Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Πρακτική στην Κοινότητα
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η΄ Εξάμηνο Δημοτικός παιδικός σταθμός Καλλιθέας (Σωκράτους 131) Εγκωμίτη Αγγελική (20946)
2
Τομείς Απασχόλησης: Ομάδες παιδιών: Γνωριμία με ομάδες τροφίμων μέσα από εκπαιδευτικό υλικό αλλά και μέσω διαφόρων δραστηριοτήτων όπως παιχνίδια, ζωγραφική, παραμύθια και δεξιοτεχνίες – Παρότρυνση των παιδιών να δοκιμάσουν τροφές στις οποίες παρουσίαζαν δυσαρέσκεια κατά την ώρα του μεσημεριανού γεύματος Μαγειρείο: Προτάσεις για αλλαγές στο μενού – σωστός συνδυασμός τροφίμων
3
Γνωριμία με τις ομάδες τροφίμων…
Κρέας & Προϊόντα Κρέατος Φρούτα & Λαχανικά Όσπρια Λίπη Συχνότητα κατανάλωσης των διαφόρων ομάδων τροφίμων Γνωριμία με τη πυραμίδα τροφίμων… Τοποθέτηση διαφόρων τροφίμων σε εικονική πυραμίδα
4
Δημιουργία ενός ολόχρονου πλάνου διατροφής που βασίζεται:
στη πλήρης κάλυψη των αυξημένων διατροφικών αναγκών που έχουν τα παιδιά στο στάδιο αυτό στο σωστό συνδυασμό τροφίμων π.χ. κατάργηση του συνδυασμού της φέτας με τις φακές, καθώς εμποδίζει την απορρόφηση του σιδήρου στη ποικιλία ώστε να αποφευχθεί η μονοτονία που οδηγεί στην ανάπτυξη αποστροφών αύξηση προώθησης προϊόντων που παράγονται στην ελληνική γή έμφαση σε εποχικότητα τροφίμων, παραδοσιακές μαγειρικές
5
…γενικές εντυπώσεις… Άριστο κλίμα συνεργασίας
Ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον Εμπλουτισμός γνώσεων και βελτίωση δεξιοτήτων Χρειάζεται διαιτολόγος στους Παιδικούς σταθμούς; Απαραίτητη η συμβολή του διαιτολόγου καθώς το διατροφικό πρόγραμμα του παιδικού σταθμού πρέπει να φέρει υποχρεωτικά την ενυπόγραφη έγκριση του ειδικού αυτού επιστήμονα, καθώς δεν είναι ο οποιοσδήποτε αρμόδιος για το σχεδιασμό του.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.