Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

“Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "“Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 “Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΓΟΥΛΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ

2 ESCAPE ΓΕΝΙΚΑ Το παιχνίδι το οποίο δημιουργήσαμε είναι εμπνευσμένο από παχνίδια της δεκαετίας του 70΄ και του 80΄όπως το “Spy Hunter” και το “Recoil”. Στο δικό μας παιχνίδι υπάρχουν δύο αυτοκίνητα τα οποία προσπαθούν να αποδράσουν από ένα τρίτο , το οποίο αν τα αγγίξει τα εξολοθρεύει. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να περάσουν τα αμάξια σώα από την γραμμή τερματισμού η οποία σηματοδοτεί το τέλος του παιχνιδιού. Aυτά είναι τα μοντέλα των αυτοκινήτων που χρησιμοποιήσαμε

3 ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο Καθένας από τους 3 παίκτες χειρίζεται ένα αυτοκίνητο και έχει την δυνατότητα να κινηθεί σε όλο το πλαίσιο της οθόνης,και μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εμφανίζεται η ταμπέλα που σηματοδοτεί το τέλος της διαδρομής.

4 ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Η δημιουργία ενός παιχνιδιού είναι πολύ πιο δύσκολη από ότι φαινόταν στην αρχή οι εντολές ήταν το βασικό εμπόδιο και αν δεν τις γνωρίζεις δεν μπορείς να συνεχίσεις στην δημιουργία του παιχνιδιού. Στο τέλος είχε πολύ ενδιαφέρον γιατί τo παιχνίδι είχε πολύ πλακά. To Scratch είναι ένα αξιόπιστο πρόγραμμα και στο τέλος της χρονιάς μάθαμε να το λειτουργούμε αλλά και η συνεργασία για την ολοκληρώση των παιχνιδιών ήταν επίσης πολύ καλή.

5 Τελος παρουςιαςης


Κατέβασμα ppt "“Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google