Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δρ Κωνσταντίνος Κακούλης ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δρ Κωνσταντίνος Κακούλης ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 3D προσομοίωση της κατεργασίας της διάτρησης βασισμένη στον προγραμματισμό συστήματος CAD
Δρ Κωνσταντίνος Κακούλης ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

2 Περιεχόμενα Εισαγωγή. Περιγραφή της διάτρησης και των εργαλείων της.
Διεθνής έρευνα. Μοντέλο προσομοίωσης. Πειραματική επιβεβαίωση του μοντέλου. Εφαρμογή σχεδιασμού πειραμάτων και RSM. “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

3 Εισαγωγή Σκοπός: Προσομοίωση της μηχανουργικής κατεργασίας της διάτρησης μέσω του προγραμματισμού ενός γενικής χρήσης συστήματος CAD. 3 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 3

4 Εισαγωγή Σπουδαιότητα του τεχνικού αντικειμένου:
Η μηχανουργική κατεργασία της διάτρησης: Αποτελεί την πιο διαδεδομένη κατεργασία αφαίρεσης υλικού. Απαιτεί υψηλή αξιοπιστία, αφού λαμβάνει χώρα στα τελευταία στάδια της παραγωγής. Ο υπολογισμός των δυνάμεων κοπής είναι πολύ σημαντικός και για άλλους υπολογισμούς (π.χ. η διάρκεια ζωής εργαλείου, το κόστος). Η προσομοίωση συνεισφέρει στον υπολογισμό των δυνάμεων κοπής, ξεχωριστά για κάθε μία από τις κοπτικές ακμές. 4 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 4

5 Κινηματική της διάτρησης
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

6 Γεωμετρία του εργαλείου διάτρησης
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

7 Γωνίες του εργαλείου διάτρησης
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

8 Διεθνή έρευνα Η έρευνα για τη διάτρηση έχει ακολουθήσει τέσσερις βασικές προσεγγίσεις Μαθηματική περιγραφή του εργαλείου. Ακολουθεί ο αναλυτικός υπολογισμός των εξισώσεων των γωνιών κοπής κ.λπ.. Προβολή σε ένα επίπεδο (2D) γεωμετριών που από τη φύση τους είναι 3D (μειώνεται μεν η πολυπλοκότητα των εξισώσεων αλλά και η ακρίβειά τους). Εμπειρικός τρόπος μελέτης. Μεγάλη αξιοπιστία. Ανάγκη για αυξημένους πόρους 8 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 8

9 Διεθνή έρευνα Αναλυτική μελέτη με χρήση της μεθόδου πεπερασμένων στοιχείων. Με ειδικό λογισμικό για μηχανουργικές κατεργασίες. Με λογισμικό γενικών εφαρμογών. Χρήση στατιστικών μεθόδων και τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης. Ανάλυση παλινδρόμησης, Ανάλυση διασποράς. Νευρωνικά δίκτυα. 9 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 9

10 Μαθηματική περιγραφή του εργαλείου
Kang and Armarego, 2003 10 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 10

11 Εμπειρική προσέγγιση Armarego and Zhao, 1996 όπου:
2W: είναι ο πυρήνας του εργαλείου δ0: γωνία ελίκωσης της κύριας κόψης σε απόσταση ίση με την ακτίνα του εργαλείου 2p: γωνία κορυφής ψ: γωνία εγκάρσιας κόψης Cl0: ονομαστική γωνία ελευθερίας σε απόσταση ίση με την ακτίνα του εργαλείου ε: γωνία τροποποιημένης κορυφής f: πρόωση Armarego and Zhao, 1996 11 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 11

12 Αναλυτική μελέτη με τη ΜΠΠ
Lee και Shih, 2007 12 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 12

13 Αναλυτική μελέτη με τη ΜΠΠ
Li και Liang, 2010 13 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 13

14 Χρήση στατιστικών μεθόδων και ΤΝ
Davim et al., 2008 14 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 14

15 Προτεινόμενη στρατηγική
Συνδυάζει τις τέσσερις βασικές προσεγγίσεις: Η περιγραφή του εργαλείου γίνεται με 3D στερεά μοντελοποίηση. Επιτυγχάνεται μεγάλη ακρίβεια, τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά ενσωματώνονται στα στερεά μοντέλα, ενώ όλοι οι υπολογισμοί γίνονται από το σύστημα CAD. Επιβεβαιώθηκε πειραματικά, επομένως δίνεται η δυνατότητα να εκτελούνται πλέον ψηφιακά πειράματα. Η υπολογιστική ισχύς/απαιτούμενος χρόνος υπολογισμών είναι δραστικά μικρότερος από ότι με τη χρήση της ΜΠΠ. Το CADRILL χρησιμοποιήθηκε σε συνδυασμό με τη μεθοδολογία του σχεδιασμού πειραμάτων. 15 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 15

16 Στάδια της προσομοίωσης
16 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 16

17 Δημιουργία 3D μοντέλου εργαλείου
όπου: W: ο πυρήνας του εργαλείου σε mm D: η διάμετρος του εργαλείου σε mm h: η γωνία ελίκωσης σε μοίρες p: η ημιγωνία κορυφής σε μοίρες (v, r): οι πολικές συντεταγμένες της εγκάρσιας μορφής των αυλακώσεων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

18 Δημιουργία 3D μοντέλου εργαλείου
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

19 Δημιουργία 3D μοντέλου εργαλείου
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

20 Δημιουργία 3D τεμαχίων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

21 Προσομοίωση της διείσδυσης
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

22 Αρχική συναρμολόγηση 3D μοντέλων
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

