Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΟὐλιξεύς Λαμπρόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Κελυφοποιημένα δεδομένα [encapsulated data]
αντικείμενο CD αντικείμενο Video title title artist director comment comment Δεδομένα «φυλάσσονται» σε κάθε αντικείμενο
2
Μέθοδοι αντικείμενο CD αντικείμενο Video CD Video set... get... set...
print print Μέθοδοι επενεργούν πάνω στο κάθε αντικείμενο
3
Κώδικας Java (CD) class CD { String title; String artist;
String comment; CD(String theTitle, String theArtist) { title = theTitle; artist = theArtist; comment = “ “; } void setComment(String newComment) { … } String getComment() void print() … Κώδικας Java (CD)
4
Κώδικας Java (Video) class Video { String title; String director;
String comment; Video(String theTitle, String theDirector) { title = theTitle; director = theDirector; comment = “ ”; } void setComment(String newComment) { … } String getComment() void print() … Κώδικας Java (Video)
5
Μειονεκτήματα Επανάληψη κώδικα στις κλάσεις CD και Video
Επιπλέον εργασία για τροποποίηση του πηγαίου κώδικα Δυο διανύσματα και επανάληψη κώδικα στην κλάση Database
6
Τα πεδία των κλάσεων Item CD Video
Οι υποκλάσεις [subclasses] κληρονομούν τα πεδία από τις υπερκλάσεις [superclasses]. Item title comment CD Video artist director CD: title, artist, comment Video: title, director, comment
7
Οι μέθοδοι των κλάσεων Item Video CD
Οι υποκλάσεις κληρονομούν τις μεθόδους από τις υπερκλάσεις. Item setComment() print() ... CD Video CD() Video() getArtist() getDirector() ... ... CD: CD(), getArtist(), setComment(), print() Video: Video(), getDirector(), setComment(), print()
8
Προεκτάσεις Item MusicCD Video VideoGame
9
Επιπλέον προεκτάσεις Item MusicCD Video Game VideoGame BoardGame
10
Ορολογία Κλάση βάσης [base class] Υπερκλάση [superclass]
Γονέας [parent] Παιδί [child] Παραγόμενη κλάση [derived class] Υποκλάση [subclass]
11
Πλεονεκτήματα της κληρονομικότητας
Αποφυγή επανάληψης κώδικα Επαναχρησιμοποίηση κώδικα Πιο εύκολη συντήρηση κώδικα Επεκτασιμότητα [extendability]
12
Κώδικας Java με χρήση κληρονομικότητας
class Item { ... } class MusicCD extends Item class Video extends Item
13
Διάγραμμα κλάσεων [Class diagram]
Database Item MusicCD Video
14
Πηγαίος κώδικας (χρήστης [client])
void list() { for (int i = 0; i < myItems.length; i++) myItems[i].print(); }
15
Η κλάση “Object” Object Person Game Staff Student
(Σχεδόν) κάθε κλάση έχει μία υπερ-κλάση. Εάν η υπερ-κλάση δεν έχει άμεσα δηλωθεί, τότε ως υπερκλάση θεωρείται η κλάση Object Οι μέθοδοι της κλάσης Object είναι διαθέσιμες σε κάθε κλάση Object Person Game Staff Student
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.