Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΧθόνιος Βουγιουκλάκης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
2
Σύνοψη παρουσίασης 1. Ανάλυση αγοράς αρμοδιότητας: Δημοκρατία της Πολωνίας με περιοχή τοπικής αρμοδιότητας Τσεχία & Σλοβακία 2. Στατιστικά στοιχεία-Ανταγωνισμός-Ενέργειες & Αποτελέσματα 2015 3. Ειδικά θέματα-Ιδιαιτερότητες αγοράς
3
Αγορά αρμοδιότητας: Δημοκρατία της Πολωνίας
Η Δημοκρατία της Πολωνίας ανήκει στην κεντρική Ευρώπη. Συνορεύει με τη Γερμανία, τη Τσεχ. Δημοκρατία, τη Σλοβακία, την Ουκρανία, τη Λευκορωσία, τη Λιθουανία και τη Ρωσία. This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
4
Αγορά αρμοδιότητας: Δημοκρατία της Πολωνίας
Βασικά δημογραφικά και οικονομικά στοιχεία: Οι σημαντικότερες πόλεις: Πληθυσμός: 38, 4 εκ. Έκταση: τ. χλμ. Α.Ε.Π.: 413,12 δις € Κατά κεφαλή Α.Ε.Π.: € Νόμισμα: Ζλότι (1 €= 4.34 PLN. Ισοτιμία Χρυσός). * Eurostat 2014 Βαρσοβία: 1,7 εκ. κάτοικοι Κρακοβία: Λοτζ: Πόζναν: *Απογραφή 2002, 2004, 2008, 2014 Germany was and remains one of the most loyal and traditional market sources for Greece.
5
Στοιχεία αγοράς 2015 (έρευνα Nielsen & Mondial Assistance)
Ανάλυση αγοράς Στοιχεία αγοράς 2015 (έρευνα Nielsen & Mondial Assistance) πολωνοί ταξιδιώτες : 16 εκ. 5 εκ. στο εξωτερικό 70% τουρισμό/αναψυχή, 30% επαγγελματικοί λόγοι Κύριος όγκος διακίνησης: 15 μεγαλύτεροι Τ.O.s Πλειοψηφία: καλοκαιρινές διακοπές. Σημαντικό μερίδιο: τον χειμώνα (Αυστρία, Τσεχία, Ιταλία, Σλοβακία οδικώς) 50% κρατήσεων μέσω Τ.O.s , 50% οργανώνουν οι ίδιοι το ταξίδι τους This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
6
Στοιχεία αγοράς (έρευνα Nielsen & Mondial Assistance 2015)
Ανάλυση αγοράς Στοιχεία αγοράς (έρευνα Nielsen & Mondial Assistance 2015) Κόστος πακέτου διακοπών μιας εβδομάδας/κεφαλήν στο εξωτερικό: ζλότι (601 €) Κόστος πακέτου διακοπών μιας εβδομάδας/κεφαλήν στο εσωτερικό: ζλότι (304 €) This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
7
Ανάλυση αγοράς Προφίλ πολωνών ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Θάλασσα, ήλιος Αναψυχή και θαλ. αθλήματα Πολιτισμός Κύρια αεροδρόμια αναχώρησης: 1. Βαρσοβία 2. Πόζναν 3. Κατοβίτσε This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
8
Στατιστικά στοιχεία κίνησης τελευταίων ετών
Αφίξεις από Πολωνία: 2012: 2013: (+51,4%) 2014: (+52,7%) 2015: (Ιούνιος + 41,4%) Εκτίμηση 2015: (Ένωση Τ.O.s PZOT) Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ. Germany was and remains one of the most loyal and traditional market sources for Greece.
9
Στατιστικά στοιχεία κίνησης 49ης εβδομάδας-Αγαπημένοι προορισμοί στην Ελλάδα
Εβδομάδα 49 ( Στοιχεία Ένωσης Πολωνών T.O.s –PZOT) Germany was and remains one of the most loyal and traditional market sources for Greece.
10
Στατιστικά στοιχεία κίνησης 49ης εβδομάδας-Αγαπημένοι προορισμοί
Εβδομάδα 49 ( Στοιχεία Ένωσης Πολωνών T.O.s –PZOT) Germany was and remains one of the most loyal and traditional market sources for Greece.
11
Διάρθρωση αγοράς-Πολωνία
Ένωση πολωνών Τ.O.s (PZOT) Πτωχεύσεις T.O.s στις 29 & Σημαντικότεροι T.O.s για Ελλάδα: NOWA ITAKA Sp.Zoo ( επισκέπτες) TUI Poland Thomas Cook/Neckermann Polska Grecos Rainbow Tours S.A. Παύση πληρωμών για ταξ. πρακτορεία «Alfa star» & «Digitur» λόγω έλλειψης ρευστότητας. This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
12
Ανάλυση αγοράς/Ανταγωνιστές
Κύριοι ανταγωνιστές-(έρευνα Nielsen 2015) This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
13
Ανάλυση αγοράς/Ανταγωνιστές
Ελλάδα και κύριοι ανταγωνιστές το 2015 (PZOT) This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
14
Ανάλυση αγοράς/Ανταγωνιστές
Μέσος όρος τιμής κράτησης (PZOT-49η εβδομάδα) This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
15
Ανάλυση αγοράς/Ανταγωνιστές
Κόστος/άτομο σε € (PZOT- 49η εβδομάδα) This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
16
Ανάλυση αγοράς Συνολικές πωλήσεις 2015
This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
17
Συνεργασία με Τ.O.s /Πολωνία
Ενέργειες B2B& B2C
18
Συνεργασία με Τ.O.s
19
Συνεργασία με Online Portals
Tripadvisor
20
Δημοσιογραφικό ταξίδι στην Κρήτη Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα
Δημόσιες Σχέσεις Δημοσιογραφικό ταξίδι στην Κρήτη Δύο δημοσιογράφοι από τα ταξ. περιοδικά Voyage & Podróze Travel Magazine Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα 15 MICE Agents, συνεργασία με την Aegean Airlines Πολωνίας Germany was and remains one of the most loyal and traditional market sources for Greece.