23 Προσομοίωση σταθερής κατάστασης (κύριες κόψεις)
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

24 Προσομοίωση σταθερής κατάστασης (εγκάρσια κόψη)
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

25 Προσομοίωση της διάτρησης
25 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 25

26 3D στερεά μοντέλα αποβλίττων
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

27 3D στερεά μοντέλα αποβλίττων
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

28 Γεωμετρία 3D στερεών αποβλίττων
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

29 Συνιστώσες δυνάμεων κοπής
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

30 Δυνάμεις στα διακριτοποιημένα απόβλιττα
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

31 Παράδειγμα υπολογισμού δυνάμεων
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

32 Περιβάλλον προσομοίωσης CADRILL
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

33 Ανάγνωση αποτελεσμάτων
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

34 Επιβεβαίωση μοντέλου HAAS VF1 CNC machining center,
Kistler type 9123 δυναμόμετρο (type 5223 multichannel signal conditioner and type 5697 data acquisition unit). Εργαλεία Bosch HSS-R (DIN 338) με 118ο γωνία κορυφής. “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

35 Πειραματικός προσδιορισμός δυνάμεων
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

36 Μετρήσεις “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

37 Σχεδιασμός πειραμάτων και RSM
Παράμετρος Σύμβολο Μονάδα Επίπεδα I II III IV Διάμετρος εργαλείου D mm 10 12 14 16 Λόγος W/D W/D - 0.125 0.130 0.145 0.150 Πρόωση f mm/rev 0.20 0.30 0.40 0.50 Ταχύτητα κοπής V m/min 15 20 α/α D (mm) W/D f (mm/rev) V (m/min) CADRILL Fz_total (N) CADRILL Fz_chisel (N) 1 10 0,125 0,2 15 1916 1072 2 0,130 0,3 2510 1436 3 0,145 0,4 20 3275 2071 4 0,150 0,5 3864 2511 5 12 3127 1848 6 2471 1488 7 4337 2747 8 3958 2480 9 14 4204 2428 4876 2918 11 3248 2089 4185 2740 13 16 5933 3615 5260 3255 4455 2810 3520 2257 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

38 Μαθηματικά μοντέλα και πίνακας ANOVA
Χρησιμοποιήθηκε: Y= b0+b1X1+b2X2+b3X3+b4X4+b11X12+b22X22+b33X32+b44X42+ +b12X1X2+b13X1X3+b14X1X4+b23X2X3+b24X2X4+b34X3X4 Υπολογίστηκαν: Fz_total= D (W/D)-2045f V+5.109D (W/D)2-5056f2+ +937D(W/D)+928.4Df+6.788DV+29603(W/D)f+715.8(W/D)V Fz_chisel= D-77116(W/D)-4356f V+4.516D (W/D) f2- D(W/D) Df+5.811DV+37966(W/D)f+539.6(W/D)V όπου: D: η διάμετρος του εργαλείου σε mm W/D: ο λόγος μεγέθους του πυρήνα προς την διάμετρο του εργαλείου f: η πρόωση σε mm/rev V: η ταχύτητα κοπής σε m/min (οι τιμές που παραλείπονται εμφανίζουν υψηλή συσχέτιση με άλλες που περιλαμβάνονται στο μοντέλο) “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

39 Μαθηματικά μοντέλα και πίνακας ANOVA
 Source of variation for Fz_total DF SS MS F P Regression 12 636.83 0.000 Residual error 3 6664 2221 Total 15 R-sq(adj) 99.8%  Source of variation for Fz_chisel 577253 1694 565 99.9% F-table (12, 3, 0.05)= 8.74 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

40 Ανάλυση υπολοίπων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

41 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

42 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

43 Δημιουργία calculator
“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

44 Δημιουργία website “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

45 Δημοσιεύσεις Kyratsis P., Kakoulis K. (2015) “Simulating drilling using a CAD system”, International Journal of Mechanical, Aerospace, Industrial, Mechatronic and Manufacturing Engineering, Vol. 9(6), pp Kyratsis P., Manavis Ath. (2015) “CAD based drilling simulations for Al7075”, Applied Mechanics and Materials, Vol. 760, pp Kyratsis P., Kakoulis K., Maravelakis E. (2014) “Drilling simulations using a 3D CAD system”, International Journal of Advancements in Mechanical and Aeronautical Engineering, Vol. 1(3), pp Kyratsis P., Taousanidis N., Tsagaris A., Kakoulis K. “Drilling mathematical models using the response surface methodology”, submitted in June 2015. Kyratsis P., Kakoulis K., Maravelakis E. (2014) “Drilling simulations using a 3D CAD system”, International Conference on Advances in Mechanical and Automation Engineering (MAE2014), Rome, Italy. Kyratsis P., Kakoulis K. (2015) “Simulating drilling using a CAD system”, 17th International Conference on Aerospace, Mechanical, Automotive and Materials Engineering (ICAMAME 2015), Paris, France. “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

46 Ευχαριστώ για την προσοχή σας Acknowledgment This research has been co-financed by the European Union (European Social Fund – ESF) and Greek national funds through the Operational Program "Education and Lifelong Learning" of the National Strategic Reference Framework (NSRF) - Research Funding Program: ARCHIMEDES III. Investing in knowledge society through the European Social Fund. “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

47 3D προσομοίωση της κατεργασίας της διάτρησης βασισμένη στον προγραμματισμό συστήματος CAD
Δρ Κωνσταντίνος Κακούλης ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”


Κατέβασμα ppt "Δρ Κωνσταντίνος Κακούλης ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google