυνατό μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
4
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ο ρόλος των προσδοκιών Αυτοεκπληρούμενη προφητεία Χαρακτηριστικά της εμφάνισης και της προσωπικότητας Επικοινωνιακές απαιτήσεις Διάδραση στη σχολική τάξη. Η ποιότητα εξαρτάται από: Χρόνος Δομή της επικοινωνίας Τα εξωλεκτικά επικοινωνιακά μέσα Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των δύο πλευρών Η ανισότητα που διέπει τη σχέση δασκάλου-μαθητή Η εικόνα του δάσκαλου για το μαθητή και αντίστροφα
5
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Βιβλιογραφία μαθήματος: Bernstein, B Langage et classes sociales. Paris: Minuit Queiroz de, J.-M L’école et ses sociologies. Paris: Nathan Mingat, A Expliquer la variété des acquisitions au cours préparatoire: les rôles de l’enfant, Revue française de pédagogie, 69, pp Νικολάου, Σ.Μ Θεωρητικά ζητήματα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg Νόβα-Καλτσούνη, Χ Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg Rosental, R. & Jacobson, L Pygmalion in the Classroom. New York: Holt, Rinehart and Winston Stone, C.A Τι λείπει από τη μεταφορά της «Σκαλωσιάς» στον Όρο «Υποστήριξη» (scaffolding), στο Faulkner, D. et al. (eds.), Μαθησιακές σχέσεις στη σχολική τάξη. ΕΑΠ, Πάτρα ( ) Zimmerman, D Un langage non verbal de classe: le processus d’attraction-répulsion des enseignants à l’égard des élèves en fonction de l’origine familiale de ces derniers. Revue française de pédagogie, 44, pp
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.