21
Αγορά αρμοδιότητας: Τσεχική Δημοκρατία
Η Τσεχική Δημοκρατία ανήκει στην κεντρική Ευρώπη. Συνορεύει με την Πολωνία, τη Γερμανία, την Αυστρία και τη Σλοβακία. Διοικητική διαίρεση: 14 Περιφέρειες. This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
22
Αγορά αρμοδιότητας: Τσεχική Δημοκρατία
Βασικά δημογραφικά και οικονομικά στοιχεία: Οι σημαντικότερες πόλεις: Πληθυσμός : 10, 5 εκ. Έκταση: τ. χλμ. Α.Ε.Π.: 154, 7 δις € Κατά κεφαλή Α.Ε.Π.: € Νόμισμα: Κορόνα (1 €= 27 CZK Ισοτιμία ). *Eurostat 2014 Πράγα: 1,2 εκ. κάτοικοι Μπρνο:378. 965 Πίλζεν: *Απογραφή 2010, 2012 Germany was and remains one of the most loyal and traditional market sources for Greece.
23
Διάρθρωση αγοράς-Τσεχία
Σύνδεσμος T.O.s και ταξ. γραφείων Τσεχίας Κύριες αγορές προέλευσης: Γερμανία, Ρωσία, Ιταλία, Πολωνία, Ισπανία, Σλοβακία, Ην. Βασίλειο. Συνεργασία με τον T.O. Τhomas Cook: επιβάτες αεροπορικώς. Σύνδεσμος ταξιδιωτικών γραφείων Τσεχίας This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
24
Στατιστικά στοιχεία τελευταίων ετών-Τσεχία
Αφίξεις από Τσεχία: 2012: 2013: (-0,7%) 2014: (+21,1%) 2015: (Ιούνιος – 16,7%) Κύριος λόγος επίσκεψης: ήλιος, θάλασσα. Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ. This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
25
Συνεργασία με τον Τ.Ο. Thomas Cook
Δημόσιες σχέσεις: Δημοσιογραφικό ταξίδι στην Κρήτη
26
Αγορά αρμοδιότητας: Σλοβακία
Η Σλοβακία ανήκει στην κεντρική Ευρώπη. Η χώρα συνορεύει με τη Τσεχία, την Αυστρία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, και την Ουκρανία. Διοικητική διαίρεση: 8 Περιφέρειες. This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
27
Αγορά αρμοδιότητας: Σλοβακία
Βασικά δημογραφικά και οικονομικά στοιχεία: Οι σημαντικότερες πόλεις: Πληθυσμός: 5, 4 εκ. Έκταση: τ. χλμ. Α.Ε.Π.: 75, 2 δις € Κατά κεφαλή Α.Ε.Π.: € Νόμισμα: € * Eurostat 2014 Μπρατισλάβα: κάτοικοι Κόσιτσε: *Απογραφή 2010, 2012 Germany was and remains one of the most loyal and traditional market sources for Greece.
28
Διάρθρωση αγοράς-Σλοβακία
Κυριότεροι Τ.O.s Κυριότερα μέσα μαζικής ενημέρωσης Aeolus (ελληνικών συμφερόντων) Firo-Tour Globtour Hydrotour Seneca Tours Hechter Slovakia Εφημερίδα “Pravda” Εφημερίδα “DennikN” Portal : Slovak Spectator Συνεργασία με : dovolenka.sme.sk cestovanie.sme.sk sme.sk This boost of the tourism sector is due also to 3 major factors..
29
Στατιστικά στοιχεία κίνησης τελευταίων ετών
Αφίξεις από Σλοβακία: 2012: 2013: (+3,3%) 2014: (+33,6%) 2015: (Ιούνιος + 633,3%) Κύριος λόγος επίσκεψης: ήλιος, θάλασσα. Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ. Germany was and remains one of the most loyal and traditional market sources for Greece.
30
Προκλήσεις-ιδιαιτερότητες
1. Μεταναστευτικό 2. Επικαιρότητα Η ιστοσελίδα «bankier.pl» αναφέρεται στην νέα τραγωδία που σημειώθηκε σήμερα τα ξημερώματα όταν ένα σκάφος που μετέφερε μετανάστες προς την Κω ναυάγησε με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους 22 άτομα. Όπως τονίζεται στο άρθρο, από τις αρχές του έτους έχασαν τη ζωή τους τουλάχιστον 2700 άτομα που προσπαθούσαν να φτάσουν στην Ευρώπη δια θαλάσσης.
31
Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.