Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Κατάταξη και επεξεργασία του υλικού Αρχειοθέτηση Κατασκευή βάσεων δεδομένων-αρχείων Ανάθεση τελικών εργασιών

3 Επισκοπηση βιβλιογραφιασ
Ταξινόμηση και επεξεργασία του υλικού

4 Αξιολογηση υλικου Κατά τη διαδικασία της διεξοδικής μελέτης του υλικού, διαπιστώνουμε ποιο από το υλικό που έχουμε συγκεντρώσει μπορεί να αξιοποιηθεί πραγματικά για την εργασία μας. Είναι η φάση που αξιολογείται το υλικό μας και περιορίζουμε τα δεδομένα που πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε αργότερα. Οι λέξεις-κλειδιά που ενδεχομένως χρησιμοποιήσαμε για την αναζήτηση υλικού, μπορούν να αποτελέσουν και ένα είδος κατηγοριών κατά την ταξινόμηση και αποδελτίωση του υλικού μας. Η αξιολόγηση του υλικού και της βιβλιογραφίας που έχουμε συγκεντρώσει είναι μια απαραίτητη διαδικασία, καθώς θα μας βοηθήσει να περιορίσουμε τον όγκο των πληροφοριών και να επικεντρωθούμε μόνο στα σημαντικά.

5 Καταταξη-ταξινομηση υλικου
Αποτελεί τη διαδικασία διάταξης του υπάρχοντος και αποδελτιωμένου υλικού με βάση συγκεκριμένες παραμέτρους και κανόνες. Με βάση την αποδελτίωση που έχουμε κάνει και το αποδελτιωμένο υλικό που έχουμε συγκεντρώσει (σημειώσεις-κάρτες αποδελτίωσης) μπορούμε να προχωρήσουμε σε μια ταξινόμηση ανά θέματα του υλικού μας. Οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να αποτελέσουν τις κατευθυντήριες γραμμές αυτής της ταξινόμησης. Εφόσον αναδύονται πολλές ιδέες ή απόψεις από μια πηγή ή διάφορες πηγές μπορούμε να επιχειρήσουμε ένα διαχωρισμό μέσα από τις σημειώσεις που έχουμε κρατήσει και τη σωστή βιβλιογραφική αναφορά των επεξεργασμένων πηγών. Η ταξινόμηση του αποδελτιωμένου υλικού μας σε κατηγορίες μάς επιτρέπει να συγκεντρώσουμε όλες τις απόψεις διάφορων συγγραφέων σχετικά με το θέμα της κατηγορίας, με αποτέλεσμα να προχωρήσουμε σε μια ευκολότερη αξιολόγηση και σύγκριση των απόψεων. Αυτή η σύγκριση και αξιολόγηση θα μας βοηθήσει να κρίνουμε καλύτερα και με πιο αξιόπιστο τρόπο τις διαφορετικές απόψεις. Έτσι, δεν θα αποτελέσει η εργασία μας μια απλή συρραφή των απόψεων των άλλων, καθώς το τελικό προϊόν και η συγγραφή της εργασίας θα αποτελέσει μια αξιολογημένη διαδικασία των πηγών, που θα αναδεικνύει την κριτική μας άποψη. Βέβαια, αυτό προϋποθέτει πως θα έχουμε αποδελτιώσει σωστά το υλικό σύμφωνα με τους κανόνες που είδαμε στα προηγούμενα μαθήματα.

6 Επισκοπηση βιβλιογραφιασ
Οπωσδήποτε η επισκόπηση ολόκληρης της βιβλιογραφίας σχετικά μ’ ένα αντικείμενο που μελετούμε αποτελεί μια επίπονη, χρονοβόρα, δαπανηρή, αλλά σαφώς απαραίτητη διαδικασία. Πάντα όλοι οι ερευνητές συναντούν την ίδια δυσκολία: ποιο θα είναι το κριτήριο για τη μελέτη του υλικού που έχουμε συγκεντρώσει; Η καλύτερη δυνατή λύση κατά τη μελέτη του υλικού είναι να το διαχωρίσουμε σε γενικές ομάδες, ειδικές κατηγορίες ή επικεφαλίδες. Διαβάζοντας μια πηγή μπορείτε να διαμορφώνετε μια περιληπτική αξιολόγηση, προσπαθώντας να αναδείξετε τα δεδομένα που παρουσιάζει σχετικά με το θέμα που μελετάτε, ποια ερωτήματα απαντά σχετικά μ’ αυτό το θέμα και ποια ενδεχομένως αφήνει αναπάντητα- ποιες είναι οι παραλείψεις. Αυτή η αξιολογική διαδικασία μπορεί να είναι βοηθητική ως προς την ταξινόμηση του υλικού μας, καθώς μπορεί να οδηγήσει στη διαμόρφωση ομάδων, κατηγοριών και υποενοτήτων.

7 Βασεισ δεδομενων & αρχειων
Η περίπτωση του Filemaker Παράδειγμα Αρχειοθέτησης

8 Filemaker ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

9 Παραδειγμα αρχειοθετησησ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

10 βιβλιογραφια Bell J., Πώς να συντάξετε μια επιστημονική εργασία: οδηγός ερευνητικής μεθοδολογίας (μτφρ. Ε. Πανάγου), Αθήνα: Μεταίχμιο, 2005, σσ Λάββας Γ., Έννοια-είδη-τεχνική της επιστημονικής εργασίας, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, 1978, σσ Μάντζαρης Γ., Επιστημονική έρευνα: συγγραφή- διαμόρφωση-παρουσίαση επιστημονικών εργασιών, Θεσσαλονίκη: αυτοέκδοση, 2012, σσ


Κατέβασμα ppt "Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google